Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö mitä puoluetta vanhempasi kannattavat?

Vierailija
28.12.2019 |

Entä kannatatko sinä samaa? Entä lapsesi?
Eikä tarvitse edes puoluetta mainostaa vaan riittää onko sama vai eri?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri näkemys kuin vanhemmillani

Vierailija
2/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät ole lainkaan kiinnostuneita politiikasta, ovat sitä mieltä että ihan turha äänestää kun mikään ei muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisia kannattavat, kuten minäkin ja lapseni myös. Anoppi oli ennen demari, mutta hänkin kannaatta nykyisin persuja.

Vierailija
4/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani keskustaa. Itse en kannata mitään puoluetta. Lapsia minulla ei ole.

5/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän suurinpiirtein, mutta he eivät kannata mitään yksittäistä puoluetta. Minäkin äänestän vähän sitä sun tätä, painotus vaihtelee. Selvästi enemmän yhteistä kuin vastakkaista vanhempieni kanssa.

Vierailija
6/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisia kannattavat, kuten minäkin ja lapseni myös. Anoppi oli ennen demari, mutta hänkin kannaatta nykyisin persuja.

Pikkuinen persuperhe, sukuvika kun suksi ei luista.

Vierailija
7/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani sdp.tä, itse äänestän persuja ja tyttäreni vihreitä. 🤗

Vierailija
8/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaa ja kokoomusta, ja eivät muuten ole maanviljelijöitä vaan ihan kaupunkilaisia aina olleet. Itse olen äänestänyt  kokoomusta ja lapset äänestävät myös. Persuja en äänestäisi ikipäivänä.

Vierailija
9/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä (yrittäjä) äänesti vuosikymmeniä Kokoomusta, mutta siirtyi nyt äänestämään Perussuomalaisia petyttyään kokoomuksen linjaan. Äiti (toimihenkilö) on äänestänyt aina KD:ta.

Itse olen poliittisesti ollut isäni kanssa samoilla linjoilla, mutta Perussuomalaisia en ole toistaiseksi taipunut äänestämään. Riippuu täysin Kokoomuksen tulevista peliliikkeistä hyppäänkö mieluummin persujen joukkoon. Jos lepsu Kai Mykkänen (tai hänen ajamansa linja) jatkaa, en missään tapauksessa äänestä enää itsekään Kokoomusta.

Puhumme politiikasta ja kannattamistamme puolueista ja niiden ehdokkaista aivan avoimesti. Ei ole ollut tarvetta salailla valintojamme.

Vierailija
10/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän äitini kannan ja olen samoilla linjoilla.

Lapseni ei vielä äänestä, mutta ymmärtääkseni on isoäitinsä ja äitinsä kanssa samaa mieltä.

Isäni kantaa ei voinut olla tietämättä, koska haukkui aina hirveällä messulla kaikki muut kuin kokoomuksen, joka oli varsin omituinen valinta hänelle.

Nykyään hän kannattaa kaiketi enkel´kuoroa ja äänestelee muissa maisemissa.

Vierailija
11/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärttyiset vassarivanhempani äänestävät eläkeläisten äänitorvea SDPtä. Minä koulutettu, varakas ja menestynyt lapsi äänestän persuja. En razisti-kannan takia, mua ei kiinnosta ma-tu jutut yhtään, vaan talospoliitiikan takia, persut on ainoat jotka ajaa hyvätuloisen palkansaajan asiaa. kokkarit ajaa vain omistajien asiaa, ja sitä sakkia en ole, olen vain hyvätuloinen palkollinen.

Vierailija
12/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini äänestää aina Kokoomusta ja isäni RKPtä. Itse äänestän Persuja.

Vierailija
13/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärttyiset vassarivanhempani äänestävät eläkeläisten äänitorvea SDPtä. Minä koulutettu, varakas ja menestynyt lapsi äänestän persuja. En razisti-kannan takia, mua ei kiinnosta ma-tu jutut yhtään, vaan talospoliitiikan takia, persut on ainoat jotka ajaa hyvätuloisen palkansaajan asiaa. kokkarit ajaa vain omistajien asiaa, ja sitä sakkia en ole, olen vain hyvätuloinen palkollinen.

Tää oli samalla myös lu-e-tun-ym-mär-tä-mis-tes-ti, ettei tulis turhaa riitaa.

Vierailija
14/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hyvää höpöhöpöä osalla.

En tiedä mitä vanhempani äänestävät. En edes mitä vaimoni äänestää.

Vierailija
15/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tiedän. Pienestä asti olen kulkenut mukana paikallisosaston kokouksissa ja tapahtumissa. Vaalien aikaan on kierretty toreilla tutustumassa muihin puolueisiin.

Itse en kannata samaa ja vanhempani tietävät tietysti myös tämän.

Vierailija
16/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli samalla myös lu-e-tun-ym-mär-tä-mis-tes-ti, ettei tulis turhaa riitaa.

Tyypillinen vihervassari, esität viisasta. Olen sinua koulutetumpi. Paljon.

Vierailija
17/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja samalle suunnalle menee omakin ääni.

Vierailija
18/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli aikanaan ihan SDPn jäsen. Oman ammattiliittonsa puheenjohtaja ja mukana kunnallispolitiikassa. Äiti peesaili. Sit isä kyynistyi ja varmaan äänestää nyt Persuja.

Itse äänestän Vihreitä, samoin kuin mieheni. Täysi-ikäimen tytär äänesti myös Vihreitä. Kaksi muuta ovat vielä alaikäisiä. Saa nähdä, mihin suuntaan he kallistuvat.

Vierailija
19/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja molemmat äänestävät nykyään koska omistavat auton. Eihän autoilijan ole mitään järkeä äänestää muita kuin persuja. Syy lienee selvä, kaikki muut haluaa rajusti nostaa autoilijoiden verotusta.

Vierailija
20/26 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vanhempieni ja sisarusteni pääasiallisen poliittisen näkemyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän