Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen niin katkera mun vanhemmille kun synnyttivät minua tähän maailmaan.
31.12.2019 |
Miten voin elää tämän vihan kanssa? En olisi halunnut syntyä ollenkaan. Olen 30v nainen.
Kommentit (3)
Antinatalismi on ihan juttu tänä päivänä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen tosissaan. Miksi laittaa lapsia tähän maailmaan kärsimään? Ei mitään eväitä eikä perintöä olen saanut. Vain huonoja geenejä.
Onneksi en tuu lisäntymään, jätän se täydellisille suvuille.
Alue: Aihe vapaa
Sinäkin ?!