Paras seksikokemuksesi IKINÄ?
Kommentit (34)
Useita huikeita kokemuksia, nyt kun ikää on 40v ja risat. Kaikki parhaimmat kokemukset viimeisen 2 vuoden aikana.
N 40+
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla oma käsi.
M55
😅 Naurahdin
Tein kotona etätöitä. Koska oli lämmin kesäilta, olin siirtänyt toimistoni pihalle terassin pöydän ääreen. Puhuin juuri puhelimessa esimieheni kanssa, kun vaimoni tuli pihalle pelkissä pikkuhousuissa ja avasi sepalukseni. Yritin ensin estellä häntä, mutta nopeasti hän nappasi kullini suuhunsa ja alkoi nautinnollisesti ottamaan suihin. Yritin vain keskittyä puheluun ja olla päästämättä ääniä. En muista yhtään mitään puhelussa sovituista asioista. Vaimoni keskittyi todella kulliini. Onneksi pomolle tuli joku kiireisempi asia ja puhelu lopetettiin. Laskin puhelimen käsistäni ja nostin vaimon terassin pöydälle selälleen. Hieman pikkareita sivuun ja kulli hänen märkään vittuunsa yhdellä nopealla työnnöllä. Ei tarvinnut kauaa nussia, kun laukesin häneen. Tämän jälkeen menimme sisään jatkamaan ja toivoimme ettei kukaan naapureista ollut nähnyt.
On näitä päräyttäviä O-maratoneja
'muistikortilla' tallella, kyl.
Mutta en jaa täällä, kun kaikki menee
trolleille. Ei nainen milloinkaan unohda
todella taidokasta rakastajaa..
Pääsin ravintolaillan jälkeen jatkoille parikymppisen naisen luo. Tämä nainen oli joukkueessa, jota valmensin. Seksiä ei ollut, mutta olihan se ihana nukkua nuoren naisen vieressä. Tykkäsin kovasti
M54
Abivuonna 90-luvun puolivälissä törmäsin baarissa lukion nelikymppiseen keittäjätätiin. Kännissä kun olin, niin uskalsin jutulle. Hänkin oli päissään, yksi asia johti toiseen ja ennen kuin huomasinkaan olimme yksiössäni alasti toisiimme liimaantuneina. Hänellä oli vaan menkat juuri, eikä siksi halunnut antaa pillua, vaikka ei minua olisi siinä kiihkossa haitannut. Antoi kuitenkin auliisti panna perseeseen, minne laskinkin lastit kahteen kertaan. Nainen piti melkoista huutoa ja naapurit tiesi takuulla mitä tapahtuu.
Aamulla heräsin siihen, kun otti minulta suihin ja imi loputkin nesteet kasseista ulos.
Ihana nainen, taivaallinen perse ja kovin mielelläni olisin kokenut myös pillunsa, mutta siihen en koskaan saanut mahdollisuutta. Oli tahollaan naimisissa ja vaikka koetinkin löytää häntä uudestaan kaupungin baareista, en koskaan onnistunut. Koulussa en tohtinut häntä lähestyä, eikä hänkään antanut yhden vienon hymyn lisäksi enää ymmärtää jatkoa olevan luvassa.
Minulla on hiukan vatsa löysällä ja kumppani haluaa illalla tunkeutua peppuuni.
Voiko sieltä vuotaa jotain?
-Veikko 59w
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hiukan vatsa löysällä ja kumppani haluaa illalla tunkeutua peppuuni.
Voiko sieltä vuotaa jotain?
-Veikko 59w
Vuosi ainakin jotain tälle palstalle. Valitettavasti.
3 ladyboyta Thaiukuissa. oli persettä ja pippeliä tarjolla ja paljon spermaa tuli kaikilta
Vierailija kirjoitti:
3 ladyboyta Thaiukuissa. oli persettä ja pippeliä tarjolla ja paljon spermaa tuli kaikilta
Hyh hyh
Vierailija kirjoitti:
Vaikken millään haluaisi myöntää, niin myönnettävä kuitenkin on, että kaikkein paras kokemus oli, kun saunassa ystäväpariskunnan rouva aina siinä minun silmieni alla tyydytti ihanaakin ihanamman vittunsa.
Siltikin epäröimättä oma suloinen vaimoni on ehdottomasti ykkönen. Ihminen vain on tällainen. Niin myös vaimoni varmasti kiihottui kaikkein eniten näyttäessään avointa vittuaan valitsemalleen herrasmiehelle. Tämä ei vähimmässäkään määrin pyrkinyt piilottelemaan kyrpänsä seisotusta.
Tähänkin tuli trollilta tietysti miinusta. Mitä avoimemmin ja totuudenmukaisemmin kertoo omista seksikokemuksistaan, sitä innokkaammin seksikielteinen trolli-stalkkeri käyttää alapeukkua. Voiko stalkkaamisesta kuitenkaan saada irti jotakin miellyttävää, vai jääkö se kuitenkin, kuten oikeustieteessä sanotaan, 'kelvottomaksi yritykseksi'?
Vierailija kirjoitti:
Pääsin ravintolaillan jälkeen jatkoille parikymppisen naisen luo. Tämä nainen oli joukkueessa, jota valmensin. Seksiä ei ollut, mutta olihan se ihana nukkua nuoren naisen vieressä. Tykkäsin kovasti
M54
Jos oli jääkiekkoilija ja jalkapalloilija, mitään ei olisi voinnut tapahtua, varma lepakko.
Trolli-stalkkeri antaa ymmärtää inhoavansa seksiä kuin ruttoa, mutta siitä huolimatta on juuttunut juuri seksiin kiinni kuin kakka rattaaseen. Käy sisäisen poltteen pakottamana hekumallisesti lukemassa mieltä kutkuttavia seksikertomuksia, laukaistakseen sitten hekuman huipun: "Ja sitten heräsit." Ja siihen se yritys nauttia taas jäi. Ei ole trolli-stalkkerilla helppoa.