Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyyneleet silmissä luen ihmisten päivityksiä. T. Ammattivalittaja

Vierailija
31.12.2019 |

Monella elämä ollut ihanaa ja helppoa tällä vuosikymmenelle. On ollut terveyttä, rahaa, ovat päässeet työelämässä eteenpäin, ostaneet uusia taloja yms. Jollakin elämä on niin ihanaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika  harvalla se koko ajan mitään ihanaa on. Aina tulee vastoinkäymisiä, menetyksiä, tai sitten joku mitä on kovasti tavoitellut ja kovalla työllä saavuttanut tuntuukin tyhjältä ja merkityksettömältä kun sen saa.

Vierailija
2/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea vain sellaisia päivityksiä joista tulee hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia ole. Mulle ei tapahtunut 10v aikana mitään positiivista. Kuoli appivanhemmat, äitini, 2 tätiäni. Useat sairauteni paheni, nytkin sairastan paraikaa. En saanut töitä, ei parantunut taloustilanne, ei parempaa taloa. Ap

Vierailija
4/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on, ja monella ei ole. Monella on sekä ihanaa, että ihan kamalaa. 

Niin tai näin, aina väärin päin. Keskittymällä vain negatiiviseen, saa tämän.

Niin tai näin, aina oikein  päin. Keskittymällä positiivisiin asioihin, saa tämän.

Ymmärtääkseni ammattivalittajallakin on paljon, josta voisi olla iloinen/kiitollinen:

On kotia, on puolisoa, on lasta,  on nähtävästi tuttavapiiriä, kun voi päivityksiä lukea, on purkautumiskeinona tämä av-palsta, on kirjoitustaito, ( Kirjoitustaitokaan ei ole itsestäänselvyys.)

Vierailija
5/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella on, ja monella ei ole. Monella on sekä ihanaa, että ihan kamalaa. 

Niin tai näin, aina väärin päin. Keskittymällä vain negatiiviseen, saa tämän.

Niin tai näin, aina oikein  päin. Keskittymällä positiivisiin asioihin, saa tämän.

Ymmärtääkseni ammattivalittajallakin on paljon, josta voisi olla iloinen/kiitollinen:

On kotia, on puolisoa, on lasta,  on nähtävästi tuttavapiiriä, kun voi päivityksiä lukea, on purkautumiskeinona tämä av-palsta, on kirjoitustaito, ( Kirjoitustaitokaan ei ole itsestäänselvyys.)

Vähissä ne on mun ilonaiheet. Muutama ns facebook kaveri on. Ap

Vierailija
6/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia ole. Mulle ei tapahtunut 10v aikana mitään positiivista. Kuoli appivanhemmat, äitini, 2 tätiäni. Useat sairauteni paheni, nytkin sairastan paraikaa. En saanut töitä, ei parantunut taloustilanne, ei parempaa taloa. Ap

Onpas. Jos kehtaisin, linkkaisin sulle oman blogini. Paljon valokuviakin, joissa ruhjeita, mustelmia, ompeleita ja hakasia. Isoja ja pitkiä arpia. Mulle päättymässä oleva vuosikymmen oli sairauksien, sairaalassaolojen, pitkien sairaslomien, isojen leikkausten, tehohoidon ja sietämättömien kipujen vuosikymmen. 

Vierailija
7/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita, että elämä on ihanaa jos ostellaan taloja tai päästään työelämässä eteenpäin. Paljon on vain pintaa. Itselläni tää 10-luku on ollut koko elämäni vaihtelevin. Järjsetyksessä: Työttömyys, suunnattomuus, syrjäytymisvaara. Masennus, siitä jaloilleen pääsy. Työpaikan löytyminen, asunnon osto. Auton vaihto. Tajuaminen, että vakityöpaikka ja raha ei tuo automaattisesti onnellisuutta. Vanhemman kuolema. Suru. Arjen puuduttava harmaa tasaisuus, puurtaminen. Viimeisimpänä vuosia kestäneen päivittäisen tissuttelun jälkeen hyväksyin vihdoin olevani alkoholisti ja nyt on sitten se taistelu meneillään.

Päälle päin mulla menee tosi hyvin, mutta tuollaista on pinnan alla. Ei kannata katsoa toisia kadehtien "ihanaa elämää", kun voi olla ettei siellä juuri kadehdittavaa todellisuudessa ole.

Vierailija
8/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarkoita, että elämä on ihanaa jos ostellaan taloja tai päästään työelämässä eteenpäin. Paljon on vain pintaa. Itselläni tää 10-luku on ollut koko elämäni vaihtelevin. Järjsetyksessä: Työttömyys, suunnattomuus, syrjäytymisvaara. Masennus, siitä jaloilleen pääsy. Työpaikan löytyminen, asunnon osto. Auton vaihto. Tajuaminen, että vakityöpaikka ja raha ei tuo automaattisesti onnellisuutta. Vanhemman kuolema. Suru. Arjen puuduttava harmaa tasaisuus, puurtaminen. Viimeisimpänä vuosia kestäneen päivittäisen tissuttelun jälkeen hyväksyin vihdoin olevani alkoholisti ja nyt on sitten se taistelu meneillään.

Päälle päin mulla menee tosi hyvin, mutta tuollaista on pinnan alla. Ei kannata katsoa toisia kadehtien "ihanaa elämää", kun voi olla ettei siellä juuri kadehdittavaa todellisuudessa ole.

Mä olen ollut onnellinen ja vielä haaveillut paremmasta elämästä joskus 90-luvun alussa. Sen jälkeen se on vaan mennyt jotenkin eteenpäin. Ap

Vierailija
9/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla taas elämä on paljon kurjempaa kuin sinulla, mutta he eivät silti ulise AV:lla 24/7.

Vierailija
10/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa muiden facea tms, jotta ei ahdista.

Vierailija
11/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luen kyyneleet silmissä näitä sun päivityksiä tänne. Olet sä nolo ja ajattelematon.

Vierailija
12/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt tehdä tulevaisuudesta parempi.

Vierailija
13/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on paikka, joissa harva tilittää vaikeuksia. Elämä siellä ja todellinen elämä voi olla hyvin erilaista.

Vierailija
14/14 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan jaakaan someen niitä hankaluuksiaan vaan nimenomaan ne parhaat hetket, vaikka niitä olisikin reilusti vähemmän kuin hankalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä