Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 30 vuotias kiltti ja rakastava perheenisä katoaa, mikähän on kyseessä?

Vierailija
27.07.2008 |

Mieheni lähti eilen miesten iltaa viettämään ja ei ole vieläkään tullut kotiin...

Olen täällä huolesta soikeana kun puhelin on hänellä kiinni enkä saa yhteyttä myöskään kavereihin.

Pettämistä on vaikea kuvitella, olemme onnellisia yhdessä, kuin vastarakastuneet. Mieheni myös soitteli pitkin iltaa, viimeisen kerran 1.30 aikoihin ja ilmoitti tulevansa viimeistään klo 4 kotiin.

Voinko jo poliisille soittaa, vai vieläkö pitää odottaa, tietääkö kukaan??

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tapahtunut jotain? Jos mä olisin vastaavassa tilanteessa, lähtisin etsimään. Reitti ravintolasta kotiin ainakin ja muutenkin kodin ja ravintolan lähistö. Ja ottaisin jo kohtapuoliin poliisiinkin yhteyttä.

Vierailija
2/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaverin sain kiinni ja hän oli lähtenyt ravintolasta klo 3 aikaan ja silloin mieheni ainakin oli vielä siellä...

Että sellaista...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olette ap?Voisin yrittää "etsiä" hänet energioilla...toivottavasti tämä juttusi ei ole pilaa koska näillä asioilla ei ole hyvä leikkiä....

.

Vierailija
4/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten meni?

Vierailija
5/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ukko tuli viimeviikonloppuna kotiin klo.07.00 jälkeen, ja olin koko aamuyön aivan huolesta soikeana.

Muuten en olisi niin kovin hermoillut mutta meillä oli lähtö samaisena aamuna juhliin klo. 07.30 ja mies tiesi tämän varsin hyvin.

sanoi sammuneensa bussipysäkille,tiedä nyt sitten missä on nukkunut...

Mutta jos jotain vakavaa on sattunut omaisiin otetaan kyllä HETI yhteyttä,eli voit siitä olla huoleti.

on varmaan unohtunut kamujen kanssa jonnekkin.

Vierailija
6/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä on kännissä mennyt vieraan naisen kanssa, ehtinyt vetää varvit, nukahtanut ja hups herännyt krapulassa kuuden jälkeen.. Ja eikun kotia päin...

Vierailija
7/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut jo kotiin kera rehellisen selityksen.

Vierailija
8/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu ap, tule kertomaan miten kävi.

Vierailija
9/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko ap tulisi meillekki kertomaan mistä mies löyty?

Vierailija
10/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap vaan viitsii kertoa miten tässä tarinassa kävi niin olisi kiva kuulla

Vierailija
11/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on

Vierailija
12/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä lukisi jo lehdissä...

Vierailija
13/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin raivona ettei pysty tänne enää kirjoittamaan

Vierailija
14/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kehtaa myöntää ettei se liitto niin onnellinen tainnut ollakaan..

Ei tarvi olla kovin ruudin keksijä, että arvaa missä on ollut.. no varmaan jossain jatkobileissä joihin sitten sammunut kun ollut niin kännissä..tai kun oli niin lämmin sää niin on nukahtanut puiston penkille tai.. mut EI varmasti ainakaan kenenkään naisen luona, ehei..ei toki..-hyih! ;) Kiltti mies, hyvä liitto, hellä ja rauhallinen perheen isä..

Vierailija
15/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten mun mielestä se että soitellaan baarista pitkin iltaa?? Ei mun miehen tarvii soitella ja ilmoitella että moneltako tulee kotiin..tulee sit kun bileet on loppu ja kyyti tulee.. Miks pitää soitella ja varmistella kesken illan, että "kulti täällä ollaan ja kunnolla ollaan, tulen klo:4" ..mun mielestä tuosta paistaa jo jotain.. voi sitten sanoa, että "mähän soitinkin sulle koko illan niin en kait mä mitään..."

Vierailija
16/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko niin yleistä että äijät yhtäkkiä hävii baarireissulla...?

Vierailija
17/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskimpa tulee heti ensimmäisenä mieleen tulla tälle sivulle kertomaan siitä.

Vierailija
18/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

roimat sakot mukanaan (uhkaillu järjestyksenvalvojaa). kotona oli jo kahdeksalta. sitä ennen nukkunut rappukäytävässä (?), bussipysäkillä (+) jne.

Vaikea uskoa et ois pettänyt kun ei seiso siinä kunnossa. siis vielä aamulla tullu aivan ympärihumalassa kotiin, siis pitkin seiniä niin ei siinä paljon oo voinu panna eli pakko uskoa kootut selitykset.

Eikä oo muuten koskaan ollu kenenkään muun kuin mun kanssa silleen jos näin nuorekkaasti saa sanoa.

Vierailija
19/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko tää selviäis???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme