Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi väität lukeneesi jonkin kirjan, jos olet kuunnellut sen äänikirjana?

Vierailija
31.12.2019 |

Kuunteleminen ei ole sama asia kuin lukeminen, vaikka kuinka olisit selvillä teoksen sisällöstä kuunneltuasi jonkun muun lukemista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, hevostalli.netin ja vauvapalstan yhteinen äänikirjahullu.

Vierailija
2/9 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis kuuntelen kirjoja, enkä ymmärrä kuulemaani. Tämä selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut tarvetta tuolaista väittää. - Voin ihan avoimesti ja vilpittömästi kertoa, että joitain kirjoja olen kuunnellut äänikirjana ja toisia vain lukenut tai nähnyt  niistä elokuvasovituksen sitten on vielä ne kirjat, jotka olen sekä lukenut että kuunnellut, joisatin vielä näiden lisäksi katsellut ao filmatisoinnin. - Harvoin perinteinen kirja on jäänyt viimeiseksi, jos pitäisi valita paras versio 

Vierailija
4/9 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toistuu vaihtelevissa muodoissa. Kuuntelisit ap ihan keskenäsi ja lukisit välillä.

Vierailija
5/9 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, hevostalli.netin ja vauvapalstan yhteinen äänikirjahullu.

Nyt olet erehtynyt henkilöstä. Mukava kuitenkin kuulla, että meitä samoin ajattelevia on muitakin :)

Vierailija
6/9 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siis kuuntelen kirjoja, enkä ymmärrä kuulemaani. Tämä selvä.

Missä näin on väitetty?

Ymmärrät kyllä kuulemasi, mutta edelleenkään se ei ole lukemista.

Vierailija
7/9 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa käyttää aikaani lukemisee, vaan teen samalla muita hommia tai ajan autoa. Sivistän itseäni ja saan aikaiseksi. Voisin kysyä myös vastakysymyksen, miksi jo ku ylpeilee sillä, että on käyttänyt elämästään 10 vuotta lukemiseen? Siis paikoillaan istumiseen/makaamiseen ja lukemiseen.

Vierailija
8/9 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii? Suurin osa ihmisistä väittää lukeneensa kirjan kun on lukenut synopsiksen ja vähän selaillut hakemistoa.

Vierailija
9/9 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en jaksa käyttää aikaani lukemisee, vaan teen samalla muita hommia tai ajan autoa. Sivistän itseäni ja saan aikaiseksi. Voisin kysyä myös vastakysymyksen, miksi jo ku ylpeilee sillä, että on käyttänyt elämästään 10 vuotta lukemiseen? Siis paikoillaan istumiseen/makaamiseen ja lukemiseen.

Ymmärtäisit ja tajuaisit vastauksen kysymykseesi, jos kymmenen vuoden tai mahdollisesti koko elinaikanasi olisit lukenut edes yhden hyvän kirjan alsuta loppuun itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi