Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikittömät naiset ovat kauneimpia

Vierailija
29.12.2019 |

Me miehet arvostamme naisissa meikittömyyttä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis luonnollisesti meikattuja naisia.

Vierailija
2/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset tykkäämme näyttää siltä, kuin itse haluamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ilman meikkiä seinätapettiin sulautuva kalpea lakana, joka ei erotu mitenkään siitä seinästä. meikillä saa hieman eloa kasvoille onneksi

Vierailija
4/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastit ja pakkelit vain remonttihommiin.

Kyllä on kauhean näköistä kun vanhoillakin ämmillä on huulipunaa joka valuu juonteisiin, nätimpi olisi ilman.

Meikitön iho on kaunein, mutta se ei tule ilmaiseksi, kehon sisäinen kunto näkyy ihossa ja se, syökö terveellisesti.

Ja noilla meikeillä on ruma puoli, josta ei puhuta, kemikaalit sisältävät mm. Ftalaatteja, Hormonihäiritsijöitä, immuunijärjestelmään vaikuttavia aineita, petroolia, syöpää aiheuttavia aineita, silmämeikeissä on raskasmetalleja, yms. Maailman suurimmat meikkifirmat eivät ole sitoutuneet sopimuksin käyttämään myrkyttömiä raaka-aineita, miettikääpä sitä te, joiden naamassa on koko ajan oltava jotain tököttiä.

Jos naama näyttää valjulta ilman myrkkyaineita, niin se ei haittaa mitään.

Vierailija
5/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistå ei edes näe meikkaamattomia naisia.

Itse meikkaan hillitysti eli meikkivoidetta, ripsiväriä, kulmakynää ja poskipunaa. Muutama mies on sitten kehunut minua kun tykkäävät luonnonkauniista naisista. Niinpä.

Vierailija
6/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit pitää olla niinkuin valtiontalouspäälikkö Katrilla.

Vierailija
7/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tutkimulsrssa näytettiin miehille naisten kasvokuvia, jotka heidän piti arvostella. Mukana oli samoja naisia meikillä ja ilman. Kevyesti meikatut miellyttivät eniten. Meikittömiä luultiin, että on sairaana tms.

Vierailija
8/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en meikkaa lainkaan (en jaksa eikä kiinnosta), mutta olen luonnostani tumma, joten en näytä silti ihan hirveältä. Toki olisin nätimpi pienellä ehostuksella, mutten koe saavani siitä sellaista lisäarvoa, että viitsisin sotkea naamani vain joutuakseni pesemään kaiken illalla pois.

Vierailija
9/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit pitää olla niinkuin valtiontalouspäälikkö Katrilla.

Miehen pitää olla vähintään 180cm pitkä

Vierailija
10/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lapsinaisvartalo aikuisnännein väräyttää viisaria.

M55, länsirannikko

Vierailija
11/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät ole luonnonkauniita. Onneksi on meikkejä, joilla voi viitseliäisyydellään vaikuttaa ulkonäköönsä.

Jos nainen viitsii laittaa naamaansa useita tunteja viikossa, se suotakoon hänelle.

Vierailija
12/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän tunnetusti luulevat kevyttä meikkiä meikittömyydeksi. Oikeasti meikittömiä naisia harvoin edes noteerataan. 

Vierailija
13/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet eli siis yksi kpl av-mammaa joka ei meikkaa ja yrittää vakuuttaa itsensä siitä että on kaikkien miesten ihannenainen.

Vierailija
14/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan meikittömistä naisista kuvia tulemaan ap niin katsotaan onko oikeasti meikittömiä. Miehet kun ei tiedä.

Vierailija
15/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Mutta ainakin kalapuikkokulmakarvat ja pusukalahuulet on syvältä.

Vierailija
16/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi siis teidän kannaltanne, että omasta mielestäni olen kauniimpi meikattuna. Mutta kiva tietysti kuulla, että kalmankalpea aknenaamani miellyttää!

Vierailija
17/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just. Tummat silmänaluset jotka näkyvät 200 metrin päähän, laikukas, huomaamattomat kulmakarvat ja silmäripset, epätasainen iho ja väsynyt yleisilme... no jos joku siitä viehättyy niin ok.

Huvittaa kuinka jotkut pitävät meikittömänä sellaista naista jolla on kestoväri kulmissa ja ripsissä ja ohut meikkivoide kasvoilla... hah! Tietäisittepä vain.

Vierailija
18/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset kenellä on isot tissit ja penis on kauniilta ja naisella kenellä on pimppi tai ihokarvaa on rumia

Vierailija
19/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista kevyesti meikatut miehet ovat komeimpia.

Vierailija
20/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Mutta ainakin kalapuikkokulmakarvat ja pusukalahuulet on syvältä.

https://i.ytimg.com/vi/Y23vMnRZhUk/hqdefault.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä