Tarjosin vegaanista ruokaa sekasyöjille, meni läpi
Valkosipuliperunoita soijakermasta ja soijachorizoa itsetehtynä. Maistui jopa vegaanivihaajalle. :D
Kommentit (17)
Tietenkin meni läpi, koska sekasyöjähän voi syödä mitä vain. Myös vegaanista ruokaa.
Se ei ole vain sulle viitsinyt sanoa mitään.
Minäpä tarjosin sekasyöjien ruokaa keräämille ja läpi meni sekä otti lisääkin sanoen ettei ikinä ole syönyt niin hyvää lanttulaatikkoa ym.
No oma osansa makua antavilla kermalla ja voilla....
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin meni läpi, koska sekasyöjähän voi syödä mitä vain. Myös vegaanista ruokaa.
Sekasyöjät eivät kylläkään syö korvikeruokaa, joten eivät ne ihan mitä tahansa syö.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole vain sulle viitsinyt sanoa mitään.
Halusi lisää, kaikki makkarat meni. :) paistoim reippaassa oliiviöljy-keijuseoksessa.
Soijakermaa ei erota tavallisesta kermasta.
Testattu myös meillä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tarjosin sekasyöjien ruokaa keräämille ja läpi meni sekä otti lisääkin sanoen ettei ikinä ole syönyt niin hyvää lanttulaatikkoa ym.
No oma osansa makua antavilla kermalla ja voilla....
Mikä on keräämi?
Luulivatko nämä sekasyöjät siis näiden soijachorizojen olevan oikeaa lihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekasyöjät eivät kylläkään syö korvikeruokaa, joten eivät ne ihan mitä tahansa syö.
Olen sekasyöjä ja syön mitä tahansa mikä on hyvää, miettimättä onko tämä nyt aitoa vai korviketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oma osansa makua antavilla kermalla ja voilla....Mikä on keräämi?
Olisiko keräämi sellainen, joka elää ilmaisruoalla? Kerää ruokansa leipäjonoista, dyykkaa roskiksista, poimii marjat ja sienet, onkii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autocorrect on sitä mieltä, että vegaani on keräämi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autocorrect on sitä mieltä, että vegaani on keräämi
Mun autocorrect on sitä mieltä, että sekasyöjä on paskakimpale
Toivottavasti et tee samaa minulle. Olen allerginen gluteenisoijapötkylöillenne.
Muuten toki kehun kohteliaasti vegaaniruokaa, vaikkei se ylläpidä elämää.
Kuulostaa ap kamalalta:( Olisit tarjonnut jotain oikeasti hyvää kasvisruokaa. Mitään korvikkeita emme käytä ikinä.
t sekasyöjä joka rakastaa myös hyvintehtyä vegaaniruokaa
Vierailla ei ole kunnon makuaistia, selvästikään