Uusi tapailu ja heti ongelmaa näkemistiheyden kanssa
Esimerkki: Minulla on kutsu hyvän ystäväni pitämiin uudenvuodenbileisiin, jonne tulossa paljon vanhoja tuttuja. En juurikaan ehdi nähdä kavereitani arkena ja esim. juhlat pitävää ystävääni olen nähnyt viimeksi kesällä.
Mies ihan yllättäen kysyi pari päivää sitten, mitä teen uutenavuotena. Ihmetteli, miksen pyydä HÄNTÄ mukaan ja kun kerroin kyseessä olevan muutaman hyvän ystävyksen tapaamisen eikä isojen pirskeiden kera puolituntrmattomien, mies rupesi ehdottelemaan ihan muuta tekemistä uudeksi vuodeksi.
Olen vähän hölmistynyt koska jos mies olisi kertonut minulle näkevänsä kavereitaan ns. poikien illassa, se olisi ollut minulle täysin ok.
Mitä ajatuksia herättää muissa?
Kommentit (69)
Ei kai tässä kukaan ehdota että pitäisi ne ystävät skipata, ennemmin kummastellaan miksei miestä ehdi ollenkaan nähdä, varsinkin jos joku ravintolajatko suunnitteilla.
Koska vain tapailette, olisiko ok, että mies viettäisi uuden vuoden jonkun toisen naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan ystävättömyts ei tiedä hyvää. Pistää miettimään mikä on pielessä jos ei ole ystäviä, onko puutteelliset sosiaaliset taidot? Ja yleensä nämä sitten ripustautuvat seurustelukumppaniinsa ja ovat todella mustasukkaisia toisen ystävistä. Ei saisi enää viettää aikaa muiden kanssa koska heillä itsellään ei ole ketään muuta jonka kanssa olla.
Tai älykkyys... Useimmat hyvin älykkäät ihmiset valitsevat tarkasti seuransa, eivätkä tarvitse paljon muita ihmisiä ympärilleen.
Niinpä, nythän miehellä on täysi oikeus pyytää jotain toista naista uudenvuodenseuraksi tai mennä ja iskeä nainen.
Ettei olisi sellainen riippuja ja riippakivi aloittajalle.
Nelikymppisenä illanvietto ystävien kanssa (ei siis mitkään nuoruuden sinkkubileet + baari) on oikein hyvä tapa viettää uutta vuotta. Niin teen minäkin. Tapailemani mies saa mennä omia menojaan, nähdään sitten uudenvuoden päivänä kaikessa rauhassa. ;)
Tutustumissääntö numero 1. Ongelmat, jotka tulevat esiin heti, ovat suuria ongelmia. Ei kannata jatkaa.
Joo, parempi vaan tapailla siten ettei tapaa.
Ei kai se nyt ole mitään riippuvaisuutta jos kysyy aloittajan uudenvuodenvietosta? Voi hyvät hyssykät nykyajan ihmissuhdetaitoja. Täytyy puhua ja ei saa puhua.
Olisiko miehen pitänyt olla lainkaan kysymättä ja mennä poikien kanssa itsestäänselvästi?
No, sitten täällä olisi ollut ketju: tapailemani mies meni uutenavuotena kavereidensa kanssa bilettämään eikä kysynyt minulta haluanko olla hänen kanssaan. Olen nyt surullinen ja loukkaantunut...Ja saisi monta viestiä, että olipa tyhmä mies.