Miltä naisesta tuntuu, kun saa seksiä, mutta ei parisuhdetta?
Kommentit (76)
Hyvältä. En muuta miehestä kaipaakaan. En pese hänen pyykkejään, siivoa jälkiään, kuuntele selityksiään jne.
Paremman osan minä hänestä saan kuin vaimoparkansa.
Hyvältä. Jos on kaikki elämässä järjestyksessä, tarviiko parisuhdetta.
Hyväksikäytetyltä, ei sitä seksiäkään viitsi sitten harjoittaa.
Seksi on paras osa miestä. Muut remontti- ym. hommat voi ostaa muualta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä. En muuta miehestä kaipaakaan. En pese hänen pyykkejään, siivoa jälkiään, kuuntele selityksiään jne.
Avioliitto ei ole parisuhe vaan pala paperia. Veskipaperikin on arvokkaampi ja tarkoituksenmukaisempi. Jopa käytettynä.
Ihastumisia ja miehiä toinen toisensa perään, paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisia ja miehiä toinen toisensa perään, paljon.
Eikö tuollainen ole kuluttavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto ei ole parisuhe vaan pala paperia. Veskipaperikin on arvokkaampi ja tarkoituksenmukaisempi. Jopa käytettynä.
No joku on katkera....
Samalta kuin se että unohdin meikata aamulla hillitysti.
😆
Riippuu siitä, haluaako parisuhdetta. Jos ei halua, niin satunnaisseksi on loistava ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Etköhän siirry tälle vuosituhannelle sieltä 50-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäytetyltä
Silloin jos mies on väittänyt, ettei hae pelkkää seksiä
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa seksiä ja saa sitä, niin kuka käyttää hyväksi ja ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa kokea asiat miten kokee, ei se ole mistään vuosiluvusta kiinni. Huoh.
Eri
En tiedä, koska en halua seksiä ilman parisuhdetta joten en ole sitä myöskään harrastanut. Jotkut yhden illan jutut ovat kuvottavia enkä voisi sellaista harrastaa.
Pärjään oikein hyvin ilman miestä - ei tarvitse huolehtia kuin itsestään eikä passata sohvallamakaavaa vätystä. Renkaidenvaihdon ostan rengasliikkeestä, samoin rengashotellipalvelun joten siihenkään en miestä tarvitse. Remonttihommat ostan remonttifirmalta, samoin kodinkoneiden asennukset hoituvat koneiden kotiinkuljetuksen yhteydessä. Jos jokin hajoaa, ostan uuden. Seksihommat osaan hoitaa itse oikein hyvin, joten en tarvitse miestä siihenkään.
On ihanaa kun ei oikeasti tarvitse miestä yhtään mihinkään! Saa elää itselleen ja omin ehdoin ilman että tarvitsee passata vauvan tasolla olevaa aikuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee kyllä täysin sama olo. Jos siis itse haluaisin miehestä muutakin. Tuskin mieskään haluaisi esim maksella rakastamansa naisen vuokraa samaan aikaan kun nainen on suhteissa muiden miesten kanssa, vaikka mies olisi itse miljardööri, koska hänelle tulisi hyväksikäytetty olo.
Hyvän seksin jälkeen hyvältä, huonon jälkeen huonolta.
Paskalta. Siksi pysynkin selibaatissa.