Poissa Whatsappista pitkään?
Stalkkailen välillä huvikseen erästä ihastutani whatsappissa. Tiedän, että hän normaalisti on whatsappissa monta kertaa tunnissa. Nyt ei ole ollut paikalla pariin päivään? Mitäs veikkaatte syyksi? Matkalla, laivalla vai löytänyt uuden heilan, minkä takia viettää kaiken ajan ralkauskuplassa?
Kommentit (14)
Oikein arveltu. Uuden naisen kanssa kuhertelee niin tiiviisti, että ei ehdi sinulle luikuria laskemaan.
Muuttanut asetuksiaan niin, ettei paikallaolotieto näy?
Hän on hankkinut elämän. Suosittelen samaa sinulle.
Huomannut stalkkailusi ja estänyt paikallaolonsa näkymisen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Oikein arveltu. Uuden naisen kanssa kuhertelee niin tiiviisti, että ei ehdi sinulle luikuria laskemaan.
No ei se, ettei mulle tekstaile vaan se, ettei ylipäätänsä ole ollut online. Jos paikalla-asetukset piilottaa, niin silloin ei näy paikalla viimeksi ollenkaan. Lähinnä olen huolissaan, kun aiemmin viesteili sen kautta esim kavereille ja lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Huomannut stalkkailusi ja estänyt paikallaolonsa näkymisen sinulle.
Silloin ei näkyisi ”paikalla toissapäivänä klo 14” tms. Ja mistäs muka mun stalkkailun tietäisi?
Onhan se toki todella huolestuttavaa, jos ihminen tekee muutakin kuin roikkuu puhelimella... Eikun hetkonen, sehän on vain tervettä. Toisin kuin toisten stalkkaaminen.
Vaihtanut liittymää ja samalla numeroa?
Varmaan on muuta tekemistä eikä ole asiaa ainakaan sitä kautta kenellekään. Mitäpä siellä turhaan roikkuu.
Hah, jos joku stalkkaa minua, hän varmaan kohta soittaa poliisit. En nimittäin ole ollut melkein kahteen viikkoon whatsappissa :D
Kai tiesit, että on olemassa muitakin viestiäppejä?
Monilla on käytössä esim. Telegram, Signal, whatsapin ohella.
Nuo ensin mainitut kun ovat turvallisempia, anonyymempiä. Whassapissa olet Zuckin seurannassa.
Voi herranjumala. Kaikkee sitä lukee. Onneks en ole enää teini.