Miltä naisesta tuntuu, kun saa seksiä, mutta ei parisuhdetta?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäytetyltä, ei sitä seksiäkään viitsi sitten harjoittaa.
Jos haluaa seksiä ja saa sitä, niin kuka käyttää hyväksi ja ketä?
No monet miehet antaa ymmärtää että tässä ollaan ikään kuin parisuhteessa, kunnes käy ilmi että eipä ollakaan. Harva mies sanoo suoraan että "kyllä pil lu aina kelpaa, mutta en pidä riittävästi persoonastasi", vaan lirkuttelevat ummet ja lammet.
Kolmekymppiset miehet ainakin pyrkivät huomattavasti innokkaammin parisuhteisiin kuin seksisuhteisiin. Seksisuhteista kiinnostuneet ovat lähinnä varattuja miehiä. Eli aika huonosti on seksiä tarjolla.
Pahalta, koska pelkkä seksi ei kiinnosta.
Seksi on ihan ok, tunteita en laita sekaan ennenkuin mies on näyttänyt olevan sen arvoinen. Usein mies on se joka haluaa sitä parisuhdetta, en minä.
En harrasta seksiä ilman parisuhdetta, en edes kiihotu sellaisesta miehestä joka ei halua minusta muuta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska en halua seksiä ilman parisuhdetta joten en ole sitä myöskään harrastanut. Jotkut yhden illan jutut ovat kuvottavia enkä voisi sellaista harrastaa.
Pärjään oikein hyvin ilman miestä - ei tarvitse huolehtia kuin itsestään eikä passata sohvallamakaavaa vätystä. Renkaidenvaihdon ostan rengasliikkeestä, samoin rengashotellipalvelun joten siihenkään en miestä tarvitse. Remonttihommat ostan remonttifirmalta, samoin kodinkoneiden asennukset hoituvat koneiden kotiinkuljetuksen yhteydessä. Jos jokin hajoaa, ostan uuden. Seksihommat osaan hoitaa itse oikein hyvin, joten en tarvitse miestä siihenkään.
On ihanaa kun ei oikeasti tarvitse miestä yhtään mihinkään! Saa elää itselleen ja omin ehdoin ilman että tarvitsee passata vauvan tasolla olevaa aikuista.
Edellämainitun lisäksi tulen taloudellisesti hyvin toimeen.
Haluaisin olla henkisesti riippuvainen jostain. Olen ollut todella itsenäinen pitkään. Minusta olisi myös ihanaa hoivata jotain miestä. Vähän kuin isoa vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta seksiä ilman parisuhdetta, en edes kiihotu sellaisesta miehestä joka ei halua minusta muuta.
Seksistä jää paras terä pois, jos ei ole luottamusta. Et voi tietää näetkö ihmistä enää.
Olen polyamoriassa mustan, valkoisen ja pinkin kaa. Pinkki valitettavasti räjähti ja valkoisen paristoja on hankala löytää.
Musta on pieni ja tehokas.
Kunnon partiolaisia. Kaapissa on ja pysyy ja ilmestyy vain kutsuttaessa.
Sellaisia paristosuhteita, mulla.
🎇🎇🎇
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tulee huono ja likainen olo pelkästä seksisuhteesta. En osaa ajatella itseäni tai toista ihmistä pelkästään kehona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisia ja miehiä toinen toisensa perään, paljon.
Eikö tuollainen ole kuluttavaa?
Tunteet eivät kulu kokemisesta, mutta pelkän seksuaalisen mielihyvän hakeminen ilman tunnepohjaa voi olla kuluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tulee huono ja likainen olo pelkästä seksisuhteesta. En osaa ajatella itseäni tai toista ihmistä pelkästään kehona.
Jos koen, että annan toiselle ihmiselle paljon enemmän itsestäni, kuin saan, miksi tehdä huono vaihtokauppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monet miehet antaa ymmärtää että tässä ollaan ikään kuin parisuhteessa, kunnes käy ilmi että eipä ollakaan. Harva mies sanoo suoraan että "kyllä pil lu aina kelpaa, mutta en pidä riittävästi persoonastasi", vaan lirkuttelevat ummet ja lammet.
Kun itse ei hae parisuhdetta, niin turha antaa ymmärtää olevansa ”ikään kuin parisuhteessa”. Semmonen mies sais lähdöt ja vähän äkkiä. En pidä riittävästi persoonastasi? Mitä ihmettä varten sitä ylipäätään pitäisi kommentoida? Pitää persoonastani sen verran, että harrastetaan seksiä, se riittää.
Parempi olla kokonaan ilman, kuin tuntea itsensä kertakäyttöiseksi ja hyväksikäytetyksi. Kun läheisyyttä pitkästä aikaa saa, sitä tekee mieli lisää ja lisää, tästä syystä koen helpommaksi olla kokonaan ilman silloin kun en tapaile ketään.
FWB -tyyppiset suhteet ovat vain tyhmää tunteiden kanssa pelleilyä ja parisuhdelarppausta, sillä erotuksella että toinen panee ympäri kyliä. Ei kiitos.
Tuntuu tietenkin pahalta. Mies kehuu ja kohtelee herrasmiesmäisesti. On aktiivinen. Puhuu ja käyttäytyy innostuneesti.
Sitten seksin jälkeen jättää.
Tuntuu hyväksikäytetyltä ja kusetetulta.
Olen alkanut vihaamaan miehiä. Ja tota tekee kaikentasoiset miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse ei hae parisuhdetta, niin turha antaa ymmärtää olevansa ”ikään kuin parisuhteessa”. Semmonen mies sais lähdöt ja vähän äkkiä. En pidä riittävästi persoonastasi? Mitä ihmettä varten sitä ylipäätään pitäisi kommentoida? Pitää persoonastani sen verran, että harrastetaan seksiä, se riittää.
Moni tässä ei selvästi halua pelkkää seksiä, joten tuntuu hyväksikäytöltä harrastaa sitä kun ei saa mitään muuta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu tietenkin pahalta. Mies kehuu ja kohtelee herrasmiesmäisesti. On aktiivinen. Puhuu ja käyttäytyy innostuneesti.
Sitten seksin jälkeen jättää.
Tuntuu hyväksikäytetyltä ja kusetetulta.
Olen alkanut vihaamaan miehiä. Ja tota tekee kaikentasoiset miehet
Kuinka nopeasti olet harrastanut sitä näiden kanssa? Pitäisi pystyä odottamaan ainakin sen 3-6kk ja tutustua rauhassa, pelkän seksin perässä olijat tippuu silloin automaattisesti pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ihan ok, tunteita en laita sekaan ennenkuin mies on näyttänyt olevan sen arvoinen. Usein mies on se joka haluaa sitä parisuhdetta, en minä.
Olen ihmetellyt tätä asiaa. Miehet tuppaavat haluamaan alkaa seurustella, minä en. Toisaalta ne naiset, jotka hakevat parisuhdetta, eivät löydä sitä, miehet eivät ota enää yhteyttä uudelleen jne. Mistä tämä johtuu? Säikähtävätkö miehet naista, joka hakee parisuhdetta, vai iskeekö miehelle halu saada jotain vaikeasti saavutettavaa, jos nainen ei haluakaan parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla kokonaan ilman, kuin tuntea itsensä kertakäyttöiseksi ja hyväksikäytetyksi. Kun läheisyyttä pitkästä aikaa saa, sitä tekee mieli lisää ja lisää, tästä syystä koen helpommaksi olla kokonaan ilman silloin kun en tapaile ketään.
FWB -tyyppiset suhteet ovat vain tyhmää tunteiden kanssa pelleilyä ja parisuhdelarppausta, sillä erotuksella että toinen panee ympäri kyliä. Ei kiitos.
Niin, sinulle se on tuollaista. Ei kaikille. Rehellisesti sanoen aika monella tässä ketjussa on niin negatiivinen asenne seksiin, että ammattiapu voisi olla paikallaan. Mikäs siinä, jos ei itseä kiinnosta seksisuhde. Mutta tuollainen viha normaalia asiaa kohtaan ei ole tervettä millään tavalla. Ikävää, että nykyaikana seksiin suhtaudutaan jopa ahdasmielisemmin kuin aiemmat sukupolvet, vaikka luulisi että tässä asiassa olisi edistytty.
Parasta on oman kokemukseni mukaan tilanne, jossa kumpikin on vapaa tekemään mitä haluaa mutta seksi on niin hyvää, että toista haluaa sen takia nähdä uudestaan ja uudestaan.
Ei tarvitse tehdä kompromisseja parisuhteen nimissä, saan ihastua jos siltä tuntuu, saan viettää rajattomasti aikaa ystävien parissa. Voin huomioida vain itseäni 100-prosenttisesti.
Eli loistavalta tuntuu. Harmillisesti ne miehet yleensä tuppaavat ihastumaan ja siinä samassa hetkessä oma kiinnostukseni lakkaa. Hyvää seksiä minulle, kiitos.
Luulit haistaneesi katkeruuden käryä mutta se osoittautuikin tarkkaan harkittuun yhyrekerrankokemuskertaan.
Ja instituutioon johon pääsee helposti mutta josta pääseminen onkin tosimielenkiintoista... Lapsineenkaikkineen.
Kiitos, pidän mieluummin hauskaa ollen viili ja vapa. Potentiaaliahan olisi ja tarjontaakin mutta laaduton ei maistu.
Nuo elämän golff arit... 🤗
👅👅👅