Kysy, mitä vaan. T. Ammattivalittaja
Kommentit (34)
No se siitä sitten jos ammattivalittaja ei muista valituksiaan.. Adjos.
Vierailija kirjoitti:
No se siitä sitten jos ammattivalittaja ei muista valituksiaan.. Adjos.
En mä livenä ole mistään valittanut, kun perhekään ei ole paikalla. Netissä varmaan se että aika tulee pitkäksi on viimeinen valitus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä hajuveden sait joululahjaksi? Onko hyvä?
Beyonce heat rush. Kyllä mä tykkään. Ap
Oletko koskaan kysynyt siskoiltasi miksi eivät halua olla sun kanssa tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Aiotko aloittaa laihdutuksen vuodenvaihteessa?
En aio. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kysynyt siskoiltasi miksi eivät halua olla sun kanssa tekemisissä?
Olen, mutta ei he siihen mitään sano. Edesmennyt äitini sanoi, etteivät tykänneet, kun synnyin. Olin vahinko ja kaikki toivoivat aborttia. Eivät ole ikinä minusta pitäneet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea asut? (Älä sano kaupunkia, mutta suunnilleen).
Pohjoisessa suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoisessa suomessa.
eikö se ollutkaan ypäjä`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoisessa suomessa.
eikö se ollutkaan ypäjä`?
Enhän minä siellä enää asu. Lapsuuteni asuin. T. Ap
Minulle on sanottu, että minut tunnistaa tyylistäni, vaikka en käyttäisi edes nimimerkkiä täällä.
Onko todella näin?
Olen aina halunnut kysyä sinulta miksi teet jatkuvasti niitä mysteerialoituksia. Tarkoitan siis sitä, että usein asia, josta haluat keskustella on todella monimutkainen, mutta kirjoitat aloitukseen vain yhden virkkeen, josta ei selviä juuri mitään. Kuvitteletko, että kaikki palstalla tuntevat tilanteesi yksityiskohtaisesti, vai uskotko että se kiinnostaa ihmisiä niin paljon, että he viitsivät ryhtyä esittämään tarkentavia kysymyksiä?
Mistä valitit viimeksi?