Lapseni ovat surkeita!
Minulla oli lapsilleni elämänsuunnitelma valmiina jo ennen kuin he syntyivät. Olin suunnitellut tasan tarkkaan miten he eläisivät elämänsä, miltä he näyttäisivät, miten he käyttäytyisivät, missä he asuisivat, minkälaiset talot he rakentaisivat, mitä töitä he tekisivät, minkälaiset puolisot he hankkisivat, montako lasta he tekisivät, jne. Tietysti suunnittelin, koska minä rakastan lapsiani joten tahdon heille hyvän elämän! Minä tiedän mikä on lapsilleni parhaaksi!
Mutta nyt lapseni ovat jo aikuisia ja he eivät ole ollenkaan noudattaneet suunnitelmaani. He elävät ihan eri tavalla, he elävät omaa elämäänsä, päättävät itse omista asioistaan. En voi ymmärtää tätä. Miten he voivat olla noin hävyttömiä, piittaamattomia! Lapseni eivät välitä minusta, he eivät välitä mistään! Minä suorastaan häpeän heitä! Miten he voivat kohdella omaa äitiään näin pahasti? Minä kasvatin heidät hyvin, aina ohjasin heitä oikeaan, jos he tekivät jotain väärää niin minä aina rankaisin heitä! Miten heistä on voinut tulla noin kieroja ja itsekkäitä, miten ihmisistä voi tulla noin pahoja?
Miksi kohtalo antoi minulle noin kelvottomat lapset? Minä olen aina ollut hyvä ihminen ja hyvä äiti. Minä ansaitsen hyvät lapset! Minä tahdon hyvät lapset!
Kaikki on mennyt pieleen ja se on lasteni syytä! Minä kiroan heitä! Vihaan heitä, inhoan heitä, kunpa en olisi koskaan synnyttänyt heitä! He eivät ole minun lapsiani, he ovat paholaisen lapsia!
Lapsen kyykyttäminen toimii kasvatuksessa niin hyvin koska häpeä motivoi lasta usein paremmin kuin kannustus. Häpeä ajaa lasta eteenpäin, parempaan suoritukseen. Lapsen häpäisemiseen vanhemmat tarvitsevat liittolaisten lisäksi neuvoja. Siis vanhempien tulee jakaa toisilleen neuvoja miten lapsia saa häpäistyä lisää.
Yksi paikka mistä häpäisyneuvoja voi saada vielä paljon lisää on tämä vauvapalsta. Täällä kyllä tiedetään paljon niksejä ja konsteja lapsen kasvattamiseen, täällä niitä neuvoja jaellaan ahkerasti, tämä on hyvä tiedonlähde koska täällä on paljon vanhempia joilla paljon kokemusta omien lastensa häpäisemisestä.
--
Täällä on myös paljon vanhempia joilla on kokemusta siitä kun heidän aikuisilla lapsillaan on mielenterveysongelmia, elämänhallintaongelmia, käytöshäiriötä, vaikeuksia löytää paikkaa yhteiskunnassa, jne. Täällä on myös paljon vanhempia joiden lapset ovat kelvottomia, siis ovat vain häippäisseet ja hylänneet vanhempansa. Nuo vanhemmat eivät häpäisseet lapsiaan tarpeeksi kun lapset olivat pieniä.
--
Joskin siis useimmiten on niin että jos lapsellesi tulee mielenterveysongelmia niin se johtuu ihan vain huonosta säkästä. Jokin juttu hänen aivokemiassaan on pielessä, mutta se saadaan kyllä korjattua oikealla lääkityksellä.
Jos taas lapsesta kehittyy hirviö niin sekin on usein vain huonoa tuuria. Psykopatia ym on synnynnäistä. Ei sitä saa parhaallakaan kasvatuksella kitkettyä pois.
--
Sairaat lapset tulee pakottaa lukkojen taakse sairaalaan, heidän omaksi parhaakseen, se on heidän ainoa mahdollisuutensa parantua.
Psykopaattilapset tulee pakottaa lukkojen taakse vankilaan, se on ainoa mahdollisuus pitää yhteiskunta turvallisena.
-ap