Kaadoin naapurin teinin kalja maahan:D
Kommentit (22)
Mullekin on joskus tehty noin. Naama vähän venähti, kun kaivoin esiin henkkarit ja näki, että olinkin täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin on joskus tehty noin. Naama vähän venähti, kun kaivoin esiin henkkarit ja näki, että olinkin täysi-ikäinen.
Vaaditko ostamaan uuden?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hymy hyytyy, kun tulee kavereineen kostamaan.
Tulisvat vaan en avaa ovea ja soitan poliisille, kiva varmaan viettää uusivuosi putkassa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hymy hyytyy, kun tulee kavereineen kostamaan.
Tulisvat vaan en avaa ovea ja soitan poliisille, kiva varmaan viettää uusivuosi putkassa:D
Miksi luulet, että tänään tulevat?
Kyttäävät kylillä ja iskevät ilman ennakkovarotusta.
Kiitos. Kyllä se siitä rauhoittuu kun ensijärkytyksestä toipuu. T. Naapurin teinin äiti.
Ite kans hokasin teinien kaljapussin, joten tein niistä juoksukaljaa (liika iso määrä teinejä,vaik olenki raavas) ja kaadoin mahaan.
Toivottavasti ap:lla on vakuutukset kunnossa? Auton, kodin ja nenänsä.
Ilkeä olit. Toivottavasti karma kostaa mustan miehen peppukeppostelun muodossa.
Mulle yritti tuota joku naapuuruston ämmä kun olin 15. Vanhempieni puolesta sain juoda ihan vapaasti, kun olin "rippikoulun käynyt ja rokotettu", siihen aikaan moni sai juoda ja polttaa jo ennen 18 ikävuotta. Mutta naapurin akan mielestä ei, ja kävi käsiksi saadakseen juomani. Päreet paloi sen verran että sai naapurin kyylä turpaan kunnolla. En itse uskaltaisi yrittää pakolla mitään kiukkuiselta teiniltä ottaa, kun ovat jo aiuisen kokoisiakin ja usein vielä aika harkitsemattomia kuten itsekin olin.
Meidän naapuri teki saman pari vuotta sitten (ei tosin minulle tai lapsilleni). Seuraava vuosi olikin naapurin perheelle jännittävää aikaa, koska kaikenlaista pientä jäynää alkoi tapahtua tämän tästä. Autostaan oli renkaat tyhjänä todella usein, fillarista katosi satula, terassilta katosi huonekaluja, kissansa myrkytettiin jne. Ketään ei saatu kiinni eikä naapuri voinut asioille mitään. Hankki hemmetin kalliit turvakamerat jne., mutta samantien ilkivalta siirtyi pois kotiovelta.
Vierailija kirjoitti:
Hymy hyytyy ku jonne kusee sun postilaatikkoon.
Postilaatikkoon kuuluu laittaa Thunder King, niin mekin teininä tehtiin jos joku ihminen ärsytti.
Jumalauta toisen kaljoja ei kaadeta😠