Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko turhaan? kaveri teki "oharit"

Vierailija
31.12.2019 |

Tai no en loukkaantunut, mutta tuli hetkeksi aika paska olo.

Kaveri oli pari viikkoa sitten kysynyt, mitä teen uv:na. Sanoin, ettei ole vielä suunnitelmia. Hän sitten sanoi pyytävänsä kavereita luokseen pienimuotoisiin illanistujaisiin. Olin ihan että jee kivaa, kiitos kutsusta.

No, tänään sitten kun otin aiheen esille hän sanoikin, että hänellä olikin jo muuta sovittu. Olisi voinut ilmoittaa minulle heti, kun tietää että ei järjestäkään illanistujaisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaveri oli pari viikkoa sitten kysynyt, mitä teen uv:na. Sanoin, ettei ole vielä suunnitelmia. Hän sitten sanoi pyytävänsä kavereita luokseen pienimuotoisiin illanistujaisiin. Olin ihan että jee kivaa, kiitos kutsusta."

Ja ennen kuin kukaan nyt tarttuu tähän, niin kyllä, kaveri siis nimenomaan kutsui minut luokseen kyseisiin illanistujaisiin.

ap

Vierailija
2/3 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti semmoinen vähän tuulella käyvä kaveri. Sillä hetkellä oli varmaan oikeasti semmoista kaavaillut ja maininnut sullekin, mutta sen jälkeen tulikin jotain muuta, ja unohti vaan ilmoitella kaikille "kutsutuille".

Ehkä asiaa ois auttanut jos olisit heti lähtenyt innolla messiin ja suunnittelemaan illan ohjelmaa ja menyytä ja ynnämuuta. Tai sitten ei.

Hyvää uuttavuotta nyt kumminkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävästi teki. Olisi tosiaan voinut ilmoittaa sulle, että kutsu onkin peruttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän