Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä naisten järjetön veden juominen on peräisin?

Vierailija
30.12.2019 |

Vaimo mainitsi etten juo tarpeeksi vettä ja työpaikallakin naiset lipittävät vettä vähän väliä ja ravaavat vessassa. Kohtuus kaikessa!

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on vedessään eikun veressään veden juominen ja jatkuva popsiminen. Vähintään vajaan kahden tunnin välein pitää saada pähkinöitä, hedelmiä, suklaata. Koska muuten heikottaa, no varmaan heikotta jos on tottunut ahtamaan suuhunsa tavaraa kokoajan. Aikuiselle riittää se 3 ateriaa per päivä ihan hyvin ja vettä voi juoda kohtuudella.

Vierailija
22/85 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen munuainen on normaalia pienempi. Olen myös kärsinyt useista virtsatieinfektioista. Mun virtsa myös väkevöityy äkkiä, jos en juo tarpeeksi vettä. Tuntuu aika ikävältä käydä vessassa, jos tuotokset on kovin vinkeriä. Että ei mulla sen ihmeempää trendivouhotusta ole taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vettä pitää juoda 2-3litraa päivässä.

Tänään join reilu 4litraa vettä suurinpiirtein. Mitä ihmisiä oikein vaivaa?....vesi on hyvästä!

Ei vesi ole hyvästä jos sitä juo liikaa.

Ei niin mutta olutta voi juoda kontin ja se on terveellistä kun se ei ole vettä vaan olutta eiks niin urpoliini?

No kiitos kun solvaat, et sitten keksinyt parempaa argumenttia? Olen nainen, tiedoksi vaan enkä juo olutta tai muita alkoholijuomia lainkaan. Minulla maistuu vesi oikein hyvin muttei ole elimistölle hyväksi juoda vettä yli tarpeen. Sun tasolle en viitsi vajota.

Vierailija
24/85 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muoti-ilmiö. Naiset ovat alttiimpia omaksumaan kaikkea hömppää.

t. alkoholille perso, heikkolahjainen ja ikuisesti naiseton mies

Ei saa ilkeillä typerälle ja yksinäiselle juopolle. :(

Vierailija
25/85 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään join reilu 4litraa vettä suurinpiirtein. Mitä ihmisiä oikein vaivaa?....vesi on hyvästä!

Ei se ole liikaa se 4litraa nyt tänään kuin en ole käynyt vessassakaan sen erikoisemmin. Tekee mieli nyt joulukinkkua.

Kehon tapa kertoa, että hivenainetasapaino on keturallaan. Onneksi kroppa tietää mitä tarvitsee, vaikka pää onkin sekaisin.

Vierailija
26/85 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon vettä munuaisteni vuoksi, lääkärin neuvosta.

Ymmärrän, että ylilääkärinä tai mahdollisesti professorina haluat kumota syöpälääkärin ohjeen. 

Kuinka paljon vettä juot? Onko sinulla jokin sairaus?

Vierailija
27/85 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin mutta olutta voi juoda kontin ja se on terveellistä kun se ei ole vettä vaan olutta eiks niin urpoliini?

Kukaan ei väitä oluen olevan terveellistä tai juo sitä terveytensä takia. Veden ylimääräistä lipitystä terveyden nimissä on taas aika paljon.

Vierailija
28/85 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon vettä silloin, kun on jano. En ole koskaan ymmärtänyt tuota turhaa veden tankkausta. T. Nainen

Vierailija
29/85 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on vedessään eikun veressään veden juominen ja jatkuva popsiminen. Vähintään vajaan kahden tunnin välein pitää saada pähkinöitä, hedelmiä, suklaata. Koska muuten heikottaa, no varmaan heikotta jos on tottunut ahtamaan suuhunsa tavaraa kokoajan. Aikuiselle riittää se 3 ateriaa per päivä ihan hyvin ja vettä voi juoda kohtuudella.

Tuo napostelu johtuu siitä, että moni luulee verensokerin laskevan terveellä ihmisillä jos ei vähän väliä syö. Jossain kohtaa toki alkaa laskemaan, kun napostelu on aiheuttanut diabeteksen.

Vierailija
30/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no mikä olisi sitten sovelias määrä nauttia vettä per päivä? Sopiiko 5dl? Vai saako juoda litran? Mikä on se määrä mikä ei aiheuta ihmetystä? Itse juon suunnilleen 2l vettä päivässä. En mitenkään tarkkaan mittaa. Minä ainakin kokeilen erilaisia asioita jotka ovat hyväksi terveydelle ja kokonaisvaltaiselle hyvinvoinnilleni. Olen vuosien saatossa huomannut että kun pitää nesteytyksestä sopivasti huolta, niin olokin on parempi. Mutta tottakai olisi parempi vaan olla juomatta vettä koska se on noloa naisten vouhotusta, tietenkin.

Vierailija
31/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie nälän pois, ja kai toivovat että haisisivat vähemmän kun huuhtelevat elimistöään vedellä.

Vierailija
32/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin on, lisäisin vielä että tämä mies polttaa tupakkaa, piereskelee, kaivaa nenäänsä ja jalkoväliään, ei pese käsiään käytyään posliinilla, haisee, puhuu ruoka suussa, syljeskelee, kähmii likaisilla käsillään kaikkia naisia ja viimeksi on lihava ruma sika. 

Vierailija
33/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herätessäni juon puoli litraa, elimistö tuntuu käynnistyvän paremmin. Sit juon kupin aamukahvia ja otan 45-60min treenin. Sen jälkeen juon toisen puoli litraa vettä ja syön aamupalan. Päivän aikana tulee juotua kolmas puolilitranen. Mitä enemmän liikun, määrä toki lisääntyy ja kesäkuumilla määrät kasvaa isommiksi. Kesällä tosin juon vichyä tai laitan suolakiteen kielen alle. Aterian aikana en osaa vettä juoda.

Vierailija
34/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden kanniskelu, etenkin naisilla, alkoi yleistyä joskus v. 2005 seudulla täällä Suomessa. Kertoo ajastamme.

Vierailija
35/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veden tarve tulee täytettyä myös syömällä ruokaa ja juomalla muita nesteitä. Ei tarvitse olla vetenä.

Vierailija
36/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ravintoterapeutti selitti näin: ylimääräinen vedenjuonti huuhtelee suoloja elimistöstä. Sen takia minulla oli suolaisen nälkä iltaisin ja puputin kaikki illat, kun join vettä 2-3 litraa työpäivän aikana ruokajuomien lisäksi.

Vähensin vedenjuontia, nyt juon ruokajuomana, treeneissä ja työpäivän aikana enää litran. Iltaisin ei enää tee mieli sipsiä eikä mässyä samalla tavalla kuin ennen ja olen laihtunut muutaman kilon.

Vierailija
37/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"vesi on hyvästä!"

Life´s good! Tätä monet ei muista, eivätkä juo vettä.

Vierailija
38/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veden kanniskelu, etenkin naisilla, alkoi yleistyä joskus v. 2005 seudulla täällä Suomessa. Kertoo ajastamme.

Helsingissä tämä alkoi jo ysärin lopulla.

Linda Lampenius kertoi kanniskelevansa aina vesipulloa mukana ja että "vedenjuonti on tärkeää". Näin vesibuumi levisi.

Vierailija
39/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin on, lisäisin vielä että tämä mies polttaa tupakkaa, piereskelee, kaivaa nenäänsä ja jalkoväliään, ei pese käsiään käytyään posliinilla, haisee, puhuu ruoka suussa, syljeskelee, kähmii likaisilla käsillään kaikkia naisia ja viimeksi on lihava ruma sika. 

Lyhyys, kaljuus ja pienimunaisuus unohtuivat

Vierailija
40/85 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon aamulla lasillisen, ruuan kanssa aina lasillisen, salilla hörppään vähän pullosta muutaman treenin välein ja muulloin kun on jano. Siitä tulee helposti se 2 litraa, sehän on vain 10 lasillista. Vessassa käyn töissä kolme-neljä kertaa vaikka en joisikaan. Kahvia en juo töissä ollenkaan, enkä teetä. Veden juominen vähentää tarvetta napostella, kun se myös täyttää vatsaa ja pysyn normaalipainossa. Samoin ei tule kakka, jos juo vettä liian vähän. Kotona viikonloppuna tulee juotua liian vähän ja sen huomaa, kun maanantaisin särkee usein päätä. En käytä alkoholia, joten ei ole krapula. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi