Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikittömät naiset ovat kauneimpia

Vierailija
29.12.2019 |

Me miehet arvostamme naisissa meikittömyyttä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en meikkaa lainkaan (en jaksa eikä kiinnosta), mutta olen luonnostani tumma, joten en näytä silti ihan hirveältä. Toki olisin nätimpi pienellä ehostuksella, mutten koe saavani siitä sellaista lisäarvoa, että viitsisin sotkea naamani vain joutuakseni pesemään kaiken illalla pois.

Mullakin tummapiirteisenä ero meikittömän ja meikatun välillä on niin pieni, etten viitsi nähdä vaivaa. Ehkä meikki voisi vähän pirisitää olemusta mutta siinä se. Meikkaan vain isompiin juhliin eli todella harvoin.

Vierailija
22/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Mutta ainakin kalapuikkokulmakarvat ja pusukalahuulet on syvältä.

https://i.ytimg.com/vi/Y23vMnRZhUk/hqdefault.jpg

Joo, olen vähän tuon näköinen itsekin. Siis meikittömänä olen sellaisen näköinen, kun on paksut huulet ja tummat, vahvat kulmakarvat luonnostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sikäli hauska väittämä että yleensä jos mieheltä kysyy naisten kuvien perusteella että onko meikkiä vai ei, mies vastaa lähes aina väärin :D Lisäksi jos itselläni on vaikka meikkivoidetta ja laitetut kulmat oma miehenikin luulee että olen meikitön... joten siinä suhteessa tämä on aika hulvatonta.

Mielestäni nainen on paras omana itsenään meikittä tai meikillä.

Vierailija
24/32 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Mutta ainakin kalapuikkokulmakarvat ja pusukalahuulet on syvältä.

Joo, olen vähän tuon näköinen itsekin. Siis meikittömänä olen sellaisen näköinen, kun on paksut huulet ja tummat, vahvat kulmakarvat luonnostaan.

Ja meikillä korostat kulmakarvoja ja huulia? Sehän on nyt muotia.

Vierailija
25/32 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on kuitenkin positiivista että miehet pitää kevyesti meikatuista naisista, eikä tarvitse siis olla koko naama uuteen uskoon veistelty.

Kevyt meikki korostaa omia parhaita puolia, eikä siis siten mielestäni mitenkään vähennä sitä “luonnonkauneutta”. Kyllä se mies silloin todennäköisesti pitää sinusta saunanraikkaanakin, vaikka olis vähän tummat silmänaluset tai punottava nenänpää.

Vierailija
26/32 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meikillä korostat kulmakarvoja ja huulia? Sehän on nyt muotia.

En ole koskaan korostanut kulmakarvoja ja huulia, kun siis ne ovat olleet niin vahvat jo ennestään. Korostan silmiä ja ihoa lähinnä pelkästään ja niitäkin hyvin hienovaraisesti. Huulipunan skippaan monesti kokonaan ja kulmakarvoihin en laita mitään korostusta koskaan. Teini-iästä on jäänyt joku trauma huulistani, kun jotkut niitä joskus kommentoivat paksuiksi, joten en missään nimessä ainakaan korosta niitä. 🙂

Vierailija
27/32 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkiä naisella on niin, että selvästi näkyy se meikki, niin iso turn-off, mitä paksumpi meikki sitä isompi turn-off. Luonnollinen paras, mutta luonnollisesti ERITTÄIN KEVYESTI meikattu on myös ok. Huulipuna ehdoton turn-off kaikissa tapauksissa.

Vierailija
28/32 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meikkiä naisella on niin, että selvästi näkyy se meikki, niin iso turn-off, mitä paksumpi meikki sitä isompi turn-off. Luonnollinen paras, mutta luonnollisesti ERITTÄIN KEVYESTI meikattu on myös ok. Huulipuna ehdoton turn-off kaikissa tapauksissa.

Nainen on eroottisimmillaan terveenä ja hyvinvoivana, ja luonnollista ulkonäköä voi vähän korostaa, mutta kaikki pakkelointi on turn-off ja turhaakin. Maalatut kulmakarvat ja keinotekoinen väritys (liian räväkät hiusvärit ym.) ovat myös turn-off. Tosin jos oon todella ihastunut, niin eivät nekään haittaa...silloin ei haittaa juurikaan mikään.

T. Bi-nainen

Vierailija
29/32 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit pitää olla niinkuin valtiontalouspäälikkö Katrilla.

Miehen pitää olla vähintään 180cm pitkä

Niin pitää. Oma mieheni on 178cm ja kyllä siinä oli sulattamista ensin mutta kun on muuten ihana niin en viitsinyt tuon vuoksi hylätä.

Vierailija
30/32 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla tyypillä on luomi kaulassa

Vierailija
31/32 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa sais näyttää juuri siltä, kuin itse itsessään viihtyy.

Vierailija
32/32 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi v*tussa pitäisi kiinnostaa, mitä muut ihmiset mun ulkonäöstä ajattelee? Eikä kiinnostakaan. 

Mä meikkaan ja pukeudun sen mukaan, mikä itsestä tuntuu luonnolliselle ja kivalle ja rennolle. Ihan sama, onko se jonkun mielestä turn-off tai epäeroottista. Mun elämäntehtävä ei ole olla eroottinen tai viehättävä muiden ihmisten mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi