Nainen: suostuisitko päästämään miehesi matkustamaan Thaimaahan sukelluslomalle?
Olen tilanteessa, että olen lähdössä Thaimaahan muutaman kaverin kanssa 2 viikon sukelluslomalle. Reissussa ollaan sukellussafareilla ja paljon merellä Similanilla, joten ei sukeltavia ei voi ottaa mukaan. Nyt naiseni epäilee, että lomasta osan aikaa olemme naisissa Phuketin Patongilla, joka on lähellä Khao Lakia. No totesin, että saatetaan siellä käydä, joten naiseni on nyt vakaasti sitä mieltä etten voi lähteä ilman häntä. Luottaisitko sinä?
Kommentit (153)
Kaikki jotka kieltävät mieheltään matkan pettämisen pelossa, miksi petät miestäsi? Täällähän se on todettu useaan otteeseen, etta jos epäilee pettämistä, pettää jo itse.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka kieltävät mieheltään matkan pettämisen pelossa, miksi petät miestäsi? Täällähän se on todettu useaan otteeseen, etta jos epäilee pettämistä, pettää jo itse.
Minä en petä enkä pettäjää katsele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivan sekoa sakkia täällä. Olen mies joka on käynyt Thaimaassa kavereiden kanssa ja tullut käytyä katsomassa myös nuo "tyttökulmat". Näin anonyyminäkin voin rehellisesti sanoa että en pettänyt vaimoani, eikä tehnyt edes mieli. Kerron reissusta kaiken vaimolle, niin suunnitteluvaiheessa kuin reissun jälkeenkin.
Kaikki miehet eivät kiinnostu maksullisista naisista, eivätkä onneksi kaikki naiset ole järjettömän mustasukkaisia.
Menit sitten ampumaan itseäsi jalkaan.
Onneksi olkoon, epäilyksen siemen on nyt kylvetty vaimosi ajatuksiin.Kyllä vaimollani olisi kamalaa, jos hän olettaisi minun pettävän tilaisuuden tullen. Ei siihen Thaimaan lomaa tarvita.
Naiset eivät käsitä, ettei ns. perusmiehistä ole muut naiset kiinnostuneet. Puolison suurin osa näistä perusmiehistä on saanut lähinnä tuurilla ja monen yrityksen jälkeen. Eli tilaisuutta pettämiseen ei käytännössä heillä ole, vaikka halua olisikin. Tottakai naiset hauavat ajatella, että heidän peruspetteristään olisivat muutkin naiset kauhean kiinnostuneita ja kilpailisivat, mutta kun näin ei nyt vain ole. Naiset haluavat vain niitä top 10% miehiä, ja he voivatkin pettää, koska kiinnostuneita naisia heille riittää. Thaimaankin maine seksilomaparatiisina on vähän menneen ajan juttu, nykyisellä hintatasolla kovin köyhä persjamppa ei siellä enää seksihurjastele.
Miksi naiset ovat niiden perusmiesten kanssa jos he ovat niin huonoja etteivät käytännössä ketään naista saa? Miksi ylipäätään naiset rakastavat miehiään jos kokevat, että miehet ovat varmasti petollisia tilaisuuden tullen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse naisena käynyt sukelluskurssin Thaimaassa ja näin ollen käynyt myös sukeltelemassa siellä... Aivan upeita paikkoja ja sellaisia sukelluskohteita ei ihan kovin monesta maasta löydy. Ihmettelen miksi tällaisestakin asiasta on tehty joku seksiloma?
Koska olet nainen, et luultavasti osta sieltä seksiä. Sama miehillä Gambiassa.
Vain vähäjärkinen vertaa Thaimaata ja Gambiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivan sekoa sakkia täällä. Olen mies joka on käynyt Thaimaassa kavereiden kanssa ja tullut käytyä katsomassa myös nuo "tyttökulmat". Näin anonyyminäkin voin rehellisesti sanoa että en pettänyt vaimoani, eikä tehnyt edes mieli. Kerron reissusta kaiken vaimolle, niin suunnitteluvaiheessa kuin reissun jälkeenkin.
Kaikki miehet eivät kiinnostu maksullisista naisista, eivätkä onneksi kaikki naiset ole järjettömän mustasukkaisia.
Onneksi olkoon, epäilyksen siemen on nyt kylvetty vaimosi ajatuksiin.Kyllä vaimollani olisi kamalaa, jos hän olettaisi minun pettävän tilaisuuden tullen. Ei siihen Thaimaan lomaa tarvita.
Naiset eivät käsitä, ettei ns. perusmiehistä ole muut naiset kiinnostuneet. Puolison suurin osa näistä perusmiehistä on saanut lähinnä tuurilla ja monen yrityksen jälkeen. Eli tilaisuutta pettämiseen ei käytännössä heillä ole, vaikka halua olisikin. Tottakai naiset hauavat ajatella, että heidän peruspetteristään olisivat muutkin naiset kauhean kiinnostuneita ja kilpailisivat, mutta kun näin ei nyt vain ole. Naiset haluavat vain niitä top 10% miehiä, ja he voivatkin pettää, koska kiinnostuneita naisia heille riittää. Thaimaankin maine seksilomaparatiisina on vähän menneen ajan juttu, nykyisellä hintatasolla kovin köyhä persjamppa ei siellä enää seksihurjastele.
Miksi naiset ovat niiden perusmiesten kanssa jos he ovat niin huonoja etteivät käytännössä ketään naista saa? Miksi ylipäätään naiset rakastavat miehiään jos kokevat, että miehet ovat varmasti petollisia tilaisuuden tullen?
Kyllähän se luotto nykyisin aika heikoilla on. Jotkut vielä viettiensä vieminä haluavat ”perustaa perheitä” ja lisääntyvät, mutta noin muutoin rakkaussuhteet miehiin ovat täysin mahdottomia - ja turhia. Sellaiset ajat alkavat olla ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se luotto nykyisin aika heikoilla on. Jotkut vielä viettiensä vieminä haluavat ”perustaa perheitä” ja lisääntyvät, mutta noin muutoin rakkaussuhteet miehiin ovat täysin mahdottomia - ja turhia. Sellaiset ajat alkavat olla ohi.
Perustelusi tähän? Osaatko osoittaa selviä merkkejä, että nykyään miehet ovat aiempaa huonompia, pettävämpiä ja vähemmän perheorientoituneita?
Vai hakkaatko vain miesvihassasi kiimaisena sitä läppäriäsi?
miks mies ei saa vaatia isyystestiä mutta nainen saa kieltää matkat?
molemmissa sama ajatus takana.
Vierailija kirjoitti:
Koska asia on ns. ”One-way road” , niinkuin se hienosti kuvailtiin tuossa toisessa keskustelussa, luulen että tiedät mitä keskustelua tarkoitan :-p
Toki päästäisin. Kyllä omaan puolisoon pitää sen verran luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Matkan voi kieltää vaikka siitä syystä, että nainen on viimeisillään raskaana ja perheessä on lisäksi parivuotias lapsi. Jos mies ei ymmärrä, milloin perheen etu menee hänen hupiensa edelle, niin se pitää kertoa.
Mitä te touhuatte sinkkuna niillä reissuillanne, kun lomamatka ilman puolisoa tarkoittaa heti pettämistä? Minä matkustan paljon, näin sinkkuna vois touhuta vaikka mitä, mutta ei matkat kyllä mitään hurjastelulomia ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkan voi kieltää vaikka siitä syystä, että nainen on viimeisillään raskaana ja perheessä on lisäksi parivuotias lapsi. Jos mies ei ymmärrä, milloin perheen etu menee hänen hupiensa edelle, niin se pitää kertoa.
Kaikki me ei menty lasten kanssa naimisiin, joita pitää kieltää. Jos minun mieheni haluaisi lähteä reissuun kun olisin raskaana ja meillä olisi parivuotias, niin kertoisin miksi toivoisin hänen menevän ja hän kertoisi kuinka oli ajatellut asian tehdä tai toteaisi että joo, olet oikeassa, huono idea, tietenkin jään kotiin. Eipä tulisi mieleenkään alkaa kieltämään aikuiselta ihmiseltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te touhuatte sinkkuna niillä reissuillanne, kun lomamatka ilman puolisoa tarkoittaa heti pettämistä? Minä matkustan paljon, näin sinkkuna vois touhuta vaikka mitä, mutta ei matkat kyllä mitään hurjastelulomia ole ollut.
No kyllä mä sinkkuna pyörin klubeilla tanssimassa, juomassa ja aina oli seuraa, jos ymmärrät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä sinkkuna pyörin klubeilla tanssimassa, juomassa ja aina oli seuraa, jos ymmärrät...
Minä en. En ole koskaan käynyt yksin (tai yhdessä) matkustaessani "klubeilla" enkä todellakaan ole juonut niin paljon, että sillä olisi ollut vaikutusta harkintakykyyni. Päinvastoin. Yksin matkustaessani olen syönyt ulkona, juonut ruuan kanssa viiniä, ottanut päivällä ehkä oluen, mutta siinä kaikki. Päivät olen käyttänyt patikointiretkiin vuorilla tai kaupunkiin tutustumiseen jalkaisin; kävellyt noin 15 km päivämatkoja. Olisi todella tylsää käyttää matka krapulan hankkimiseen ja siitä toipumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! Jo tuollaisesta haaveesta eropaperit vireille ja osoite vaihtuu. Ja ei muuta kuin ”sukeltamaan”! Minä nämä ”reissaajat” tiedän. Länsirannikon setämiehethän näitä harrastavat.
Onkos nämä niitä Vaasan vientimyyjiä joita tarkoitat?
Aasian viennissä ”vedetään”. Pikkutyttöjä.
Aijaa?
Missäs näin kerrotaan?
Mikäli viittaat tämän ’mynttisen’ juttuihin (on eniten tuossa ketjussa äänessä), niin tämä tyyppihän paljasti itse itsensä toisessa ketjussa, eli pelkkä provo.
Suurella todennäköisyydellä siis nuo muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! Jo tuollaisesta haaveesta eropaperit vireille ja osoite vaihtuu. Ja ei muuta kuin ”sukeltamaan”! Minä nämä ”reissaajat” tiedän. Länsirannikon setämiehethän näitä harrastavat.
Aijaa?
Missäs näin kerrotaan?Mikäli viittaat tämän ’mynttisen’ juttuihin (on eniten tuossa ketjussa äänessä), niin tämä tyyppihän paljasti itse itsensä toisessa ketjussa, eli pelkkä provo.
Suurella todennäköisyydellä siis nuo muutkin.
Uskoo ken haluaa.
Lukeeko vaimosi ja lapsesi palstaa? Jep.
Miehenä voisin sanoa suoraan, että Aasiaan kohdistuvat ”poikienreissut” tai omatoimimatkat ovat poikkeuksetta ikäkriisien panoreissuja. Usein myös tiettyjen fiksaatioiden purukua mikä on kotimaassa, saatika sitten avioliitossa mahdotonta.
Luottaisin ehdottomasti kuin peruskallioon, muttei silti olisi lähtemistä. Meillä on pieniä lapsia ja nyt tarvitaan molempia arjessa.
Minä olen parisuhteessa tosin menevämpi, ja en odottaisi että minulla on oikeus lähteä kahdeksi viikkoa toiselle puolen maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa?
Missäs näin kerrotaan?Mikäli viittaat tämän ’mynttisen’ juttuihin (on eniten tuossa ketjussa äänessä), niin tämä tyyppihän paljasti itse itsensä toisessa ketjussa, eli pelkkä provo.
Suurella todennäköisyydellä siis nuo muutkin.Uskoo ken haluaa.
Lukeeko vaimosi ja lapsesi palstaa? Jep.
En tiedä lukeeko.
Mitä väliä sillä on??
Kunhan nyt halusin tuoda esiin, että tuo linkkaamasi ketju ei kelpaa miksikään todistusaineistoksi.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3594131/insinoori-ja-kiire