Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nomraalia?

Vierailija
01.01.2020 |

Kun muuttaa niin tuntea sellaista ihan ylitsepursuavaa vapauden tunnetta. Se viimeinen päivä on aina niin huumaavan ihana. Ei tarvitse välittää vttuakaan kenestäkään. Jos kehtaa, voi häiriköidä häirikkönaapureita mielin määrin, koska millään häätöuhilla ei ole mitään väliä. Menetkö sinä sekaisin vapaudesta muuttaessasi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiötä tarkoitan nyt, koska en usko että kovin moni sekoaa omakotitalosta muuttaessa, kun ei siellä asuessa tarvitse (periaatteessa) muutenkaan välittää naapureista eikä kuulla heitä omassa kodissa. Olen asunut itse omakotitalossakin ja tiedän, että ainahan niitä ääniä kuuluu kaupungissa, mutta rakastin ok-asumista yli kaiken. Kolmessa kerrostalossa olen asunut elämäni aikana.

Vierailija
2/3 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan vaikka en ala mitenkään häiriköimään ja sotkemaan. Mutta on kyllä ihanaa kun "pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä" eikä häpeillä uusia vastaan tulevia naapureita, jotka ovat kuulleet kaikki lasten kiljumiset ja huutamiset keskellä yötä, intiimit hetkenne, typerimmät riitanne ja käyneet muistuttamassa pyykkivuorosta. Ah, vielä kun pääsisi ihan omaan taloon tästä. 2020 valmistellaan irtiottoa naapureista. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nomraali? Onko se joku mauste?