Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aseksuaali?

Aseksuaali nainen
31.12.2019 |

Olen aseksuaali nainen. Ainoastaan, vaan ja korkeintaan pitää miehen kanssa toista kädestä kiinni. Jakaa elämän ilot ja surut. Tukea ja kannustaa. Mukavaa yhdessäoloa, ilman seksiä. Ei voisi vähempää kiinnostaa haisevan seksin harrastaminen, likaisten synnytysten kokeminen ja sotkuinen kakaraperhe-elämä. Onko muita tällaisia ihmisiä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla seksittömyyden aiheuttaa syvä epäluottamus miehiä kohtaan. 

Minua on haukuttu, arvosteltu, nimitelty, kiusattu, painostettu seksiin. Minua on pidetty esineenä. Aika monta ahdistavaa seksuaaliseen väkivaltaan liittyvää tilannetta. Siitä on jäänyt pelko. 

Nyoruuden itsemurhayritys, kun olin epätoivoisesti rakastunut itseäni vanhempaan mieheen. Tämä jätti emotionaalisen trauman. 

Nämä kaikki ovat jättäneet syvät arvet. 

Minun olemistani on määritelty sukupuolen kautta. 

Minulla ei ole yhtään tervettä miessuhdetta ollut elämässäni. 

Nyt ilman miehiä olen tosi vapaa. Kukaan ei ahdista tai painosta minua. Kehoni on omani. Mieli on minun. 

Vierailija
42/50 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan patriarkaalisesta yhteiskunnasta. Se näkyy Suomessakin. 

En ymmärrä, miten naiset esim. Afganistanissa pärjäävät. 

En pystyisi elämään siellä. Karu totuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla seksittömyyden aiheuttaa syvä epäluottamus miehiä kohtaan. 

Minua on haukuttu, arvosteltu, nimitelty, kiusattu, painostettu seksiin. Minua on pidetty esineenä. Aika monta ahdistavaa seksuaaliseen väkivaltaan liittyvää tilannetta. Siitä on jäänyt pelko. 

Nyoruuden itsemurhayritys, kun olin epätoivoisesti rakastunut itseäni vanhempaan mieheen. Tämä jätti emotionaalisen trauman. 

Nämä kaikki ovat jättäneet syvät arvet. 

Minun olemistani on määritelty sukupuolen kautta. 

Minulla ei ole yhtään tervettä miessuhdetta ollut elämässäni. 

Nyt ilman miehiä olen tosi vapaa. Kukaan ei ahdista tai painosta minua. Kehoni on omani. Mieli on minun. 

Taloudellinen hyväksikäyttö viimeisimmissä suhteissa. Jotka nekin olivat raakileita. Näistä taloudellinen hyväksikäyttö on miellyttävämpää kuin henkinen. Fyysistä en kestäisi. 

Minulla ei ole yhtään hyvää ja tasapainoista miessuhdetta ollut elämäni aikana. Lähes kaikki mt-ongelmat liittyvät miesten toimintaan. Minua on survottu muottiin. Minua on määritelty ulkomuotoni perusteella. 

Mitä minun pitäisi ajatella miehistä? Vähän aikaa sitten keksin määritelmän. Vihaan miehiä. Tunnen niiden takia elämässäni pelkoa ja epäonnistumista. 

Vierailija
44/50 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, olen iloinen, että tiedostan tämän. Vihaan miehiä. Minulla on hyvä syy. Miehet pettävät, miehet alistavat, käyttävät naisen kehoa kuin loinen. Täytän 50 vuotta kohta. 

Vierailija
45/50 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni olen myös korjannut miesten tekemisiä. Läheinen kuoli. Jäin yksinhuoltajaksi. Minut on rikottu. Se valheiden verkko. 

Fyysisyyden tuoma alistussuhde. 

Vierailija
46/50 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hei hei vaan miehet, Jonain päivänä voin ryhtyä suhteeseen. Jos löydän niin hyvän ihmisen, että pystyn luottamaan. 

En tarvitse valheita, manipulointia, painostamista, kiristystä, mitään noista. 

Vierailija
47/50 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aseksuaali? Onpa hauska kysymys. Olen joutunut valehtelemaan netissä olevani, koska minut kiusattiin hengiltä. Eli en ole. Mutta miesten tekemiset ovat tehneet minusta lähes sellaisen.

Vierailija
48/50 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kiusattiin lähes hengiltä

Vierailija
49/50 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan naisten aseksuaalisuudesta. Voitte vapaasti miehet jakaa tätä tekstiä ja miettiä, miten on. 

Vierailija
50/50 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aseksuaali? Onpa hauska kysymys. Olen joutunut valehtelemaan netissä olevani, koska minut kiusattiin hengiltä. Eli en ole. Mutta miesten tekemiset ovat tehneet minusta lähes sellaisen.

Tarpeeksi kauan, kun sitä jankuttaa, niin alkaa itsekin uskoa siihen. Ja se tuntuu hyvältä. Koska kukaan ei kiusaa enää. Vaikka on näkymätön. Niin on turvassa.