Mistä naisten järjetön veden juominen on peräisin?
Vaimo mainitsi etten juo tarpeeksi vettä ja työpaikallakin naiset lipittävät vettä vähän väliä ja ravaavat vessassa. Kohtuus kaikessa!
Kommentit (85)
Hyppikää te vain seinille tässä ketjussa.
Mä lähden aurinkoon, sitä mä pyysin eilen ja sitä mä sain. Hyppikää nyt seinille ja tehkää teidän kehostanne pläjäys sanoma seinälle mitä kehonne on ilman 2-3litraa vettä päivässä graffiti wonkaajat. Mä wokkaan ja juon 2-3litraa vettä päivässä, en wonkaa.
Ihmisen kuuluu saada 2-3litraa päivässä vesi nestettä.
7up Nosto wok head period. kirjoitti:
Hyppikää te vain seinille tässä ketjussa.
Mä lähden aurinkoon, sitä mä pyysin eilen ja sitä mä sain. Hyppikää nyt seinille ja tehkää teidän kehostanne pläjäys sanoma seinälle mitä kehonne on ilman 2-3litraa vettä päivässä graffiti wonkaajat. Mä wokkaan ja juon 2-3litraa vettä päivässä, en wonkaa.Ihmisen kuuluu saada 2-3litraa päivässä vesi nestettä.
Mä diggaan jäbän tyylist.
Hyvää juhannusta!
Hei voitteko te ylipainoiset jotka ette juo tarpeeksi vettä riuhua täällä viellä vhän kovempaa?
Nestettä saa myös ruoasta. Vettä ei tarvitse lipittää järjettömiä määriä, se vaan huuhtoo suoloja kehosta. Ei tervettä. Naiset vaan menee helpommin kaikkeen humpuukiin ja hömpänpömppään.
Ei lähellekään kaikista pulloista. On olemassa muovipulloja joissa tuota ei ole, ja lisäksi hyvin usealla (minä mukaan lukien) on nykyisin lasinen pullo juuri tuosta syystä. Lasisessa vesi pysyy myös raikkaampana.