Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi peität näkymän kotiisi?

Vierailija
01.01.2020 |

Asun varsin kivalla alueella, ja olen ihmetellyt kun jotkin naapurit peittävät ikkunat ja parvekelasit vuorokauden ympäri. Jos olet itse tällainen hlö, niin miksi teet niin?

Kiinnostaa kuulla. Itse en edes omista verhoja ja sälekaihtimiakin pidän ainoastaan yöunien ajan -> usein vedän ne kokonaan pois jotta on tilava ja valoisa tunnelma kotona. :) minusta luo kivaa tunnelmaa, että verhot eivät ole ikkunassa.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tahdot nähdä kun kolmekymppinen ukko tepastelee täällä munasillaan ja kaivaa nenäänsä?

Vierailija
2/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en peitä ikkunoitani. On kiva, että kaduilla on valoja ikkunoista etenkin näin pimeään aikaan. Erikoista tosiaan peittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa, korostan kaikissa asunto- ja taloesittelyissä kehutaan kuinka sisälle tulee runsaasti luonnonvaloa. Kun muuttajalle arki koittaa, aletaan heti etsiä ratkaisuja näkyvyyden peittämiseksi. Aina.

Vierailija
4/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, eli jos peittää näkymän niin tämän on se syy. 😅

Vierailija
5/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi näin??

Vierailija
6/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun tykkää olla akvaariossa tai näyteikkunassa.

Vierailija
7/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia kukaan yöllä pitäisi verhoja kiinni?

Vierailija
8/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menninkäisille sukua, nautin pimeydestä. Mulla on aina säleet ja verhot ikkunoiden edessä.

Vierailija
9/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muiden näkevän kotiimme. Kotiamme, meitä, elämäämme, tavaroitamme ja sisustustamme... Pyytäkööt päästä kylään jos kiinnostaa.

En myöskään ole missään instassa tms.

Vierailija
10/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puolison kanssa ikuisuusongelmana se, missä asennossa verhot on.

Toinen haluaa pitää verhot kiinni aina, toinen haluaa nähdä päivänvaloa. 

Arvaatteko kumpi on mies, kumpi nainen?

Vierailija
11/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sälekaihtimet menee heti pimeän tullen kiinni. En halua että kaikki katselee tekemisiäni.

Vierailija
12/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit vaativat ikkunat peittoon, koska meillä on muutama ristilippu näkyvllä paikalla.

Vierailija
13/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervojen takia. Jaon turvallinen olo yksityisessä tilassa, en haluaisi yhdenkään vieraan silmäparin tuijottavan minuun omassa kodissani.

Vierailija
14/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sotkuista ja haluan voida runkata tietokoneen ääressä silloin kun siltä tuntuu, ilman että joku pervo tiirailee. Olen itsekin pervo mutta se on besides töh point.

Vierailija
15/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole verhoja. Eli ei ole koskaan verhot kiinni. Kaupunki asunto on niin korkealla, ettei sinne näy. Maalla taas kukaan ei katsele.

Tykkään avoimista näkymistä ja luonnonvalosta.

Vierailija
16/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä on kuuma, joten olen aina alkkareilla.

Vierailija
17/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervojen takia. Jaon turvallinen olo yksityisessä tilassa, en haluaisi yhdenkään vieraan silmäparin tuijottavan minuun omassa kodissani.

Todella sääli, että elät pelossa marginaali-ihmisten takia. :/ uskon, että tällainen verhojen peittely kulttuuri nimenomaan luo enemmän pervoilukulttuuria.

Vierailija
18/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sälekaihtimet menee heti pimeän tullen kiinni. En halua että kaikki katselee tekemisiäni.

Miksi ajattelet, että ihmiset ovat niin kovin kiinnostuneita tekemisistäsi?

Vierailija
19/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollakin herää kysymys, mitä nuo tyypit salailevat kotonaan kun pitää peittää näkymä. Eihän sitä kukaan toisia ikkunoista tiiraile, mutta pakollakin alkaa kiinnittää huomiota kun on verhot ikkunoilla koko päivän, että mitä outouksia siellä tapahtuu..

Vierailija
20/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa, korostan kaikissa asunto- ja taloesittelyissä kehutaan kuinka sisälle tulee runsaasti luonnonvaloa. Kun muuttajalle arki koittaa, aletaan heti etsiä ratkaisuja näkyvyyden peittämiseksi. Aina.

Siis millä perusteella näin? Meidän kivalla asuinalueella lähes kaikki kyllä pitävät verhoja auki paitsi makuuhuoneessa yöllä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi