Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisikö miehesi jos haluaisit yhtä-äkkiä lähteä Lappiin vaeltamaan....yksin?

Vierailija
30.12.2019 |

Vaikka et olisi ikinä sellaista tehnyt?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lähdössä yksin vaeltamaan ilman mitään aiempaa vaelluskokemusta? Kannattaisi varmaan itsekin vielä harkita asiaa. Kannattaa ainakin ekalle reissulle joka tapauksessa ottaa kaveri mukaan - ihan riippumatta parisuhteista tai mistään muustakaan. 

Sillä on tietysti aika paljon eroa, että lähteekö Kaldoaivin erämaahan talvella vai vaeltaako Hetta-Pallaksen heinäkuussa. Ensimmäistä en suosittele kokemattomille porukassakaan, kun taas tokan suhteen en näe oikein mitään sellaisia riskejä, joita ei voisi tapahtua kotosallakin. Murtumaa, sairauskohtausta jne. 

Vierailija
42/44 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

42, miten kommenttisi liittyy ketjun aiheeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska tietää, etten ole yhtään missään ikinä vaeltanut, olen aina kylmissäni ja en pysty selkähartiavaivojen takia kantamaan reppua.

Vierailija
44/44 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin. En tosin nyt lähtisi kun on monta pientä lasta, mutta periaatteessa ei ongelmaa.

Eikai mieskään lähde kun monta pientä lasta? Toivottavasti ei.

Ei toki mene eikä ole mennyt, hän laittaa minun iltamenotkin etusijalle nyt kun olen kotona lasten kanssa (aion tehdä samoin kun hän jää vuorostaan kotiin).