Mikä näissä perintöasioissa mättää
Onko oikeasti ongelma siinä, että yksi on siivoja, toinen juristi, kolmas sorvaaja ja neljäs lääkäri?
Kommentit (24)
Minäkin muutin kotoa pois 19-vuotiaana ja suoritin sen jälkeen omin kustannuksin kaksi tutkintoa. Nyt isäni väittää kouluttaneensa minut viimeiseen tutkintooni asti. Siihen ei edes vaikuta se, että olin tuohon aikaan naimisissa ja minulla oli pari lasta ennen valmistumistani.
Mutta kyllä juu mun isäni maksoi koulutuksen! Miten alas ihmiset voi mennä!
Onpas outoja vanhempia. Olen naiivisti kuvitellut, että useimpien vanhemmat ovat tasapuolisia ja reiluja. En ymmärrä suosikkilapsi-ajattelua. Kaikki lapset ovat samanarvoisia. Ja pitävätkö nämä valehtelut koulunkäyntikustannuksien maksusta todella paikkansa?! Uskomatonta, jos näin on.
Onneksi meillä ei ole näin. Ja itse jatkan samalla linjalla omien lasteni suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muutin kotoa pois 19-vuotiaana ja suoritin sen jälkeen omin kustannuksin kaksi tutkintoa. Nyt isäni väittää kouluttaneensa minut viimeiseen tutkintooni asti. Siihen ei edes vaikuta se, että olin tuohon aikaan naimisissa ja minulla oli pari lasta ennen valmistumistani.
Mutta kyllä juu mun isäni maksoi koulutuksen! Miten alas ihmiset voi mennä!
Tuo tietämäni mies valehteli kaikesta muustakin mm. perimyssäännöistä ja laista.
Kun vain saisi muutkin noudattamaan sitä lakia jo ennen perunkirjoitusta. Mutta ei.