Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olet aloittanut koirasi siedättämisen ensi vuoden ilotulituksia ajatellen?

Vierailija
01.01.2020 |

Nyt on korkea aika aloittaa, niin ei tarvitse ensi uutena vuotena vinkua ja yrittää pilata muiden iloa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran siedätys pitää tehdä ihan pentuna. Lähtökohtaisesti ihmiset itse ovat tuon koirilleen aiheuttaneet, jos eivät ole kouluttaneet niitä riittävästi. Meillä on pennut viety heti meteliin ja mekkalaan, ajelemaan raitiovaunulla, laivoihin, juniin, ampumaradoille siedätykseen jne. Eipä nuo korviaan lotkauta paukkeesta. Meillä on yksi koira, joka tuli meille aikuisena, ja häntä ei ole pentuna siedätetty meteliin. Tuo koira on todella paukkuarka ja tärisee kun vähänkin jytisee. 

Jo toinen fiksu koiranomistaja ilmoittautui! Se on 2 enemmän kuin olen koskaan tavannut.

Siedätys toki on parasta tehdä pentuna, mutta ei se aikuisen koiran kohdallakaan myöhäistä ole. Aloittakaa jo tänään!

Ap

Vierailija
22/24 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Nappi otsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta, koirani (kuten edellisetkin) ovat olleet hyvähermoisia ja tottuneet jo pienestä kaikenlaisiin ääniin. Pentuna se säikähti jotain, katsoi minuun ja minä ignoorasin sen lenkkiä jatkaen. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. 

Vierailija
24/24 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta, koirani (kuten edellisetkin) ovat olleet hyvähermoisia ja tottuneet jo pienestä kaikenlaisiin ääniin. Pentuna se säikähti jotain, katsoi minuun ja minä ignoorasin sen lenkkiä jatkaen. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. 

Juuri näin!

Ap