Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville että mies on päässyt jo kahden kuukauden ajan töistä kaksi tuntia aikaisemmin kuin ennen, muttei ole tullut kotiin "vauvahelvetin" takia

Vierailija
30.12.2019 |

On ottanut omaa aikaa esim. kahvilassa tai kirjastossa, kun ei ole halunnut tulla kotiin sanojensa mukaan "vauvahelvettiin" rääkymistä kuuntelemaan ja pa*kavaippoja haistelemaan. Minä olisin todella kaivannut päivässä edes sen 2h enemmän lepoa, mutta ei. Koliikkivauva ja kestävyyteni alkaa olla äärirajoilla.

Kommentit (253)

Vierailija
1/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait selville?

Vierailija
2/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista ap. Kerää voimia ja yritä keskustella järkevästi miehen kanssa. Kaipaatko varmasti molemmat lepoa ja omaa aikaa. Mutta silti, aika paskamainen temppu mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies. Itse olin samassa tilanteessa koliikkivauvan kanssa yksinhuoltajana. Olen usein ajatellut, että se oli henkisesti parempi. Oli pakko selvitä eikä odottaa apua joltain joka ei ole sitä valmis antamaan. Varsinkin jos ajattelee, että sillä toisella on myös vaatii. Luultavasti selviät paremmin, jos ajattelet yksin olevasi vastuussa, koska yksin kuitenkin ilmeisesti kaikki vauva-asiat hoidat?

Vierailija
4/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva mies. Itse olin samassa tilanteessa koliikkivauvan kanssa yksinhuoltajana. Olen usein ajatellut, että se oli henkisesti parempi. Oli pakko selvitä eikä odottaa apua joltain joka ei ole sitä valmis antamaan. Varsinkin jos ajattelee, että sillä toisella on myös vaatii. Luultavasti selviät paremmin, jos ajattelet yksin olevasi vastuussa, koska yksin kuitenkin ilmeisesti kaikki vauva-asiat hoidat?

Vaatii=vastuu.

Vierailija
5/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait selville?

Riitaannuin miehen kaverin kanssa ja hän suutuspäissään paljasti. 

Ap

Vierailija
6/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

T. Vela

Vierailija
7/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hätä, se vaihtuu taaperohelvetiksi muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
8/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, kiitos vinkistä.

Vierailija
9/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö nykyään osa-aikatyötä?

Vierailija
10/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just tommosia vastuunkarttelijoita. Sitten, kun heitä vaatii kantamaan sitä vastuuta, nainen haukutaan henkistä väkivaltaa käyttäväksi nalkuttajaksi ja sitten mies onkin jo yhtäkkiä häipynyt ja hankkinut "uuden rakkauden ja paremman parisuhteen".

Vierailija
11/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö nykyään osa-aikatyötä?

Tällä hetkellä. Kuulin myös, että joskus on iltaisin muka mennyt jotain tärkeää työjuttua hoitamaan toimistolle mutta on mennyt sinne vaan pakoon minua ja vauvaa.  Tämä kaveri oli soittanut miehelle muka pomona töistä ja sillä varjolla mies häipynyt.

Ap

Vierailija
12/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko yksissätuumin hankitte vauvan vai oliko sinun tahtosi enimmäkseen?

Vierailija
13/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi kyllä. Kotona odottaa vain kiukkuinen ja väsynyt vaimo, sekä kirkuva sinappikone, jota hän ei haluaisi hoitaa, mutta joutuu sen tekemään. Menisitkö itse ilomielin ahdistavaan ympäristöön, jossa joudut tekemään vain vastenmielisiä asioita?

Sanon tämän naisena, joka oli koko viiden lapsensa kanssa kuin yksinhuoltaja koko sen ajan kun lapset olivat pieniä. Nyt ole itse saanut tarpeekseni perhe-elämästä, enkä juuri koskaan ole kotona ja jos olenkin, niin en ainakaan siivoa tai laita ruokaa. Mies istuu kotona kaiket päivät (tekee nykyään etätyötä) ja komentelee happamana teinejä. 

Tekisi mieli lähteä lopullisesti koko paskasta. Eikä tee mieli ruvata enää korjaamaan mitään kaikkien näiden vuosien jälkeen. Teillä ap voisi olla vielä mahdollisuus, jos  saatte kartotettua kokonaistilanteenne ja tehtyä suunnitelman, missä kummankin tarpeita voisi jonkin verran toteuttaa ja silti vielä selvitä kunnialla siitä vauvahelvetistä. Jos kukaan ei ole vielä niin totaalisesti kypsynyt, että haluaa vain iskeä hanskat tiskiin ja häipyä.

Vierailija
14/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini pohti usein että hakisiko kakaran tarhasta vai katsoisiko ensin Bonanzan

Vierailija
15/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tarina. Täysin uupunut kaverini erosi juuri samankaltaisesta miehestä. Lapsi nyt 2 vuotias. Mies oli käynyt elokuvissa ja salilla ja syyttänyt ylitöitä kun tuli kotiin jatkuvasti klo. 20 jälkeen kun vauva ja vaimo olivat jo uupuneina sammuneet. Jatkoi sitten illalla ja yöllä rauhassa tietokoneella pelaamista tekemättä mitään yhteisen arjen eteen.

Vierailija
16/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestäsi kyllä. Kotona odottaa vain kiukkuinen ja väsynyt vaimo, sekä kirkuva sinappikone, jota hän ei haluaisi hoitaa, mutta joutuu sen tekemään. Menisitkö itse ilomielin ahdistavaan ympäristöön, jossa joudut tekemään vain vastenmielisiä asioita?

Sanon tämän naisena, joka oli koko viiden lapsensa kanssa kuin yksinhuoltaja koko sen ajan kun lapset olivat pieniä. Nyt ole itse saanut tarpeekseni perhe-elämästä, enkä juuri koskaan ole kotona ja jos olenkin, niin en ainakaan siivoa tai laita ruokaa. Mies istuu kotona kaiket päivät (tekee nykyään etätyötä) ja komentelee happamana teinejä. 

Tekisi mieli lähteä lopullisesti koko paskasta. Eikä tee mieli ruvata enää korjaamaan mitään kaikkien näiden vuosien jälkeen. Teillä ap voisi olla vielä mahdollisuus, jos  saatte kartotettua kokonaistilanteenne ja tehtyä suunnitelman, missä kummankin tarpeita voisi jonkin verran toteuttaa ja silti vielä selvitä kunnialla siitä vauvahelvetistä. Jos kukaan ei ole vielä niin totaalisesti kypsynyt, että haluaa vain iskeä hanskat tiskiin ja häipyä.

Ihan uteliaisuudesta, ei mollauksen vuoksi: miksi teit viisi lasta, jos et pidä arkisesta perhe-elämästä? Nainenhan sen viimeisen sanan lapsiluvun kanssa kuitenkin sanoo, ihan biologisista syistä.

Vierailija
17/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mitäs läksit, kikkeli kokkelis.

Vierailija
18/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos kerran hän tuo yhtä paljon rahaa taloon kuin ennen. Palkkaat sitten vaan jatkossa lastenhoitajan pariksi tunniksi päivässä ja nukut.

Vierailija
19/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on oikeasti. Minäkin tein paljon ylitöitä vältelläkseni lapsihelvettiä kotona.  Eli siis istuin kahvilla työpaikkani taukohuoneessa ja join kahvia sekä surffasin netissä.

Vierailija
20/253 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on just tommosia vastuunkarttelijoita. Sitten, kun heitä vaatii kantamaan sitä vastuuta, nainen haukutaan henkistä väkivaltaa käyttäväksi nalkuttajaksi ja sitten mies onkin jo yhtäkkiä häipynyt ja hankkinut "uuden rakkauden ja paremman parisuhteen".

Unohtamatta miten parin vuoden jälkeen se lapsi alkaakin kiinnostaa (kun sen kanssa voi tehdäkkin jotain) ja sitten esitetään niin hyvää isää ja haukutaan äiti vieraannuttajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi