Kysely uusioperheen äideille. kumpi on tärkeämpi uusi mies vai lapset?
Viime aikoina tästä on oltu aika ristiriitaisia facebookissa. Itselläni oma uusi mieheni on erittäin tärkeä mutta ehkä lapset kuitenkin etusijalla.
Kommentit (35)
Mikä ihmeen trolliketju tämä on? Tottakai omat lapset tulee aina ensin!
Minä olen minun elämäni keskipiste.
Lähinnä tuota keskipistettä on lapseni.
Elämäni ei pyöri lapsen eikä miesystäväni ympärillä.
He ovat osa elämääni.
Lapsi on tietenkin tärkeämpi kuin mikään mies, nainen tai muu.
En siis elä uusperhehel-ve-tis-sä.
Ei näitä mielestäni tarvitse valita. Rakastan kaikkia yhtä paljon enkä usko joutuvani koskaan sellaisen valinnan eteen.
Nykyään mies on läheisempi kuin lapset mutta kaikkien kanssa pyrin viettämään aikaa.
Kannattaa muistaa, että vastaajista iso osa on trollaajapoikia ja - miehiä.
Antaisin henkeni lasteni puolesta. En miehen.
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole koskaan kokenut kemiallista rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole koskaan kokenut kemiallista rakkautta?
Mikään rakastuminen ei koskaan voi olla niin syvää, kokonaisvaltaista ja ehdotonta kuin rakkaus omiin lapsiin. Ja hyvin luonto on sen järjestänyt sillä enemmän lapset vanhempaa tarvitsevat kuin aikuinen uutta partneria.
Vierailija kirjoitti:
Ai hengen antamisella sitä rakkautta mitataan.. just joo
Minulle oma aviomies on yhtä tärkeä kuin omat lapseni, en koe että minun pitäisi valita.
En voinut vastata gallupiin koska oikeaa vastausta ei ole.
Lapset on ilman muuta rakkaat ja tärkeät mutta onnellinen parisuhde takaa hyvän kodin myös heille. Ja elämä muuttuu, lapset on jo lähteneet kotoa joten suhde mieheen korostuu entisestään. Onnellinen äiti on hyväksi lapsille ja nyt mummina lapsenlapsille
Minun hyvinvointini on minulle tärkeintä. Eli uusi mies tietysti.
Palstallahan on paljon trollaajapoikia.
Mitään ja ketään en rakasta niin kuin omaa lastani. Epäröimättä antaisin henkeni jos olisi tarvis.
Rakastan miestä ja meillä on valtavan intohimoinen ja rakastava suhde. Siitä ei kuitenkaan voi puhua samana päivänäkään, äidinrakkaus on vaistonvaraista ja ehdotonta.
Vaikkei palstalla ei olisi trollaajapoikia, tilanne ei muuttuisi miksikään, koska on selvää, että aikuinen ihminen pitää aina omat lapsensa kaikkea muuta tärkeämpänä eli tärkeimpänä.
Paljon onnistumisen tunteita teille, jotka uusioperheissä koitatte sinnitellä!
Tottakai mun uusi ihana kultsi on rakkaampi kuin nuo alituiseen jotakin vailla olevat penskani. Joka muuta väittää niin valehtelee ja esittää jotakin yli ihmistä. Vitun feikkaajat.
Mies on jännä, lapset tylsiä. Päättele siitä.