Penisten keskimitta maittain
Maailman kärjestä Suomi jää kauas. Pisimmät penikset löytyvät Afrikasta ja Etelä-Amerikasta.
Latinot on hyvin edustettuina. Unkari ainoana eurooppalaisena kympin joukossa.
1. Kongon demokraattinen tasavalta 18,0 cm
2. Ecuador 17,5 cm
3. Ghana 17,3 cm
4. Kolumbia 17,0 cm
5. Venezuela 17,0 cm
6. Libanon 16,8 cm
7. Bolivia 16,5 cm
8. Unkari 16,5 cm
9. Jamaika 16,3 cm
10. Panama 16,3 cm
Ruotsi 14,7 cm
Norja 14,2 cm
Suomi 13,7 cm
Venäjä 13,2 cm
Pohjois-Korea 9,7cm
Linkki: https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/421374-taas-ne-listattiin-nai…
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 17.7 cm eli pääsen lähes Kongon tasavallan keskiarvoon suomalaisena. Paksuuttakin sen verran ettei mahdu wc-paperirullasta sisään
Löytyykö naista? Jos ei, kiitos lainasta, oli kiva passata.
Löytyy useampikin aina tarvittaessa. Threesome on pop
En kyllä usko Etelä-Amerikan mittoja enkä Unkarin. Miten unkarilaisilla Euroopan lihavimmilla olisi keskimäärin pisimmät? Iso vitsi, samaten nuo lapsen kokoiset latinot.
Kuka nuo on mitannut. Joku palstamamma?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuo itseilmoitettuja ja kuinka suurella otannalla? Minullakin on 23 senttinen.
Luultavasti joku terkkarintantta mitannut. Suomalaisilta kääntyy sisäänpäin jo kun näkee mitta-ladyn.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 17.7 cm eli pääsen lähes Kongon tasavallan keskiarvoon suomalaisena. Paksuuttakin sen verran ettei mahdu wc-paperirullasta sisään
Naiset ihailee isoa kalua ja yläpeukuttaa, mutta pienimunaiset ne vaan alapeukuttaa
Ei kyselytutkimuksia (Kongo) voi verrata mitattuihin tuloksiin (Ecuador). Muuten Pohjanmaalla olisi maailman suurimmat kullit.
Niin ja onko mitattu levossa vai juhlakunnossa?
Jostain syystä en usko tähän taulukkoon.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko Etelä-Amerikan mittoja enkä Unkarin. Miten unkarilaisilla Euroopan lihavimmilla olisi keskimäärin pisimmät? Iso vitsi, samaten nuo lapsen kokoiset latinot.
Etelä-Amerikassa on maailman suurimmat penikset, jos lasketaan vain tutkimukset, joissa penisten koko on oikeasti mitattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Amerikassa on maailman suurimmat penikset, jos lasketaan vain tutkimukset, joissa penisten koko on oikeasti mitattu.
Nonni! Nyt selvisi miksi naiset tykkää niin paljon latinoista.
On se hyvä että noissa maissakin on jotain hyvää
mies51v
Itselläni on omaan käteen sopiva; se riittää minulle.
Outoja nää 13 cm keskimitat oman otannan perusteella. Homomiehenä oon nähnyt aika monta suomalaista penistä ja valtaosin olleet varmasti yli 15 cm. Itsellä on 17 cm ja siihen on helppo verrata.
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Phyi, ne vie sun naiset?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja onko mitattu levossa vai juhlakunnossa?
Jostain syystä en usko tähän taulukkoon.
No ei kannatakaan uskoa. Todellinen keskimääräinen erektiopituus on 13,12 cm.
Lähde: David Veale, ym. 2015
Veikkaan että tätä keskustelua kommentoivat ja peukuttavat lähinnä miehet. t:nainen
Olen siis todellinen keskiarvo eli pituus 13,7 ja paksuus 13,7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Phyi, ne vie sun naiset?
Ei vie
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tätä keskustelua kommentoivat ja peukuttavat lähinnä miehet. t:nainen
Ei koska näen sieluni silmin, että mun ison kalun mittoja yläpeukuttavat naiset, joista sinä varmaan viimeisimpänä.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis todellinen keskiarvo eli pituus 13,7 ja paksuus 13,7
Tällaisen minipölkyn kanssa jäisi varmasti yksin. Liika paksuus on liikaa.
Ovatko nuo itseilmoitettuja ja kuinka suurella otannalla? Minullakin on 23 senttinen.