Lapseni ovat surkeita!
Minulla oli lapsilleni elämänsuunnitelma valmiina jo ennen kuin he syntyivät. Olin suunnitellut tasan tarkkaan miten he eläisivät elämänsä, miltä he näyttäisivät, miten he käyttäytyisivät, missä he asuisivat, minkälaiset talot he rakentaisivat, mitä töitä he tekisivät, minkälaiset puolisot he hankkisivat, montako lasta he tekisivät, jne. Tietysti suunnittelin, koska minä rakastan lapsiani joten tahdon heille hyvän elämän! Minä tiedän mikä on lapsilleni parhaaksi!
Mutta nyt lapseni ovat jo aikuisia ja he eivät ole ollenkaan noudattaneet suunnitelmaani. He elävät ihan eri tavalla, he elävät omaa elämäänsä, päättävät itse omista asioistaan. En voi ymmärtää tätä. Miten he voivat olla noin hävyttömiä, piittaamattomia! Lapseni eivät välitä minusta, he eivät välitä mistään! Minä suorastaan häpeän heitä! Miten he voivat kohdella omaa äitiään näin pahasti? Minä kasvatin heidät hyvin, aina ohjasin heitä oikeaan, jos he tekivät jotain väärää niin minä aina rankaisin heitä! Miten heistä on voinut tulla noin kieroja ja itsekkäitä, miten ihmisistä voi tulla noin pahoja?
Miksi kohtalo antoi minulle noin kelvottomat lapset? Minä olen aina ollut hyvä ihminen ja hyvä äiti. Minä ansaitsen hyvät lapset! Minä tahdon hyvät lapset!
Kaikki on mennyt pieleen ja se on lasteni syytä! Minä kiroan heitä! Vihaan heitä, inhoan heitä, kunpa en olisi koskaan synnyttänyt heitä! He eivät ole minun lapsiani, he ovat paholaisen lapsia!
Kommentit (21)
Ymmärrän. Minullakin oli kaltaisesi äiti, joka aina halveksi minua, ilmeisesti suunnitelma alkoi mennä pieleen jo ollessani lapsi, kun isäkseni valittu mies ei tajunnut, miten pitää elää. Halveksit siis lapsiasi? Se ei ole hyve sinulle.
t.kristallikissa
Pitkään luulin että lapseni ovat sairaita, arvelin että heillä on maanisdepressio kun he eivät ollenkaan eläneet kelvollisesti tai siis minun tahtoni mukaisesti. He eivät välittäneet mistään, eivät välittäneet minusta. Yritin saada heitä lääkärille ja käyttämään lääkkeitä, pitihän minun auttaa heitä. Mutta he eivät suostuneet menemään lääkärille! Vaikka kuinka manasin ja kirosin niin he eivät menneet! Jos he olisivat olleet vielä pieniä lapsia niin olisin antanut heille selkäsaunan, mutta he olivat aikuisia, joten en mahtanut muuta kuin soittaa kaikille tuttaville ja pyytää heitä painostamaan lapsiani lääkärille. Soitin kaikki tuttavani läpi, soitin heidänkin tuttavansa läpi ja kaikkia suostuttelin ja pyytelin painostamaan ja lahjomaan ja kiristämään lapsiani jotta he menisivät lääkärille! Ja silti he eivät menneet!
Minulla kesti pitkään tajuta että ei, lapseni eivät ole sairaita, he ovat pahoja, suorastaan hirviöitä. Eihän tuollaista voi rakastava äiti omista lapsistaan uskoa. Mutta pakko se vain on lopulta uskoa. Lapseni taitavat olla narsisteja. Minua suorastaan satuttaa edes ajatella tuota. Miten minä voin tämän kestää?
Minun täytyy mennä narsistien tukiryhmiin saamaan vertaistukea!
Toi on siis NIIIIN täysin kuin minun äitini kynästä... 😞
Nyt taitaa paska pöksyissä polttaa, kun hänen halveksuntansa on paljastettu, eikä jälkikasvu kaipaa enää edes teeskennellä yrittävänsä elää äidilleen mieliksi.
t.kristallikissa
Tee reklamaatio! Vielä ei ole myöhäistä vaihtaa lapsesi parempiin. Selität vaan asian huolella, varmasti saat ymmärrystä ja voit joko palauttaa vialliset lapset tai vaihtaa heidät kunnollisiin. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Pitkään luulin että lapseni ovat sairaita, arvelin että heillä on maanisdepressio kun he eivät ollenkaan eläneet kelvollisesti tai siis minun tahtoni mukaisesti. He eivät välittäneet mistään, eivät välittäneet minusta. Yritin saada heitä lääkärille ja käyttämään lääkkeitä, pitihän minun auttaa heitä. Mutta he eivät suostuneet menemään lääkärille! Vaikka kuinka manasin ja kirosin niin he eivät menneet! Jos he olisivat olleet vielä pieniä lapsia niin olisin antanut heille selkäsaunan, mutta he olivat aikuisia, joten en mahtanut muuta kuin soittaa kaikille tuttaville ja pyytää heitä painostamaan lapsiani lääkärille. Soitin kaikki tuttavani läpi, soitin heidänkin tuttavansa läpi ja kaikkia suostuttelin ja pyytelin painostamaan ja lahjomaan ja kiristämään lapsiani jotta he menisivät lääkärille! Ja silti he eivät menneet!
Minulla kesti pitkään tajuta että ei, lapseni eivät ole sairaita, he ovat pahoja, suorastaan hirviöitä. Eihän tuollaista voi rakastava äiti omista lapsistaan uskoa. Mutta pakko se vain on lopulta uskoa. Lapseni taitavat olla narsisteja. Minua suorastaan satuttaa edes ajatella tuota. Miten minä voin tämän kestää?
Minun täytyy mennä narsistien tukiryhmiin saamaan vertaistukea!
Narsistien UHRIEN tukiryhmiin, hei haloo. Mutta mene sinä vain narsistien ryhmään, se on itsellesi oikea osoite.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Minullakin oli kaltaisesi äiti, joka aina halveksi minua, ilmeisesti suunnitelma alkoi mennä pieleen jo ollessani lapsi, kun isäkseni valittu mies ei tajunnut, miten pitää elää. Halveksit siis lapsiasi? Se ei ole hyve sinulle.
t.kristallikissa
Miehen tulee tehdä vaimonsa onnelliseksi tekemällä asioita joita vaimo tahtoo hänen tekevän. Mutta vaimon ei tule kertoa miehelle mitä miehen tulee tehdä. Miehen tulee tietää ihan kertomattakin mitä vaimo tahtoo! Jos mies ei tee vaimon tahtomia asioita niin vaimon ei tule kertoa mistä kiikastaa, vaimon tulee sättiä miestä koska mies ei yritä tarpeeksi. Miestä tulee kyykyttää, pilkata, härnätä ja nolata kunnes mies ryhdistäytyy tekemään vaimon tahtomia asioita.
Isäsi ei toiminut äitisi tahdon mukaisesti? Isäsi on nahjus, joten äitisi täytyi aktivoida häntä tallomalla häntä. Isäsi ei aktivoitunut vaan häipyi? Isäsi on narsisti!
Sinäkään et toiminut äitisi tahdon mukaisesti? Et ollut niin nätti, menestyvä, sosiaalinen, itsevarma, laiha ja hauska kuin äitisi tahtoi? Olet nahjus, joten äitisi täytyi aktivoida sinua tallomalla sinua. Et voinut häipyä koska olit lapsi ja siis riippuvainen äidistäsi, joten äitisi saattoi vuosikausien ajan ahkerasti yrittää aktivoida sinua. Et siltikään aktivoitunut? Olet itsepäinen ja hankala ihminen jonka kanssa ei vain voi tulla toimeen! Olet narsisti! Vain hirviö kohtelee omaa äitiään noin pahasti!
Älä kontrolloi liikaa ja anna olla heidän sitä mitä he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.kristallikissaMiehen tulee tehdä vaimonsa onnelliseksi tekemällä asioita joita vaimo tahtoo hänen tekevän. Mutta vaimon ei tule kertoa miehelle mitä miehen tulee tehdä. Miehen tulee tietää ihan kertomattakin mitä vaimo tahtoo! Jos mies ei tee vaimon tahtomia asioita niin vaimon ei tule kertoa mistä kiikastaa, vaimon tulee sättiä miestä koska mies ei yritä tarpeeksi. Miestä tulee kyykyttää, pilkata, härnätä ja nolata kunnes mies ryhdistäytyy tekemään vaimon tahtomia asioita.
Isäsi ei toiminut äitisi tahdon mukaisesti? Isäsi on nahjus, joten äitisi täytyi aktivoida häntä tallomalla häntä. Isäsi ei aktivoitunut vaan häipyi? Isäsi on narsisti!
Sinäkään et toiminut äitisi tahdon mukaisesti? Et ollut niin nätti, menestyvä, sosiaalinen, itsevarma, laiha ja hauska kuin äitisi tahtoi? Olet nahjus, joten äitisi täytyi aktivoida sinua tallomalla sinua. Et voinut häipyä koska olit lapsi ja siis riippuvainen äidistäsi, joten äitisi saattoi vuosikausien ajan ahkerasti yrittää aktivoida sinua. Et siltikään aktivoitunut? Olet itsepäinen ja hankala ihminen jonka kanssa ei vain voi tulla toimeen! Olet narsisti! Vain hirviö kohtelee omaa äitiään noin pahasti!
Eihän minun isäni jättänyt äitiäni, vaan äitini jätti isäni, etkö ymmärrä edes lukemaasi?
Tiedätkö, että se on sinulle koulussa opetettu ja sinä halveksit kaikkia opettajiasi sillä, ettetooe jotakin itsellesi koulussa opetettua oppinut! Häpeä! Olet niin nolo, että lapsesi eivät vain hyvistä sydämistä.n huolimatta PYSTY pitämään sinuun yhteyttä! Häpeävä kaltaistasi luuseriakkaa niin paljon. Et saanut heihin edes rotia.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Tee reklamaatio! Vielä ei ole myöhäistä vaihtaa lapsesi parempiin. Selität vaan asian huolella, varmasti saat ymmärrystä ja voit joko palauttaa vialliset lapset tai vaihtaa heidät kunnollisiin. Tsemppiä!
Jos synnytyksen jälkeen huomaa että vauvassa on jotain vikaa niin ehdottomasti kannattaa sairaalan synnytysosastolla vaihtaa vauvaa. Ei sitä kukaan huomaa, kunhan on taitava niin ei jää kiinni. Saa itselleen paremman vauvan. Joku muu joutukoon sietämään sitä huonoa vauvaa.
Ei äidin pidä olla ihan avuton, kyllä hänen täytyy osata pelata korttinsa oikein tai siis valita lapsensa oikein. Jos ei ole vaihtanut huonoa vauvaa pois niin äiti saa kyllä syyttää ihan itseään sitten kun huono vauva kasvaa huonoksi aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.kristallikissaMiehen tulee tehdä vaimonsa onnelliseksi tekemällä asioita joita vaimo tahtoo hänen tekevän. Mutta vaimon ei tule kertoa miehelle mitä miehen tulee tehdä. Miehen tulee tietää ihan kertomattakin mitä vaimo tahtoo! Jos mies ei tee vaimon tahtomia asioita niin vaimon ei tule kertoa mistä kiikastaa, vaimon tulee sättiä miestä koska mies ei yritä tarpeeksi. Miestä tulee kyykyttää, pilkata, härnätä ja nolata kunnes mies ryhdistäytyy tekemään vaimon tahtomia asioita.
Ja mitä minun parhaimpiin puoliini tulee, niin täytin kyllä kaikki mainitsemasi, totta kai. Olenhan kaltaisesi kasvattama.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
t. Nahjus- ja luuserikasvattaja
Sama meno jatkuu siis 2020 omassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hyvä äiti salli lastensa tehdä omia valintojaan, hehän valitsevat ihan väärin!
Vain huonot vanhemmat sallivat lastensa olla mitä he ovat, sellaiset vanhemmat jotka eivät välitä lapsistaan ja jotka ovat niin laiskoja etteivät kasvata lapsia ollenkaan. Eihän sellainen sovi, sellaisilta vanhemmilta pitäisi viranomaisten ottaa lapset pois!
Hoh-hoijaa. Vähän enemmän yritystä näihin provoihin.
Mikä provo? Tällaisia vanhempia on ihan oikeasti olemassa,
Ei ap
Äitihullu on lisännyt uuden hahmon, jonka kanssa voi vääntää väsynyttä leikkiään... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Äitihullu on lisännyt uuden hahmon, jonka kanssa voi vääntää väsynyttä leikkiään... 🤔
Ei ole hänen aloituksensa!
Vierailija kirjoitti:
Ei. En edes ajatellut äitihullua kun tämän aloituksen tein. Olin unohtanut äitihullun. Kyllä minä ihan omien kokemusteni perusteella aloituksen tein. On meitä älyttömän monia muitakin kuin vain äitihullu joilla on vanhemmat jotka aina osasivat opettaa lapsilleen käytöstapoja nöyryyttämällä, uhkailemalla ja pilkkaamalla lapsiaan. Mitä enemmän lasta opettaa sitä enemmän se oppii! Jos lapsi ei ota opikseen niin se johtuu siitä että lapsi hangoittelee vastaan, kapinoi, joten häntä tulee kyykyttää kunnes hän suostuu oppimaan!
On normaalia että lapsi saattaa uhmata vanhempiaan, mutta vanhempien tulee keinolla millä hyvänsä murtaa uhma, murtaa vastustus, jotta lapsi saadaan kasvamaan hyväksi ihmiseksi. Tähän uhman murtamiseen vanhempien tulee hankkia mahdollisimman paljon liittolaisia. On erittäin hyvä jos esim lapsen opettaja koulussa on vanhempien ystävä. Tällöin myös opettaja voi kyykyttää lasta. Lasta tulee kyykyttää kotona, koulussa, harrastuksissa, kaikkialla vuosien ajan kunnes hän oppii kunnioittamaan muita ja oppii käyttäytymään hyvin ja oppii elämään fiksusti. Se on vanhemman työ, vanhemman tulee kasvattaa lapsensa. Ei lapsi kasvattamatta hyväksi kasva, ei lapsi opettamatta opi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En edes ajatellut äitihullua kun tämän aloituksen tein. Olin unohtanut äitihullun. Kyllä minä ihan omien kokemusteni perusteella aloituksen tein. On meitä älyttömän monia muitakin kuin vain äitihullu joilla on vanhemmat jotka aina osasivat opettaa lapsilleen käytöstapoja nöyryyttämällä, uhkailemalla ja pilkkaamalla lapsiaan. Mitä enemmän lasta opettaa sitä enemmän se oppii! Jos lapsi ei ota opikseen niin se johtuu siitä että lapsi hangoittelee vastaan, kapinoi, joten häntä tulee kyykyttää kunnes hän suostuu oppimaan!
On normaalia että lapsi saattaa uhmata vanhempiaan, mutta vanhempien tulee keinolla millä hyvänsä murtaa uhma, murtaa vastustus, jotta lapsi saadaan kasvamaan hyväksi ihmiseksi. Tähän uhman murtamiseen vanhempien tulee hankkia mahdollisimman paljon liittolaisia. On erittäin hyvä jos esim lapsen opettaja koulussa on vanhempien ystävä. Tällöin myös opettaja voi kyykyttää lasta. Lasta tulee kyykyttää kotona, koulussa, harrastuksissa, kaikkialla vuosien ajan kunnes hän oppii kunnioittamaan muita ja oppii käyttäytymään hyvin ja oppii elämään fiksusti. Se on vanhemman työ, vanhemman tulee kasvattaa lapsensa. Ei lapsi kasvattamatta hyväksi kasva, ei lapsi opettamatta opi.
-ap
Juu, ettet, ja silppu kun vois tulla tänne vielä kitisemään, ettei ole saman tyypin alter ego 😂
😂 😂 😂