Mielenkiintoista, olen hoikka vaikka bmi lähemmäs 30
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nopea-narukikka-paljastaa-pitaisiko…
Miten teillä muilla? Mulla siis pituutta 178cm, paino p4kg ja vyötärö 73cm.
Kommentit (26)
Navan tienoilta muttaamisessa on sekin ongelma, että minulla maha turpoaa palloksi päivän mittaan ja syömisen jälkeen. Näytän siltä kuin olisin viimeisillöni raskaana. Se mitta vaihtelee ihan hirveästi, tarkoitus ei ole varmaankaan vetää mahaa täysilllä sisään mitatessa?
Vierailija kirjoitti:
Navan tienoilta muttaamisessa on sekin ongelma, että minulla maha turpoaa palloksi päivän mittaan ja syömisen jälkeen. Näytän siltä kuin olisin viimeisillöni raskaana. Se mitta vaihtelee ihan hirveästi, tarkoitus ei ole varmaankaan vetää mahaa täysilllä sisään mitatessa?
No ehkä silloin ei kannata mitata kun vatsa turvoksissa.
Itse en vedä sisään tms mut napakka mitta kuitenkin. Pari cm navan yläpuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiätkö mitä ap, mä pidin myös itseäni hoikkana normipainoisena peilikuvan perusteella ja olin silloin paljon pienempi kuin sinä (161/76). Ihmettelin kyllä miksi vaatteet kiristi ja olokin oli epämukava, mutta kun katsoin itseäni peilistä niin näytin ihan samalta kuin ennenkin. Oli siis tapana peilata vaan eteisessä ja aina suoraan edestäpäin. Oli melkoinen järkytys nähdä totuus kun sovitin tilaamaani takkia ja tietenkin "pyörähdin" siinä peilin eessä ja voi hlvetin prse kuinka leveä mä olinkaan sivusuunnasta katsoen. Siis tiesinhän mä, että mulla mahamakkara on mutta kun sellainen on ollut aina (en ikinä ole ollut mahasta mitenkään littana) niin enhän mä ollut tajunnut että se maha makkaroineen pullottaa noin kaukana edessä.. Lisäksi ihmeellistä ihraa oli tullut selkäänkin, oikein roikkui sellainen lupaava makkaranalku kummallakin puolen kun aloin oikein kunnolla peilikuvaani tutkimaan.
Ja ihan oikeasti, suoraan eestäpäin näytin oikeinkin hyvältä ja jopa hoikalta.
Olitko noilla mitoilla pienempi kuin minä? Juuri kerroin että vyötärö 73cm ja muutenkin lihaksikas yms.
Siis 161/76 mitoilla paljon suurempi bmi kuin 178/94
Miksi kaikki vähäkään lihavammat alkavat heti vinkumaan miten ovat niin urheilullisia ja BMI ei siksi koske heitä? AP:llakin on todennäköisesti joko läski kertynyt kaikkialle muualle kuin vyötärölle tai sitten on mitannut väärin. Lehdessäkin oli vastikään se yksi, jolla selkeästi pursusi läskit makkarankuorivaatteista, mutta väitti olevansa juuri tuota tyyppiä.
Se on sitä kehopositiivisuutta kun BMI 30 pitää itseään hoikkana. Itsellä 25-30kg ylipainoa kun BMI on 30.
Olitko noilla mitoilla pienempi kuin minä? Juuri kerroin että vyötärö 73cm ja muutenkin lihaksikas yms.