Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morkkis henkisestä pettämisestä

Vierailija
01.01.2020 |

Olen varattu nainen. Minulla on sinkku miespuolinen kaveri jonka kanssa pidän yhteyttä, nyt keskustelut ovat kuitenkin alkaneet mennä vähän rajan yli. Sellaista pientä flirttiä ollut ilmassa ja se on ollut hauskaa, olen jotenkin kaivannut sellaista kun oma suhde tuntuu ajoittain väljähtäneeltä. Yllätyin itsekin miten helposti lähdin siihen mukaan. Mies on kiinnostunut selvästi ja sinkkuna varmasti tekisi jotain jos tilanne siihen pääsisi. Nyt olenkin alkanut potea moraalista krapulaa jutuista ja päätin että pitää laittaa vähän stoppia tälle. Varsinkin kun aloin jo haaveilla itsekin fyysisestä kanssakäymisestä ym. Tunnen itseni huonoksi kumppaniksi vaikken ole mitään muuta tehnyt. Enkä tule tekemään. Muilla kokemuksia tästä, miten tilanne meni?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ihan suoran ehdotuksenkin olen saanut ja asiasta on puhuttu useampaan kertaan. Vaikea tilanne. Vähän säikähdin aluksi ja tuli vaikea olo, kun ystävä otti puheeksi mitä minusta ajattelee. Ajatus houkuttaa kyllä. Pidän tästä miehestä paljon ystävänä ja parisuhde hänen kanssaan ei onnistuisi. Jotenkin tuntuu hyvältä olla haluttu. Varattu olen siten, että seurustelen.

Vierailija
2/3 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvä että kävi näin koska olen nyt huomionnälkäisenä haaveillut seksistäkin tämän henkilön kanssa ja nyt ainakin tajuan etten voisi pettää fyysisesti, jos pelkkä tuhma flirtti saa olon jo näin kamalaksi. Mutta nyt pitää saada viestittelyn taso hieman erilaiseksi, ilman että tulee liian tylyä torjuntaa kun haluan kuitenkin olla väleissä tämän miehen kanssa edelleen. Nolottaa että päästin tilanteen liian pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joillakin on vielä omatunto tallella ♥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi