Millaista miesseuraa 48-vuotiaalle naiselle löytyy?
Kommentit (42)
Mukavia, vapaita ja kivannäköisiä 30-35 v miehiä löytyy paljonkin. Jos omanikäistä etsit, niin laadukasta tarjontaa on jo vähemmän.
T: 47-v
Vierailija kirjoitti:
Mukavia, vapaita ja kivannäköisiä 30-35 v miehiä löytyy paljonkin. Jos omanikäistä etsit, niin laadukasta tarjontaa on jo vähemmän.
Ai parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai parisuhteeseen?
Siihenkin kyllä, vaikka itse suosin mieluummin kevyempää tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai parisuhteeseen?
Siihenkin kyllä, vaikka itse suosin mieluummin kevyempää tapailua.
Enkä siis sano, etteikö kaikin puolin hyvää ja mukavaa miestä voisi löytää vanhemmastakin ikäluokasta. Kokemus elämästä ja ihmissuhteista on pelkkää plussaa. Itse vaan tunnun törmäävän näihin nuorempiin.
-Sama
Oli pankkiiria yms. Juristi 55-v. Paperinen, ei-dynaaminen- olisi halunut.
Voisko joku suomentaa tämän?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 47v, koko ajan olis seksiseuraa tarjolla 20-30v miehistä. Vanhempiakin innostuneita löytyy, mutta vähemmän.
Mistä näitä innostuneita löydät?
Vierailija kirjoitti:
Vahvistan tämän.
T. 45-v
Vierailija kirjoitti:
Oli pankkiiria yms. Juristi 55-v. Paperinen, ei-dynaaminen- olisi halunut.
Voisko joku suomentaa tämän?
Ilmeisesti hän yrittää ilmaista, että tarjolla oli esimerkiksi pankkiiri sekä liian paperinen eikä dynaaminen lakimies, joka olisi halunnut kirjoittajan, mutta ei em. ominaisuuksien takia kelvannut.
Oma taiteenlajinsa tämä kirjoitustyyli.
Tinttua kirjoitti:
Kyölä löytyy hyviä miehiä jos kulkee silmät auki ja mieli avoimena.
Mistä?
Suomi24:ssä profiili, jossa haen loppuelämänkumppania ikäluokassa 45-52v.
Sain 200 viestiä, joista noin puolet varattuja, suuri osa 22-40v, jonkin verran 55+. Paljon pervoja. Joukossa myös pari pariskuntaa, jotka etsii kolmatta pyörää. Ne jotka about oikean ikäisiä, on jotain peräkammarinpoikia.
Näistä sitten pitäisi valita....
Vierailija kirjoitti:
Tinttua kirjoitti:
Kyölä löytyy hyviä miehiä jos kulkee silmät auki ja mieli avoimena.
Mistä?
Itse tavannut Tinderissä, harrastuksen parissa ja noin kerran vuodessa baarissa käydessäni myös siellä.
T: Viesti 23 kirjoittanut N47
Ootko neitsyt? Jos oot, niin voin viedä sen sinulta.
Mies 41v
Kun katsoo vaikkapa S24 treffipalstaa tai AS:n kuvia, niin 48 vuotias voi olla todella kaunis ja nuorekas tai sitten semmoinen Selma-mummin tyyppinen vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Noin 10 vuotta nuorempia tai nuorempia komeita ja urheilullisia miehiä seksiiin tarvittaessa.
Just siihen mihin heitä tarviikin tässä iässä. Kiitos ei parisuhdetta enää.
Minä taas en halua nuorempaa miestä. Ja haluan parisuhteen, aiemmin ei ole vielä hyvää, normaalia parisuhdetta minulla ollutkaan.
Itse en löydä mistään, mutta olenkin 15kg ylipainoinen ja vanttera emännän näköinen pottunokka. Pääkaupungin tinderin selailin läpi, sain 3 osumaa. Vähän surkuhupaisaksi meni 😁
N44
kirjoitti:
Ilmeisesti monikaan nelikymppinen nainen ei enää kaipaa rakkautta. Itse haluaisin vielä rakastua ja kokea sen kuinka joku rakastuu minuun. Seksiä saisin joo halutessani milloin vain mutta sekin on parempaa yksin kuin vaan jonkun mitäänsanomattoman kanssa. Oon varmaan joku reliikki, jäänne menneisyydestä. Niin, ei ole rakkautta tullut vastaan. Kuusi vuotta olen ollut sinkkuna.
Minäkin haluaisin rakastua. En ole koskaan kokenut molemminpuolista rakastumista. Seksiä tuskin saisin, en edes tiedä mistä. En juo enkä käy baareissa, enkä ole missään nettipalveluissa. Enkä uskaltaisi lähteä jonkun oudon ihmisen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko neitsyt? Jos oot, niin voin viedä sen sinulta.
Mies 41v
Lasketaanko, jos on ollut kymmenisen vuotta harrastamatta?
N
Ilmeisesti monikaan nelikymppinen nainen ei enää kaipaa rakkautta. Itse haluaisin vielä rakastua ja kokea sen kuinka joku rakastuu minuun. Seksiä saisin joo halutessani milloin vain mutta sekin on parempaa yksin kuin vaan jonkun mitäänsanomattoman kanssa. Oon varmaan joku reliikki, jäänne menneisyydestä. Niin, ei ole rakkautta tullut vastaan. Kuusi vuotta olen ollut sinkkuna.