Onko Hesburgerin Veke hyvää?
Kommentit (36)
No jos ne pelkästään tuota aikovat myydä tulevaisuudessa niin konkurssi uhkaa. Pieni kuiva ja mauton.
Hävettää! Sanoin puistossa eräälle äidille VAHINGOSSA olevani tk-lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
No jos ne pelkästään tuota aikovat myydä tulevaisuudessa niin konkurssi uhkaa. Pieni kuiva ja mauton.
On ne hulluja.
Ei koskaan enää tätä, mitään niin pahaa en ollut pitkään aikaan maistanut... Sääliksi käy maailman pelastajia.
Hyvä, että tulit kysymään. Ei ole. Älä osta.
Onko Hesessä mitään hyvää, oikeasti?
Tykkäsin aikoinaan kun heillä oli ruisfilehampurilainen, mutta tuota ei ole ollut pitkiin aikoihin enää tarjonnassa.
Noista isoista ketjuista Burger King on ylivoimaisesti paras.
Jos tykkää soijasta voi tuota syödä. Itse en tykkää soijan mausta ja se puskee läpi. No ei ollut niin paha kuin mäkkärin vegaaninen hamppari (josta meinasi tulla oksu), mutta lähes yhtä paha.
Miksi ne pitää olla soijapihvejä? Miksei joku perus porkkanaraastepihvi leivityksellä?
Eron huomaa ehdottomasti, ei huono mutta toistaiseksi syön vielä lihalla
Ihan ok. Syön varmasti uusiksikin. Siinä ei ole niin paljon rasvaa kuin muissa ja yleensä joku kerrosateriakin on liian suuri enkä jaksa kuin hampparin ja pari ranskalaista niin veken kanssa voisi jaksaa ne pienet ranskiksetkin.
Minusta nähe Veke suapi syyvä iha ite hampurkerisa
Kaksi kertaa olen maistanut. On ollut eri pihvit. Ensimmäisellä kerralla maistui lähinnä kauppojen halvimmilta eineslihapullilta ja nyt toisella kerralla kuivalta rehulta. Hampurilaisen sai syötyä kun otti "pihvin" leipien välistä pois.
Eli todella kaukana ollaan vielä vakavasti otettavasta tuotteesta. Kasvisruokaa vastaan minulla ei ole mitään, syön sitä mielellään kun on tarjolla.
Pihvi maistuu suolaiselta pahvilta. Ja se soija on tosiaan raahattu jostain Serbiasta! Miksi ei voi tehdä kotimaisista juureksista valmistettua maukasta kasvispihviä?
Siis kuivakka ja mautonhan se oli. Tuskin oli myöskään terveellisempi. Mutta kai maailma nyt sitten pelastuu tai jotain. Tyynenmeren muovipyörre kuulemma katosi.