Tiedätkö mitä puoluetta vanhempasi kannattavat?
Entä kannatatko sinä samaa? Entä lapsesi?
Eikä tarvitse edes puoluetta mainostaa vaan riittää onko sama vai eri?
Kommentit (26)
Vanhempani eivät ole lainkaan kiinnostuneita politiikasta, ovat sitä mieltä että ihan turha äänestää kun mikään ei muutu.
Perussuomalaisia kannattavat, kuten minäkin ja lapseni myös. Anoppi oli ennen demari, mutta hänkin kannaatta nykyisin persuja.
Vanhempani keskustaa. Itse en kannata mitään puoluetta. Lapsia minulla ei ole.
Tiedän suurinpiirtein, mutta he eivät kannata mitään yksittäistä puoluetta. Minäkin äänestän vähän sitä sun tätä, painotus vaihtelee. Selvästi enemmän yhteistä kuin vastakkaista vanhempieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisia kannattavat, kuten minäkin ja lapseni myös. Anoppi oli ennen demari, mutta hänkin kannaatta nykyisin persuja.
Pikkuinen persuperhe, sukuvika kun suksi ei luista.
Vanhempani sdp.tä, itse äänestän persuja ja tyttäreni vihreitä. 🤗
Keskustaa ja kokoomusta, ja eivät muuten ole maanviljelijöitä vaan ihan kaupunkilaisia aina olleet. Itse olen äänestänyt kokoomusta ja lapset äänestävät myös. Persuja en äänestäisi ikipäivänä.
Isä (yrittäjä) äänesti vuosikymmeniä Kokoomusta, mutta siirtyi nyt äänestämään Perussuomalaisia petyttyään kokoomuksen linjaan. Äiti (toimihenkilö) on äänestänyt aina KD:ta.
Itse olen poliittisesti ollut isäni kanssa samoilla linjoilla, mutta Perussuomalaisia en ole toistaiseksi taipunut äänestämään. Riippuu täysin Kokoomuksen tulevista peliliikkeistä hyppäänkö mieluummin persujen joukkoon. Jos lepsu Kai Mykkänen (tai hänen ajamansa linja) jatkaa, en missään tapauksessa äänestä enää itsekään Kokoomusta.
Puhumme politiikasta ja kannattamistamme puolueista ja niiden ehdokkaista aivan avoimesti. Ei ole ollut tarvetta salailla valintojamme.
Tiedän äitini kannan ja olen samoilla linjoilla.
Lapseni ei vielä äänestä, mutta ymmärtääkseni on isoäitinsä ja äitinsä kanssa samaa mieltä.
Isäni kantaa ei voinut olla tietämättä, koska haukkui aina hirveällä messulla kaikki muut kuin kokoomuksen, joka oli varsin omituinen valinta hänelle.
Nykyään hän kannattaa kaiketi enkel´kuoroa ja äänestelee muissa maisemissa.
Kärttyiset vassarivanhempani äänestävät eläkeläisten äänitorvea SDPtä. Minä koulutettu, varakas ja menestynyt lapsi äänestän persuja. En razisti-kannan takia, mua ei kiinnosta ma-tu jutut yhtään, vaan talospoliitiikan takia, persut on ainoat jotka ajaa hyvätuloisen palkansaajan asiaa. kokkarit ajaa vain omistajien asiaa, ja sitä sakkia en ole, olen vain hyvätuloinen palkollinen.
Äitini äänestää aina Kokoomusta ja isäni RKPtä. Itse äänestän Persuja.
Vierailija kirjoitti:
Kärttyiset vassarivanhempani äänestävät eläkeläisten äänitorvea SDPtä. Minä koulutettu, varakas ja menestynyt lapsi äänestän persuja. En razisti-kannan takia, mua ei kiinnosta ma-tu jutut yhtään, vaan talospoliitiikan takia, persut on ainoat jotka ajaa hyvätuloisen palkansaajan asiaa. kokkarit ajaa vain omistajien asiaa, ja sitä sakkia en ole, olen vain hyvätuloinen palkollinen.
Tää oli samalla myös lu-e-tun-ym-mär-tä-mis-tes-ti, ettei tulis turhaa riitaa.
Olipas hyvää höpöhöpöä osalla.
En tiedä mitä vanhempani äänestävät. En edes mitä vaimoni äänestää.
Tietysti tiedän. Pienestä asti olen kulkenut mukana paikallisosaston kokouksissa ja tapahtumissa. Vaalien aikaan on kierretty toreilla tutustumassa muihin puolueisiin.
Itse en kannata samaa ja vanhempani tietävät tietysti myös tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli samalla myös lu-e-tun-ym-mär-tä-mis-tes-ti, ettei tulis turhaa riitaa.
Tyypillinen vihervassari, esität viisasta. Olen sinua koulutetumpi. Paljon.
Tiedän ja samalle suunnalle menee omakin ääni.
Isäni oli aikanaan ihan SDPn jäsen. Oman ammattiliittonsa puheenjohtaja ja mukana kunnallispolitiikassa. Äiti peesaili. Sit isä kyynistyi ja varmaan äänestää nyt Persuja.
Itse äänestän Vihreitä, samoin kuin mieheni. Täysi-ikäimen tytär äänesti myös Vihreitä. Kaksi muuta ovat vielä alaikäisiä. Saa nähdä, mihin suuntaan he kallistuvat.
Persuja molemmat äänestävät nykyään koska omistavat auton. Eihän autoilijan ole mitään järkeä äänestää muita kuin persuja. Syy lienee selvä, kaikki muut haluaa rajusti nostaa autoilijoiden verotusta.
Tiedän vanhempieni ja sisarusteni pääasiallisen poliittisen näkemyksen.
Eri näkemys kuin vanhemmillani