Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokalaji, jonka vain äitisi tai isäsi osaa valmistaa oikein?

Vierailija
29.12.2019 |

Siis niin, että ruoka maistuu sinusta Juuri Oikealta? Ruoka, jota et saa itse maistumaan samalta, vaikka tekisit perässä - eikä kukaan muukaan onnistu kuin oma vanhempasi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin tekemä lanttu-lihakukko.

Maistuvaa saan tehtyä minäkin ja tytärkin osaa tehdä hyvää kukkoa.

Äidin kukon parhaudelle voi syynä olla myöskin raaka-aineet eli vilja ja liha luomua, koska muinoin ei käytetty nykyisiä lannoitteita ja rehuja.

Vierailija
22/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju todistaa sen, että nykynaiset ei osaa edes vettä keittää. 

Aloituksessa puhuttiin myös isistä. Aika harvassa vastauksessa puhutaan mairittelevasti isän ruuanlaittotaidosta.

Kaikki maailman huippukokit on kuitenkin miehiä. Jännää että teistä naisista ei ole edes omassa erinomaisuudessanne maailman huipulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa maailman huipulle.

Vierailija
24/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin tekemä kanakeitto ja jauhemaksapihvit. Isä ei ole keittiössä juuri viihtynyt.

Vierailija
25/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju todistaa sen, että nykynaiset ei osaa edes vettä keittää. 

Aloituksessa puhuttiin myös isistä. Aika harvassa vastauksessa puhutaan mairittelevasti isän ruuanlaittotaidosta.

Kaikki maailman huippukokit on kuitenkin miehiä. Jännää että teistä naisista ei ole edes omassa erinomaisuudessanne maailman huipulle

Ketä kiinnostaa, kun saa kaiket päivät tehdä ruokia jo perheelle, kun ei miehestä ole edes siihen.

Vierailija
26/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jälleen yksi lasikatto, joka naisten on ihan itse hajotettava. Naisia opiskelee kokeiksi ihan siinä missä miehiäkin mutta miksi sitten työnantaja päättää palkata huippukokiksi miehen eikä naista? Onko se jotenkin vakuuttavampaa, ikään kuin mies tekisi tosiruokaa mutta nainen vain vähän vatkaisi mansikkarahkaa? Miksi media puhuu vain näistä mieskokeista mutta ei naiskokeista?

Vierailija
27/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin tekemä pannukakku. (Huippukokki-isä ei kokkaa ollenkaan.)

Vierailija
28/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskisoosi! Ruskea kastike ja perunamuusi. Ei ole äidin voittanutta.

Vierailija
29/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras karjalanpiirakoiden tekijä ilahduttaa nykyään paistoksillaan Taivaan porukoita. Luulen itse Isän Jumalankin niitä nautinnolla syövän aina lauantaiaamuisin. Mummo... No, äitikin osaa piirakat ja luonnistuu ne minultakin, mutta mummon piirakat nyt oli vaan täydellisiä. Just sopiva suolaus ja rasva, ei liikaa eikä liian vähän. Lasi kylmää maitoa (suoraan navetasta, jäähdytettynä säiliöstä) ja lämmin piirakka munavoilla.

Ääh... Ikävä mummoa

Vierailija
30/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin palapaisti. Vaikka tekisin mitä se ei maistu samalta. Ja äiti käytti mausteina vain suolaa ja pippuria, ei ollut edes sipulia mun tietääkseni

Kaiken muun osaan tehdä samoin mutta en tuota

Vierailija
31/31 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaliruoat ja kastikkeet. Isä taas osaa tehdä lanttukukon ja läskisoosin.