Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille jotka olette olleet yli 10 vuotta kumpparinne kanssa

Vierailija
29.12.2019 |

Eikö se ala olla jo aika kulunutta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut mieheni kanssa juuri 10 vuotta 2020 helmikuussa. Tottakai välillä on erimielisyyksiä ja riitoja joiden jälkeen miettii että mitä tässä vielä tekee, mutta itseäni on onnistanut että on löytänyt miehen joka on samalla paras ystävä! Kaikki ilot ja surut ja vänkäämiset kuuluvat suhteeseen mutta en vaihtaisi! Itse pidän juuri tärkeänä sitä että olemme todella lujat ystävät kumppanuuden ohella. :)

Vierailija
22/33 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kumpparin kanssa sillä tavalla huonosti, että hän alkoi kuristaa mua pitkän suhteen jälkeen. Olen ehkä hieman kerännyt lisää painoa, mutta onko se sitten reilua, että kuristetaan niin ettei veri kierrä... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voita pitkää, hyvää suhdetta, kun esim. sairastuu vakavasti tai vanhemmat kuolevat. Siinä on intohimot yms. ihan toissijaisia asioita.

Vierailija
24/33 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kumpparissa tuntuu olevan vikaa kannattaa pohtia voisiko suhdetta paikata hylkäämisen ja uuden etsimisen sijaan. Perinteinen polkupyöränpaikka toimii ihan hyvin nokialaisessa.

Vierailija
25/33 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppari petti jo viiden vuoden jälkeen. Alkoi tihkua vesi sisään jostain. Märät sukat on mielialan surma. En rakasta enää.

Vierailija
26/33 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhjuisuus kieltämättä häiritsee hiukan. Tekisi mieli vaihtaa uuteen, edustavampaan.

Vierailija
27/33 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti "kuherruskuukautta" ekat puol vuotta maksimissaan. Sit kyl alko homma jo vähän toistaa itseään ja aloin kaivata vaihtelua. Oltiin kuitenkin jumpattu lähes päivittäin. Kumpparissa ei sinänsä mitään vikaa, edelleen tosi kireä. Ei oo kulahtanut. Nyt yli 10 vuotta yhdessä. Jumpataan edelleen, mut harvakseltaan, max. kerran viikossa.

Vierailija
28/33 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on pitänyt paikata, mutta muuten ihan ok edelleen. 

29/33 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kulunutta.

Pidot vaan paranee ja panot pitenee.

Vierailija
30/33 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset sekoilee tähän ketjuun jotain parisuhdesontaa. Nyt puhutaan kumpparista ja kumppareista. Pinkit tretornit olivat pettymys, eivät kestäneet kymmentä vuotta ja enpä olisi niitä niin kauan jaksanutkaan.

Vierailija
31/33 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itseasiassa on ollut koko aikuisiän samat nokialaiset; ne olivat jo äidilläni kun olin lapsi!! Eli n.40 v on kestäneet, en usko että nykykumpparit yltää samaan...

Vierailija
32/33 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisten kanssa on noin 15-20 vuotta yhteistä taivalta takana myrskyineen, mutalammikoineen ja puutahatöineen. Värit tosiaan haalistuu, mutta muuten ei ole moitteen sijaa. Ylpeydellä noiden kanssa liikkuu, varsinkin kun omat arvot suosivat ympäristöystävällisyyttä ja siten pitkäaikaista sitoutumista myös yksiin kumppareihin. Nokiat<3

Vierailija
33/33 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi kumppari. Pysyvät pidempään virkeänä kun laittaa välillä pannuhuoneeseen kuivumaan ja käyttää niitä toisia sillä välin. Sen jälkeen on niin mukava työntyä sisään kun kumppari on siellä pannuhuoneessa odotellut aikansa. Vaihtelu virkistää.

;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä