Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 30 vuotias kiltti ja rakastava perheenisä katoaa, mikähän on kyseessä?

Vierailija
27.07.2008 |

Mieheni lähti eilen miesten iltaa viettämään ja ei ole vieläkään tullut kotiin...

Olen täällä huolesta soikeana kun puhelin on hänellä kiinni enkä saa yhteyttä myöskään kavereihin.

Pettämistä on vaikea kuvitella, olemme onnellisia yhdessä, kuin vastarakastuneet. Mieheni myös soitteli pitkin iltaa, viimeisen kerran 1.30 aikoihin ja ilmoitti tulevansa viimeistään klo 4 kotiin.

Voinko jo poliisille soittaa, vai vieläkö pitää odottaa, tietääkö kukaan??

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyseessä siis tumma ukkomies?

täytyy sanoa,että oli mieletön nuolemaan p*lluani,paras,mitä ikinä!

suosittelen ukkomiehiä,ne on hot!

Vierailija
22/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kumpa ap tulisi kertomaan mistä kyse.... Alkoi itseänikin kiinnostamaan, mitä tapahtunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP!!! Kertoisitko, mikä täälä hetkellä tilanne... Toivottavasti ei mitään kamalaa!!

Vierailija
24/42 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei käy ollenkaan, kun se sanoo, että siellä käydään vain yhtä asiaa hakemassa, ja hänen ei tarvitse, kun on naimisissa. Juu, tiedän, kavereita, voi tavata vain baarissa....

tämä nyt on vain minun mielipiteeni ja saahan sen täällä ilmaista.

Vierailija
25/42 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset pariskunnat viettävät yhdessä aikaa baareissa. Mieluummin minä käyn tuulettumassa tyttöjen kesken ja mies poikien kesken. Yhdessä tehdään sitten muita asioita.

Vierailija
26/42 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään miehen kanssa yhdessä ja erikseen kuuntelemassa livebändejä, laulamassa karaokea, tanssimassa...

Ja ei, kumpikaan ei ole siellä pi***un tai munan perässä. Tai ainakin luulisin niin, koska ukkokin tulee aina 4 mennessä kotiin ;o)

Vierailija
27/42 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän ehtii käydä vaikka jonkun kotona välillä.

Vierailija
28/42 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Ja tosiaan ukkomiehet, huoh ne on niin panon perässä että

Vierailija
29/42 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset pariskunnat viettävät yhdessä aikaa baareissa. Mieluummin minä käyn tuulettumassa tyttöjen kesken ja mies poikien kesken. Yhdessä tehdään sitten muita asioita.

Molemmat tykätään tanssia ja tykätään samanlaisista baareista, ei tarvi ikinä tyytyä kompromisseihin. Meillä on aina ollut tosi hauskaa yhdessä baarissa. Minusta on vähän kummaa, jos ei viihdy puolisonsa kanssa baarissa.

Vierailija
30/42 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen niin täytyy olla, kun Te kerran olette siihen tulokseen tulleet :D

mun mies ei käy ollenkaan, kun se sanoo, että siellä käydään vain yhtä asiaa hakemassa, ja hänen ei tarvitse, kun on naimisissa. Juu, tiedän, kavereita, voi tavata vain baarissa....

tämä nyt on vain minun mielipiteeni ja saahan sen täällä ilmaista.

Vierailija
31/42 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ihan selvä provo. Ap jättää meidän mielellään epätietoisuuden valtaan ja kihertää nyt lukiessaan, että muut ovat huolestuneita ja uteliaita...

Vierailija
32/42 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei se mahtunut.

Vierailija
33/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ainakaan putkassa ole ku nehän päästää 7-8 aikaan veks.tulee vaan mieleen...että,josko olis lähtenyt jonkun mukaan :-( aika todennäköistä.tai sitten on oikeasti tapahtunut vielä jotain ikävempää..

Vierailija
34/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten sais mitään yhteyttä jne. niin olisin kyllä nopsaan soittamassa poliisille ja sairaaloihin.

Mies kun ei käy baareissa (leffassa saattaa käydän kattoon iltanäytöksen eli on kotona n. puoliltaöin) niin kyllä ekana vaihtoehtona tulee mieleen että on joko joutunut onnettomuuteen/saanut jonkun sairaskohtauksen tai sitten joku on pahoinpidellyt tai tappanut sen.

Onko sulla kenenkään kaverin numeroa jolta voisit kysellä?

Vierailija
35/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tässä juuri selvittää yhden kaverin avovaimon numeroa, jos hänet edes kiinni saisin ja sais hän revittyä miehestään jotain.

Muut pojat ovat sinkkuja ja varmasti nukkuvat humalaisen unta.

Odottelen vielä että saisin tuon naisen kiinni, jos sieltä ei selviä mitään, niin kait se on pakko soittaa poliisille.

Päästävätkö todellakin putkasta jo noin aikaisin kuin klo 7-8??

ap

Vierailija
36/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle kävi niin että sammui vahingossa ja nukkui sitten puolillepäivin saakka. Itse huomasin vasta aamulla ettei ole tullut ja aloitin soittelemisen, kaverinsa vastas puhelimeensa ja kertoi että täällä on ja nukkuu....

Joka paikassa ei kännykkäyhteyttä oikein ole.

Vierailija
37/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ole sairas, epäilyä rikoksesta tmv.

Mun mies on kerran kadonnut nuoruuden avovaimoltaan. Sanoi lähtevänsä käymään kaupassa ja häippäsi. Siitähän tuli kaaos... eksä soitti sairaalat, poliisille jne. Mies oli jättänyt eteiseen näkyville kirjeen eksälle, jossa selittää halunsa erota ja lähti hotelliin yöksi. (tämä ennen kännykkäaikaa) Mutta eksä ei huomannut kirjettä ennen seuraavaa aamua. Mä kyllä silti ihmettelen mun fiksua miestä, mitä se oikein touhasi...:(

Vierailija
38/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ole sairas, epäilyä rikoksesta tmv.

Mun mies on kerran kadonnut nuoruuden avovaimoltaan. Sanoi lähtevänsä käymään kaupassa ja häippäsi. Siitähän tuli kaaos... eksä soitti sairaalat, poliisille jne. Mies oli jättänyt eteiseen näkyville kirjeen eksälle, jossa selittää halunsa erota ja lähti hotelliin yöksi. (tämä ennen kännykkäaikaa) Mutta eksä ei huomannut kirjettä ennen seuraavaa aamua. Mä kyllä silti ihmettelen mun fiksua miestä, mitä se oikein touhasi...:(

Tuolla tavalla pistää poikki! Vittu mikä vellihousu, ei ole munaa päin naamaa sanoa.

Vierailija
39/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaile gsm:ää- soita kavereille

Vierailija
40/42 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnettomuudet, tapaturmat, ryöstön...kumma jos ei kukaan kavereistakaan vastaa..se ehkä hyvä merkki. Kaikki jossain koisimassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi