Miten juhlit uutta vuotta?
Kommentit (50)
Naposteltavaa, yleensä antipastoja, ranskalaisia, lihapullia, nakkeja, kananugetteja ja perunasalaattia. Viiniä muiden seurassa, mutta yksin en ota lainkaan. Perinteisiin kuuluu katsoa live lähetyksenä Dubain uusi vuosi ja sitten nukkumaan. Täälläpäin ei ole yhteistä tai kunnan järjestämää ilotulitusta tai muuta uudenvuoden juhlaa ja itse olen liian laiska ostamaan omia tulitteita.
Nyt katson nhl ottelua ja syön tortillaa. Vuoden vaihteen kohdalla tuijotan varmaan jotakin hbo:n sarjaa. Yksin vuosi vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Teini pelaa pleikkaa huoneessaan ja mies äksyilee ja tuijottaa jotain saakelin typeriä videoita eikä laita tikkuakaan ristiin ruoanlaiton suhteen. Mua lähinnä v*****aa kun saan taas jälleen kokata ja passailla ja kuunnella miehen kettuilua kuinka en osaa edes uuniperunoita tehdä.
Vieraita ei tuu joten perheen kesken nökötetään kuten aina. Mies ostanut taas kassitolkulla jotain s*****an pikkupaukkuja joita pitää mennä kattomaan tonne myrskyyn.
Onneks juomaa riittää niin voi upottaa suurimman osan surusta siihen.
Miksi ihmeessä olet tuollaisen ukon kanssa? Nautitko martyyrin roolista? Ei tuo tule tuosta paranemaan, eroatte kuitenkin jossain vaiheessa. Mikset tekisi ratkaisua näin heti alkuvuodelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini pelaa pleikkaa huoneessaan ja mies äksyilee ja tuijottaa jotain saakelin typeriä videoita eikä laita tikkuakaan ristiin ruoanlaiton suhteen. Mua lähinnä v*****aa kun saan taas jälleen kokata ja passailla ja kuunnella miehen kettuilua kuinka en osaa edes uuniperunoita tehdä.
Vieraita ei tuu joten perheen kesken nökötetään kuten aina. Mies ostanut taas kassitolkulla jotain s*****an pikkupaukkuja joita pitää mennä kattomaan tonne myrskyyn.
Onneks juomaa riittää niin voi upottaa suurimman osan surusta siihen.Miksi ihmeessä olet tuollaisen ukon kanssa? Nautitko martyyrin roolista? Ei tuo tule tuosta paranemaan, eroatte kuitenkin jossain vaiheessa. Mikset tekisi ratkaisua näin heti alkuvuodelle!
Juu, pari vuotta vielä niin sit lähden. Selvitköön mies ja lapsi keskenään ja hukutkoon vaikka sotkuunsa. Päätin kyllä että seuraavat pari vuotta teen himassa minimin että pysytään hengissä. Ruoaksi valmisruokia joita voivat lämmittää.
Ja se marttyyri meillä en ole minä vaan mies. Uhriutuu ja vetää marttyyrivsihtedn päälle heti kun hänelle uskaltaa sanoa jostain asiasta. Ja jos asiat ei mee niin kuin hän haluaa niin jumalauta sitä mökötystä.
T. 20
Kotona miehen kanssa syötiin blinejä ja muita herkkuja, juodaan skumppaa. Saunottiin ja pelailtiin vähän, nyt mies katselee jäkistä, joten palstailen. Kiva ja rauhallinen ilta, kohta lähdetään katsomaan raketteja. Hauskaa Uutta Vuotta kaikille🎇
Katon muiden ig storyja joissa hehkutetaan vuoden saavutettuja tavoitteita ja masennun kun muistan etten itse saavuttanut yhtäkään itselle asettamaani tavoitetta....... surettaa että elämä menee hukkaan.
Yksin koiran kanssa, kuunnellaan rouhoittavaa musaa, onneksi nyt nukkuu. Sopii minullekin koti ilta, säälittää vaan kaikkien eläinten puolesta tää turha pauke.
Yksin horisen kotona ja syön pyttipannua ja juon kuoharia
Onnittelut uudesta perheenjäsenestä <3