Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiskaunottaret rynnistivät riisumaan Portugalin Playboyhin vuonna 2019

Vierailija
31.12.2019 |

- Portugalin Playboy on aika tuore lehti ja ne ottavat helpommin kuvia vastaan. He haluavat selkeästi rakentaa omaa juttuaan, Tirkkonen pohti Ilta-Sanomille elokuussa antamassaan haastattelussa.

Onko tuo nyt sitten vihjaus siitä että niillä on rima laitettu alhaalle?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen playboyssa oli 2-kymppisiä alasti, nyt on 4-kymppisiä vaatteet päällä. Hugh Hefner kääntyy haudassaan.

Vierailija
2/20 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica, Taru, Erika ja Kirsi: Suomalaiskaunottaret rynnistivät riisumaan Portugalin Playboyhin vuonna 2019

Jessica Ruokola, Taru Kalenov, Erika Helin ja Kirsi Rissanen poseerasivat kukin Portugalin Playboylle vuoden 2019 aikana.

Ensimmäinen heistä oli 30-vuotias Jessica Ruokola. Vuoden 2016 Miss Helsinki koristi Portugalin Playboyn sivuja maaliskuussa ja sai kunnian olla myös kyseisen kuukauden playmate eli keskiaukeamatyttö.

– Ensimmäisten kuvien jälkeen lehden pääkuvaaja ihastui kuviini niin kovasti, että minut pyydettiin uudelleen Portugalin lehteen. Se oli elämäni paras päätös. Playboy on minulle niin kuin nenä päähän. Koska se on tosi iso julkaisu, mä oon ihan hemmetin ylpeä siitä. Ja olisi hienoa päästä vielä tästä eteenpäin, Ruokola haaveili tuolloin.

Seuraava Portugalin Playboyhin päätynyt suomalainen oli niin ikään Miss Helsinki -kilpailusta tuttu Taru Kalenov. Dubaissa nykyisin asuva Kalenov, 27, oli Ruokolan tapaan lehden keskiaukeamatyttönä sen viime elokuun numerossa.

– Tammikuussa käydessäni Suomessa tapasin kuvaajan, jonka kanssa tuli silloin puheeksi, että olen yrittänyt Playboy-lehteen jo kaksi kertaa tuloksetta. Hän sanoi siihen, että haluaisi tehdä kuvauksia

Playboylle ja siitä se ajatus sitten lähti.

Myös vuoden 2018 Miss Suomi -finaalissa kilpaillut Erika Helin päätyi vuonna 2019 Portugalin Playboyhin.

– Se oli ikimuistoinen kokemus. Playboyssa minua kiehtoo se, että vaikka kuvissa ollaan alasti, ne ovat aina elegantteja ja tyylikkäitä kuvia, eivät niinkään seksuaalisia, Helin hehkutti Ilta-Sanomille elokuussa.

Viimeisin Portugalin Playboylle poseerannut suomalaiskaunotar on nurmeslainen viiden lapsen äiti Kirsi Rissanen. Rissaselle, 46, poseeraaminen Playboylle oli kirjaimellisesti unelmien täyttymys, sillä nainen kertoi Ilta-Sanomille haaveilleensa pääsystä lehteen pikkutytöstä asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalilaiset ovat aina nauttineet lihansa kypsänä.

Vierailija
4/20 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"elämäni paras päätös"

"Koska se on tosi iso julkaisu, mä oon ihan hemmetin ylpeä siitä"

jaa-a, eipäilenpä ettei levikki ole kovin iso.

"ikimuistoinen kokemus"

"kirjaimellisesti unelmien täyttymys, sillä nainen kertoi haaveilleensa pääsystä lehteen pikkutytöstä asti"

Just just..

Vierailija
5/20 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia halventavat naiset, Yrjöpöyristys. Tämänkä takia suffragetit kärsivät taistellessaan naisille tasavertaiset oikeudet? Minna Canth pyörii haudassaan.

Vierailija
6/20 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/20 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Suomi-mimmit maailmalla :3

Vierailija
8/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivanu akka

Vierailija
9/20 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoiset tyrkyt, joiden parasta ennen -päiväys meni jo rynnistivät riisumaan b-luokan käsityölehteä varten. Torille!

Vierailija
10/20 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on Voguessa vaatteet päällä toiset Portugalin Playboyssa ilman vaatteita.

Vierailija
11/20 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen maksoi itse matkansa ja kuvaajan palkkiot.

Vierailija
12/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noloo tällä nurmeslaisella mummelilla, kuivahtanut äiti-immeinen joka luulee olevansa hot. Syö ruokaa että saat lihaa luitten päälle. Onpa jännä kun sinkkuna monta vuotta, oisko syy itsessä. Ei löytyny ukkoo kuha-kunkustakaan...

Vierailija
13/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokainen maksoi itse matkansa ja kuvaajan palkkiot.

Pikkulinnut ovat visertäneet että kyseiseen lehteen pääse melkein kuka tahansa kolmen tonnin korvausta vastaan.

Vierailija
14/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on täysin "omakustanneplayboy". Kuka vaan pääsee siihen kun maksaa tietyn summan ja sitten saa suunnitella oman lehtikannen. Ei ole mikään meriitti poseerata Portugalin playboyssa!

Vierailija
15/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsevät sitten Dubaihin "tienaamaan" pikavippirahat

Vierailija
16/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolkaa kateuteenne, uskomattoman kaunis 46-vuotias.

Vierailija
17/20 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo lehti saa edes pitää Playboy-brändin nimeä?

Nuo suomalaisetkin ovat menneet sinne ilmaiseksi!

Se yksi nuori missikisoissakin ollut blondi, rinnat saman näköiset napa-riipparit kuin minulla kun lopetin imettämisen mutta olen sentään häntä 10 vuotta vanhempi ja kaksi lasta saanut!

Miksi kuvittelee olevansa niin seksikäs ilman vaatteita että kannattaa tuommoseen hinkua?

Toki voi olla ettei ne jaksa alkaa näitä suomalaisia naisia sen kummemmin kiinteimmiksi ja hoikemmiksi photoshoppaamaan, siksi ottavat mieluummin niitä eteläeurooppaaisia joilla kauniit keskikokoiset rinnat valmiiksi pystyssä kuviin? :D

Vierailija
18/20 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugali on maana samaa kokoluokkaa kuin Suomi, vähän niinkuin Ruotsi. Joten kyllä Portugalin Playboy vertautuu ihan kivasti mm. suomalaisten entisten jallujen, rattojen, urkkien ja kallejen kanssa.

Suomitytön pää menee pyörälle siitä, että lehti on ulkomainen. Mutta eikö portugalilaisnaisille tapahdu samalla tavalla, että haluavat väkisin ilkosillaan suomalaislehtiin? Varmaankaan ei. Ehkä ovat vähän fiksumpia, tai eivät muuten vaan arvosta omaa julkista nakuiluaan.

Vierailija
19/20 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kaunottaret on ?

Vierailija
20/20 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen. https://playboy.pt/playgirls/as-temperaturas-negativas-metem-medo-kirsi…

Naisessa en näe mitään vikaa, mutta kuka nuo epäselvät kuvat on oikein ottanut? Se kuva, jossa nainen poseeraa kanojen kanssa korkokengät jalassa, oli varsin... erikoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan