Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.

Vierailija
30.12.2019 |

Ihan fiksulta mieheltä vaikutti kun tavattiin

Kommentit (1148)

Vierailija
141/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen kai hakee itseään selvästi nuorempaa miestä. Myös aika harva mies hakee itselleen kumppaniksi selvästi itseään vanhempaa naista. Toki yhden yön suhteet erikseen, mutta että oikein kumppaniksi.

Näin se vain biologia on meidät suunnitellut.

Vierailija
142/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen kai hakee itseään selvästi nuorempaa miestä. Myös aika harva mies hakee itselleen kumppaniksi selvästi itseään vanhempaa naista. Toki yhden yön suhteet erikseen, mutta että oikein kumppaniksi.

Ja näin. Näitä itsestäänselvyyksiä vain on mukava hinkata kuin Danny Erikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nr 134, sillä 25-vuotiaalla Jonaksella on 5-10 vuoden kokemus rakastelusta, joten enpä usko, että noin käy. Minulla on ihan oikeaa kokemusta sekä Jonaksesta että Jormasta, entä sinulla? Jos pelkästä seksistä puhutaan, niin Jonas voittaa valinnan 10-0.

Sinulla on siis omakohtainen kattava otos sekä parikymppisistä että keski-ikäisistä miehistä? Ilmeisesti kiirettä vällyjen välissä pitänyt?

Usko tai älä, niin minulla on omakohtainen kokemus 17-64 vuotiaista. Eikä silti ole kovin kiirettä pitänyt. Onhan tässä ollut 40 vuotta aikaa kerätä niitä kokemuksia.

Vierailija
144/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakea voi mitä haluaa, elämän realiteetit ovat toiset eli mihinkä on saumat.

P.S. alkaa kyllästyttämään tämä biologia sitä- keksi uusia argumentteja

Vierailija
145/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52, enkä koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka etsii teinien seuraa panomielessä. Yök!

Onneksi löysin tuolta oman, upean aikuisen miehen, jonka alin ikähaarukka oli 10 v nuoremmassa.

Vierailija
146/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies etsii vain itseään nuorempia, se kertoo sekä itsekritiikin että realismin puutteesta.

Kaikki on suhteellista. Olen törmännyt nettideittaillessa naisiin kenellä hyvin selvö kuva minkä ikäinen miehen tulee olla ja perusajatus ollut vähintään neljän vuoden ikäero. Yleensä naisilla ollut nökemys, että miehen tulee olla naista vanhempi. Klassinen näkemyshän tuo on.

Se on teidän miesten klassinen näkemys, ei naisten

Vierailija
147/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hakee nettideiteillä a) vain itseään nuorempaa seuraa b) +40 mies etsii alkaen 18- vuotiasta seuraa, niin minulle siinä on jo riittävästi informaatiota siihen, että ko. mieheen ei kannata käyttää aikaa ja vaivaa, eikä tarvitse- meille naisille riittää vaihtoehtoja muutenkin , nettideiteillä ja ilman

Vierailija
148/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nr 134, sillä 25-vuotiaalla Jonaksella on 5-10 vuoden kokemus rakastelusta, joten enpä usko, että noin käy. Minulla on ihan oikeaa kokemusta sekä Jonaksesta että Jormasta, entä sinulla? Jos pelkästä seksistä puhutaan, niin Jonas voittaa valinnan 10-0.

Jormalla taas on 30 vuoden kokemus, jolloin hän on kuusi kertaa parempi kuin Joonas, mutta ei se keltään ole pois jos sinä et ymmärrä hyvän päälle.

Vierailija
149/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on siis omakohtainen kattava otos sekä parikymppisistä että keski-ikäisistä miehistä? Ilmeisesti kiirettä vällyjen välissä pitänyt?

Usko tai älä, niin minulla on omakohtainen kokemus 17-64 vuotiaista. Eikä silti ole kovin kiirettä pitänyt. Onhan tässä ollut 40 vuotta aikaa kerätä niitä kokemuksia.

Minkälainen keski-ikäinen mies "hankkii kokemuksia" 17- vuotiaista.....yököttävää

Vierailija
150/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies etsii vain itseään nuorempia, se kertoo sekä itsekritiikin että realismin puutteesta.

Kaikki on suhteellista. Olen törmännyt nettideittaillessa naisiin kenellä hyvin selvö kuva minkä ikäinen miehen tulee olla ja perusajatus ollut vähintään neljän vuoden ikäero. Yleensä naisilla ollut nökemys, että miehen tulee olla naista vanhempi. Klassinen näkemyshän tuo on.

Se on teidän miesten klassinen näkemys, ei naisten

Voit lukea naisten deittiprofiileja vapaasti suomi24:lla tai pannarissa jne. 

Vierailija
151/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen keski-ikäinen mies "hankkii kokemuksia" 17- vuotiaista.....yököttävää

Tuossahan viitataan 40 vuoden aikan kerättyihin kokemuksiin eli luultavimmin ne 17 vuotiaat on koettu 16-20 vuotiaana.

Vierailija
152/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on oikeasti niin tyhmiä ettei ne tajua että se karkottaa aikuiset naiset. Ne peräkammarinkin pertti 55v:t laittaa sen 18 alaikärajaksi sen enempiä miettimättä.

Kyllä yllätyin positiivisesti kun jollain viisikymppisellä oli ihan normaalilta vaikuttava haarukka, nelikymppisistä jopa muutaman vuoden vanhempiin. Tai siis se että ulottui oman iän yli ei niin ehkä normaalia ole jos normaali= tavallinen.

Pakko sanoa, että todellakin erottuivat ne miehet edukseen treffisivustoilla, joilla oli oman ikäiset naiset haussa elämänkumppaniksi. Yhden sellaisen upean loistoyksilön itselleni nappasin vuosi sitten. Onnellisina suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta elämän loppuun asti.

Vierailija
153/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jormalla taas on 30 vuoden kokemus, jolloin hän on kuusi kertaa parempi kuin Joonas, mutta ei se keltään ole pois jos sinä et ymmärrä hyvän päälle.

Ei se että on 30 vuotta hinkannur omaa tyydytystään tee naiselle sitä kokemusta yhtään paremmaksi. Ei päde sexihommiin, sori.

Vierailija
154/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit lukenut koko kommenttiketjun, ymmärtäisit mistä tässä puhuttiin. En ole mies enkä ole hankkinut kokemuksia 17-vuotiaista vaan nainen, joka on harrastanut seksiä 17-64 vuotiaiden kanssa, koska olen aikoinaan itsekin ollut 17-vuotias ja nykyinen puolisoni on 64-vuotias, muutaman vuoden minua vanhempi. Viestini oli vastaus kirjoittajalle, joka kuvitteli, että minulla on pitänyt kiirettä vällyjen välissä, koska olen harrastanut seksiä sekä parikymppisten että keski-ikäisten kanssa.

Vierailija
155/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan viitataan 40 vuoden aikan kerättyihin kokemuksiin eli luultavimmin ne 17 vuotiaat on koettu 16-20 vuotiaana.

Juuri näin. Ja nainen siis olen. Ensimmäinen poikaystäväni oli 17-vuotias, nykyinen puolisoni on 64-vuotias, itselläni on aktiivista seksielämää takana reilut 40 vuotta.

Vierailija
156/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se että on 30 vuotta hinkannur omaa tyydytystään tee naiselle sitä kokemusta yhtään paremmaksi. Ei päde sexihommiin, sori.

No ei tässä siitä puhuttu, vaan siitä että ikä ja kokemus tekee hyvän rakastajan aina vaan paremmaksi.

Vierailija
157/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt, miehet, minulle, että miksi meidän naisten pitäisi suostua "ottamaan" itseämme vanhempi mies, jos tekään ette suostu ottamaan itseänne vanhempaa naista? Täälläkin monessa ketjussa vaaditte sitä tasa- arvoa, mm. siinä että teidän ei pidä joutua maksamaan kahvia , jos olette pyytäneet naisen treffeille. Eli tässäkin nähdään nyt tämä teidän "tasa-arvo"- käytätte sitä silloin, kun se sopii teidän omiin tarpeisiinne, ette muuten

Sinä saat ihan rauhassa olla suostumatta. Riittävän moni nainen kuitenkin suostuu, joten sinun tasa-arvolähtöisellä urputuksellasi ei ole merkitystä.

Tämähän se on näissä palstan keskusteluissa huvittavinta. Yhtenä rintamana palstanatiivit rientävät julistamaan kuinka ei kukaan nainen koskaan ikinä ja sitten kuitenkin todellisuus on sitä että tällainen jo  viidettä kymmenettä käyvä gubbe silti aika usein sen parikymppisen täkinlämmittäjän löytää ainakin yhden illan huviksi.

Ei vain mene jakeluun että se mitä 90% naisista ajattelee ei ole kovin kiinnostavaa jos se 10% riittää tarpeet tyydyttämään.

Teidän viisikymppisen gubbien saastaisissa fantadioissanne kyllä, ei muuten. Se on ihan biologiaa se, että 18- vuotiasta ei himoitse 50 vuotiasta ukkia

Vierailija
158/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tässä siitä puhuttu, vaan siitä että ikä ja kokemus tekee hyvän rakastajan aina vaan paremmaksi.

No ei tee, te miehet luulette niin. Muutakin vaaditaan siihen kuin " pelkkää kokemusta" Lisäksi, ei 18- vuotiaan mielestä 48- vuotias mies ole seksuaalisesti haluttava, vaikka teistä se 18-vuotias onkin. Kyllä nuori kokee nuoreen vetoa, ei heidän näkökulmastaan vanhuksiin. Tämäkin on ihan sitä "biologiaa"

Vierailija
159/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava ketju. Jokainen hakee sen ikäistä kun haluaa. Ihmeellistä vänkäämistä.

Vierailija
160/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei himoita millään tavalla joku +35- vuotias setämiesikäinen gubbe. Hyi hävetti

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi