Onko Hesburgerin Veke hyvää?
Kommentit (36)
Pieni, kuiva ja ihmeen hyvältä maistui.
Jos ei mausteinen mm. chili haittaa...
Yritin ostaa sellaisen, mutta jono oli niin pitkä, että tuskastuin ja lähdin pois. Mikä siinäkin on, että Hesessä on niin vähän työntekijöitä? Anteeksi ohis.
Miksi nämä vegeburgerit on aina niin pieniä? Kaura-härkäpapu on mielestäni parempi kuin Veke.
Kaipaisi mausteita. Edes maustekurkku tai jalapeno olisi ollut hyvä lisä. Ei oikein maistunut miltään muulta kuin soijalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää, vähän kuivakkaa. Kaurahärkäpapu on parempi kasvishamppari, mutta ei tietty sovi vegaaneille.
Eikös sen saa vegaaniseksi vain majoneesia vaihtamalla?
Ei. Sen pilaa vegaaniset kastikkeet. Itse pihvi olisi ihan hyvä jos saisi sekaan kunnon munapohjaista majoneesia, ehkä siivun oikeaa lehmänmaitojuustoa myös.
Mielestäni kaipasi jotain suolaisuutta, suolakurkkua ainakin. Ihan ok kuitenkin
Samanlaiselle pahville se maistuu kuin muutkin noiden paikkojen purilaiset.
Kaikkea sontaa sitä ihmiset koettavatkin syödä
Vierailija kirjoitti:
Musta oli tosi hyvää :)
Ai sitäkö saa myös mustana?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sen pilaa vegaaniset kastikkeet. Itse pihvi olisi ihan hyvä jos saisi sekaan kunnon munapohjaista majoneesia, ehkä siivun oikeaa lehmänmaitojuustoa myös.
Voit pyytää eri majoneesia.
Veke on kanahampurilaisen tapainen, joten siinä ei ole juustoa kuten ei ole esim. minikanassa tai BK:n long crispy chickenissä vai mikä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oli tosi hyvää :)
Ai sitäkö saa myös mustana?
Kyllä, pyydät kassalla että vähän käräyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaiselle pahville se maistuu kuin muutkin noiden paikkojen purilaiset.
Ja silti käytit rahasi Vekeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit pyytää eri majoneesia.
Veke on kanahampurilaisen tapainen, joten siinä ei ole juustoa kuten ei ole esim. minikanassa tai BK:n long crispy chickenissä vai mikä onkaan.
Vihaan sitä kun joissain ei ole juustoa, sitten pitää vielä erikseen maksaa siitä vaikka muista löytyy automaattisesti.
Eri
Ai että nyt alko tekemään mieli hampurilaista....
Ihan hyvää, vähän kuivakkaa. Kaurahärkäpapu on parempi kasvishamppari, mutta ei tietty sovi vegaaneille.