Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäkylillä asuvat miten usein käytte ruokakaupassa?

Vierailija
29.12.2019 |

Kerran viikossa vai kävisikö joku vielä harvemmin. Missä säilytätte ruokia kotona?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä 2 krt / kk

Asun yksin koirieni kanssa.

Vierailija
22/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vähän kun kaupunkilaiset ihmettelevät, että miten te siellä syrjäkylillä liikutte ja elätte kun kaikki on niin kaukana. No vähemmän mulla kului pöndellä aikaa työmatkoihin ja kaupassa käyntiin kun nyt joukkoliikenteen varassa kaupungissa eläessä. Parikymmentä kilometriä on aika lyhyt ajomatka, eikä tarvi ihmetellä ruuhkia tai parkkipaikkojen puutetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuukaudessa. Maitoa ei juuri juoda, mutta onhan sitä , joka säijyy 3vk. Kunnon pakastimet on käytössä.

Vierailija
24/25 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet syrjäkylän? Itse määrittelen sen niin, että siellä ei toimi netti. Joten kysymykseesi on mahdotonta vastata.

Jaa, kyllä 2g mobiilinetti pelittää lähes kaikkialla. Ei mulla sen nopeampaa nettiä yleensä olekaan, joten oma määrittelysi on tuubaa.

Eli syrjäkyliä ei siis ole olemassakaan.

Tosin 2g mobiilinetillä ei tee kyllä yhtään mitään mammapalstalla surffaamisen lisäksi.

Vierailija
25/25 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet syrjäkylän? Itse määrittelen sen niin, että siellä ei toimi netti. Joten kysymykseesi on mahdotonta vastata.

Missä Suomessa on sellaisia paikkoja, joissa on asutusta, mutta ei minkäänlaista mahdollisuutta internet-yhteyteen?

Lapissa?

Missä siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän