Lue keskustelun säännöt.
Kipu orgasmin jälkeen naisella
Oemz
31.12.2019 |
Olen 18 vuotias nainen.
En ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa yli vuoteen.
Kun saan yksikseni masturboidessa orgasmin, niin alkaa sattumaan alavatsaan ja alaselkään oikealle puolelle.
Kipu jatkuu koko päivän, kävellessä ja liikkuessa se on inhottavinta.
Tätä on nyt tapahtunut varmaan 3 kertaa minulle viime aikoina..
Miksiköhän minua sattuu?
Kommentit (4)
Tää vauvapalsta ei ole mikään missä on ammatilaiset kertomassa mikä vaivaa. Menkää hel*etti lääkäriin kivuistanne!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lantiopohjan fysioterapia saattaa auttaa
Klamydia. Mene testeissä käymään ihan ekaksi.
Kannattaa mennä lääkäriin jos kivut ovat noin kovat. Yritä saada sitä kautta lähete erikoislääkärille.
Minulla tulee voimakkaiden orgasmien jälkeen jonkinlaista kipuilua vulvalla, etenkin lantiossa ja kohdun alueella (muttei kai kohdussa, kohdunsuulla?) Näin käy kuitenkin vain miehen kanssa jos saan orgasmin niin, että stimuloidaan klitoriksenpäätä ja vaginan seinämiä ja orgasmi tuntuu lähtevän niistä kaikista. Sähköinen nipistelevä kipuilu voi kestää jopa kahdesta kolmeen tuntiin, mutta se on siis erittäin siedättävää ja joku voisi melkein nauttiakin siitä, mutta minusta se tuntuu epämiellyttävältä.
Uskon sen olevan jonkinlaista hermosärkyä, mutta ihmeellisen laajaa ja nipistelevää. Mielestäni se ei vaikuta elämänlaatuun, joten en ole välittänyt selvittää asiaa.
Kuulostaa minusta, että olisi jokin hermovika joka voitaisiin ehkä yrittää leikata tai ainakin voisit saada jotkin särkylääkkeet kipuihin jos tarvitset.