Ruokkiikohan yleinen ahdistus himoa? (evolutiivisessa mielessä)
Olen nuori nainen ja aloin pohtia kun minulla on elämässä yksi ahdistusta aiheuttava tekijä /yhden läheisen toiminta ja nyt tuntuu että toistamiseen joku mies aiheuttaa järkyttävää himoa silloin kun ahdistuskin on suurta. Onkohan tämä joku biologinen asia, elimistö kokee olevansa vaaratilassa ja tähtää äkkiä suvunjatkamiseen? Olisi mielenkiintoista jos tällaisesta löytyisi jokin tutkimus?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama homma ja luulen, että kun olen ahdistunut niin kaipaan miehen hellään huomaan "turvaan". Ja saahan seksi hyvin ajatukset pois ahdistuksesta.
Joo. Miten mies sitten kokee ahdistuneen naisen, eikö kireyden (mikä ainakin itsellä liittyy ahdistukseen) luulisi olevan olevan turn off? Vai tuleeko siitä vaan joku "neito hädässä"-asetelma mieleen.? :DD
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama homma ja luulen, että kun olen ahdistunut niin kaipaan miehen hellään huomaan "turvaan". Ja saahan seksi hyvin ajatukset pois ahdistuksesta.
Joo. Miten mies sitten kokee ahdistuneen naisen, eikö kireyden (mikä ainakin itsellä liittyy ahdistukseen) luulisi olevan olevan turn off? Vai tuleeko siitä vaan joku "neito hädässä"-asetelma mieleen.? :DD
Ap
ja ei sillä, ahdistava tilanne on oikeasti ahdistava mutta harvemmin siihen joku vasta tapaama ihminen sitten pystyisikään tai ryhtyisi puuttumaan, tämäkin on jo kestänyt jonkin aikaa
ap