Sain joululahjaksi 160€:n lahjakortin Stockalle mutta en löydä ostettavaa.
Vaatteille työkäyttöön olisi tarvetta mutta eihän siellä mitään 45v:lle koossa 46 ole. Tätimäisiä mummovaatteita, kummallisia sinapinvärisiä ja eläinkuoseja ja sitä järkkyä pitsiä ja kukkakuosia.
Kommentit (29)
Kosmetiikkaa, koruja, astioita, asusteita, nahkahanskat, pipo, huivi, shampoo, hoitoaine, kirjoja, meikkejä, kodintekstiilejä, on siellä vaikka mitä, jos ei vaatteita.
Herkkuun! Tavaraa on jo nurkat täynnä.
No sulla on koko vuosi aikaa etsiä. Kenkiä nyt luulis löytävän kaikille.
Alennusmyynnistä Stockalta saa kyllä ihan kivan merkkivaatteen tuolla hinnalla. Esim samsøe&samsøe:lta neuleen, Bossin mekon tms.
Osta nyt vaikka herkusta tuorekelmua koko rahalla. Piisaa sitten hetkeksi.
Osta kulutustavaraa. Ruokaa, kosmetiikkaa, pesuaineita.
Katso sitten kun tulee hullarit.
Onhan siellä myös pluskoon merkkejä, eikö ole se joku Stockan oma merkki?
Mutta osta kosmetiikkaa, sisustustavaraa, perusvaatteita, Herkun tarjouksia kun tulee Hullarit.
Kannattaa tutkia Stockmannin sivuja ja sieltä mihin lahjakorttia voi käyttää. Se käy esimerkiksi Food marketiin, jolloin voisit käyttää rahat ruokaan tai johonkin kauneushoitolaan. Ehkäpä voisit saada lahjakortilla hieronnan tai hiustenleikkuun?
Onko Stokkalla kirjaosastoa? Minä ostaisin muutaman kirjan ainakin.
Eikö Gerry Weberin vaatteet ole kokoon 46 asti? Vai eikö Stockalla myydä näitä?
Jos et muuta keksi, niin jotain kalliita shampoita seuraaviksi vuosiksi.
Mulle voi tuoda ton lahjakortin. Mielelläni käyttäisin sen esim ruokaan.
Anna mulle, tietäisin täsmälleen, mitä kosmetiikkaa hakisin.
Ne pluskoon kuteet ovat aivan hirveitä säkkejä. Jos käyttää kokoa 46 niin ei ne sovi. Se on totta että Stokkan vaatetarjonta on surkeata pl joitakin kalliimpia merkkivaatteita. Tosiaan tätivaatteitaa ja halpisryttyjä, vero moda ym. Olen 60 mutta en minäkään sieltä vaatteita osta. Ostaisin tuolla summalla kosmetiikkaa, valikoimat on aika hyvät.
Pitääkö tällaisten aloitusten inspiroida miettimään ap:n kognitiivia kykyjä vai kaupan valikoimaa? Mikä on idea?
Vierailija kirjoitti:
Katso sitten kun tulee hullarit.
Onhan siellä myös pluskoon merkkejä, eikö ole se joku Stockan oma merkki?
Mutta osta kosmetiikkaa, sisustustavaraa, perusvaatteita, Herkun tarjouksia kun tulee Hullarit.
Hullarit ei enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Onko Stokkalla kirjaosastoa? Minä ostaisin muutaman kirjan ainakin.
Akateeminen kirjakauppa on ainakin ennen ollut Stockan.
Osta lahjakortilla ruokaa ja ruokaostoksista säästyneillä rahoilla sitten vaatteita itsellesi isojen tyttöjen liikkeestä.
herkkuun? kodin sisustukseen?