Mistä naisten järjetön veden juominen on peräisin?
Vaimo mainitsi etten juo tarpeeksi vettä ja työpaikallakin naiset lipittävät vettä vähän väliä ja ravaavat vessassa. Kohtuus kaikessa!
Kommentit (85)
Luin jossain vaiheessa enemmän liikunta- ja terveysblogeja. Vaikuttaa siltä, että jokainen itseään kunnioittava fitnessbloggaaja jossain vaiheessa laittaa ilmoille postauksen vedenjuonnista. Koska se lisää omaa uskottavuutta ja vastaavasti taas paljosta vedenjuonnista ei sinällään haittaa ole, joten on aika vaaratonta suositella lisäämään vedenjuontia. Vedenjuonnin terveysvaikutuksia taas ei voi mitenkään todistaa, joten kuten todettu, tämä pseudotieteellinen postaus on hyvä jokaisen bloggaajan tehdä;)
Liiasta vedestä voi saada myös vesimyrkytyksen.
Veden juominen perustuu nsisilla paljon ihon hyvinvointiin ja painon hallintaan. Ruuan kanssa on hyvä juoda vettä jo ihan hampaidenkin takia.
Vettä, ei kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vedessään eikun veressään veden juominen ja jatkuva popsiminen. Vähintään vajaan kahden tunnin välein pitää saada pähkinöitä, hedelmiä, suklaata. Koska muuten heikottaa, no varmaan heikotta jos on tottunut ahtamaan suuhunsa tavaraa kokoajan. Aikuiselle riittää se 3 ateriaa per päivä ihan hyvin ja vettä voi juoda kohtuudella.
Kyllä näin on. Ja muotiallergiat keliakia yms erityisherkkyys ovat ihan puppua itsekeksittyä naisten hömppää!! Miksei kaikki syö ruisleipää, voita ja makkaraa ja kotikaljaa niin pysyisivät terveenä. Ikinä en ole sairas ollut, koska syön näin! Ottakaa oppia naiset!!
Vierailija kirjoitti:
Veden kanniskelu, etenkin naisilla, alkoi yleistyä joskus v. 2005 seudulla täällä Suomessa. Kertoo ajastamme.
Muistan kyllä vedenjuontitrendin alkaneen 1997-1998, kun olin lukiossa.
Vierailija kirjoitti:
Liiasta vedestä voi saada myös vesimyrkytyksen.
Veden juominen perustuu nsisilla paljon ihon hyvinvointiin ja painon hallintaan. Ruuan kanssa on hyvä juoda vettä jo ihan hampaidenkin takia.
Vettä, ei kaljaa.
Silloin tosin pitää juoda jo ihan huomattavan paljon liikaa vettä.
Pelkästään se, että juoda latkii muutaman litran enemmän päivässä, ei vielä vie tuohon. Sen vuoksi veden juonnin suositteleminen onkin niin harmitonta. Placebovaikutus ja haittana pissahätä.
Suomessa ei oikeasti osata yhtään mitään terveydestä veden suhteen.
Suomi leikkii vedellä ja tiedän syylliset.
Te olette tyhmiä vihaajia.
Suomalaiset ovat aivovammaisia edistyksettömiä pässejä vailla päätä.
Voin kuvitella suomalaisten olevan päättömiä lampaita joiden päät määkii lattialla ja ihmiset maksavat siitä ja sitä pidetään entistä ällöttävämmällä mielellä "terveellisenä" päättömänä juttuna.
Mentaalisuuden chacran vesi kuuluu mentaalisuudelle, eikä aivoihin. Jumala ei rakasta tälläistä suomalaista vihaamista. Suomessa on ihmiskunnan vaikuttavimpia soluja jonka ihmiset omistavat sinistä mentaalisuuden chacran chiliä nimeltä bee joka on kantoineen sininen, nämä apinat sosioivat vastoin jumalaa ja luontoa tämän chilin elixiiriin eli veden aivoihinsa kuin se kuuluu suun ja leuan alueeseen. Violetin chilin vesi kuuluu aivoihin, ei sinisen. Vihaajat vihaa.
Vihatkaa vaan, en voi muuta kuin hyväksyä ennen julkaisua että vihaajia ja väkivaltaisia päättömiä pässejä on koska muuten tiedän pahoittavani mielen tämän kirjoituksen luonnottomuuteen perustuen.
Uskokaa nyt edes kerran jumalaan raamattuun perustuvaan hedelmään nähden josta koostuu elämämme maapalloon, ikävä kyllä suomessa toistaiseksi väärällä tavalla.
Mä juon vettä siksi, että suu tuntuu usein kuivalta. Otan päivittäin kortisonia inhalaattorista astman hoitoon ja tämä kuivattaa suuta. Kanniskelen siis juurikin muodikasta vesipulloa usein matkassani. Anteeksi, jos häiriinnytte.
Vesi pitää näläntunnetta pois niin helppompi laihtua 👍
Vierailija kirjoitti:
Mä juon vettä siksi, että suu tuntuu usein kuivalta. Otan päivittäin kortisonia inhalaattorista astman hoitoon ja tämä kuivattaa suuta. Kanniskelen siis juurikin muodikasta vesipulloa usein matkassani. Anteeksi, jos häiriinnytte.
Astmasi luultavasti on tullut jostain ikävästä kiertokulusta kuin sinisen aivopieruchilin fiilistelijä on hengittänyt aivoihisi väärää kuulumatonta chacraa.
Ikävä nähdä että sinulla on astma. Pelkään itsekkin sairauksia.
Suomi leikkii vedellä ja tiedän syylliset.Te olette tyhmiä vihaajia.
Voin kuvitella suomalaisten olevan päättömiä lampaita joiden päät määkii lattialla ja ihmiset maksavat siitä ja sitä pidetään entistä ällöttävämmällä mielellä "terveellisenä" päättömänä juttuna.
Mentaalisuuden chacran vesi kuuluu mentaalisuudelle, eikä aivoihin. Jumala ei rakasta tälläistä suomalaista vihaamista. Suomessa on ihmiskunnan vaikuttavimpia soluja jonka ihmiset omistavat sinistä mentaalisuuden chacran chiliä nimeltä bee joka on kantoineen sininen, nämä apinat sosioivat vastoin jumalaa ja luontoa tämän chilin elixiiriin eli veden aivoihinsa kuin se kuuluu suun ja leuan alueeseen. Violetin chilin vesi kuuluu aivoihin, ei sinisen. Vihaajat vihaa.
Vihatkaa vaan, en voi muuta kuin hyväksyä ennen julkaisua että vihaajia ja väkivaltaisia päättömiä pässejä on koska muuten tiedän pahoittavani mielen tämän kirjoituksen luonnottomuuteen perustuen.
Uskokaa nyt edes kerran jumalaan raamattuun perustuvaan hedelmään nähden josta koostuu elämämme maapalloon, ikävä kyllä suomessa toistaiseksi väärällä tavalla.
Kannattaisiko tarkistaa lääkitys?
Vierailija kirjoitti:
Vesi pitää näläntunnetta pois niin helppompi laihtua 👍
Aijjaa.... näyttää melko viivästyneeltä kommentilta. Minulle kuin ollaan yritetty tunkea korvista sisään niin mentaalisesti kuin lähtee että minun pitää syödä, en voi juoda vettä. Tämä on De Facto pakkohoidostani ja avohoidostani mikä jatkuu vielläkin ķáméľíņpášķáľľá.
Vierailija kirjoitti:
Vettä pitää juoda 2-3litraa päivässä.
Tänään join reilu 4litraa vettä suurinpiirtein. Mitä ihmisiä oikein vaivaa?....vesi on hyvästä!
Jos ihmisen on tarkoitus juoda noin paljon vettä, olisimme syntyneet jonkilainen vesisäiliö mukanamme.
Minä olen täysin terve yli 60 v ja juon vettä silloin, kun janottaa.
"Juokaa vettä" kirjoitti:
Minkä maalainen itse olet? Innokkaana odotan vastausta.
Kollegani juo niin paljon teetä ja vettä työpäivän aikana että käy parhaimmillaan (vai pahimmillaan?) 5 x vessassa tunnin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tänään join reilu 4litraa vettä suurinpiirtein. Mitä ihmisiä oikein vaivaa?....vesi on hyvästä!
Tämä määrä sisältää ruoan nesteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään join reilu 4litraa vettä suurinpiirtein. Mitä ihmisiä oikein vaivaa?....vesi on hyvästä!Jos ihmisen on tarkoitus juoda noin paljon vettä, olisimme syntyneet jonkilainen vesisäiliö mukanamme.
Minä olen täysin terve yli 60 v ja juon vettä silloin, kun janottaa.
Juoko gorilla vähemmän vettä kuin simpanssi tai bonobo. Ķáméľíť ovat orjia.
Vierailija kirjoitti:
Veden juominen on trendikästä. Sillä saa myös siirrettyä nälkää, jolloin ei tarvitse syödä.
Sillä saa myös syyn pitää mikrotaukoja työstä 30 min välein. Eli joko vettä hakemaan juomapulloon tai vessaan vettä laskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kollegani juo niin paljon teetä ja vettä työpäivän aikana että käy parhaimmillaan (vai pahimmillaan?) 5 x vessassa tunnin aikana.
Työaikaa jää?
Vierailija kirjoitti:
"Juokaa vettä" kirjoitti:
Uskokaa nyt edes kerran jumalaan raamattuun perustuvaan hedelmään nähden josta koostuu elämämme maapalloon, ikävä kyllä suomessa toistaiseksi väärällä tavalla.Minkä maalainen itse olet? Innokkaana odotan vastausta.
Olen neanderthâľ. Sukuni ei ole seemiläistä. Sukuni on ollut foinikiassa, himalayassa ja pääsääntöisesti germaniassa eli saksassa ja italiassa ja etelä-amerikassa, emme ole natźéjá.... olemme suomalaisia tai Finland.
Mulla ei tule janon tunnetta ollenkaan.
Lasken juomapullon avulla, että juon päivän mittaan tarpeeksi. Minulla on 0.75 litran pullo, jonka täytän uudelleen kerran päivässä. Yritän juoda sen 1.5 litraa päivässä.
En pysty juomaan ruokailun yhteydessä.
Enkä ole tajunnut, että veden juomiseni jäiritsee noin pahasti. Pitäisi varmaan lipittää kaljaa, niin se olisi normaalia.