Miehet eivät enää kiinnosta
Kommentit (16)
Oletko mennyt naimisiin? Kuulostat tyypilliseltä suomalaiselta rouvashenkilöltä.
Ei muakaan. Eron jälkeen nyt 5v sinkkuna ja miestä en enää halua.
Oletko koskaan ollut parisuhteessa?
Miehet ei oo koskaan kiinnostanut eikä tuu kiinnostamaankaan.
No kiinnostaako sitten naiset eli oletko valmis lelleilemään?
Miehenä kyllä ensin kuuntelen mitä naisella on korvien välissä; sen jälkeen vasta alkaa kiinnostamaan jalkoväli.
Ja lähes tuon saman sanoi Katherine Hepburn, Sharon Stonesta.
....
Tuosta lelleilystä: ent. naapurin .... rouva on väärä sana, eronnut ehkä oikeampi. Lähiöpubista lähdettiin yhtäaikaa kotiin, kun oltiin naapureita. Siinä kävellessä hän kysyi, et mitä olet noista l:sta? Ihmettelin, et mistäs tuo kysymys nyt tuli, yhtäkkiä? Vastasin, et en mitään mieltä, en ole miettinyt. Hän siihen: hänestä ne ovat jotenkin ällöttäviä, ei hän haluaisi, että joku nainen tulisi mitenkään hipelöimään. Ok, ja hänen pointti/mielipide.
Mummoutuminen kuuluu asiaan tuossa iässä. Johan se ulkonäkökin alkaa muistuttaan villasukkia kutovaa vanhahkoa naishenkilöä.
Eikä mua naiset, niistä ei oo ku harmia ja vaivaa. Yksin on hyvä elellä talossani! T. poikamies 62-v.
No evoluution kannalta kyllä, mut ei se nyt niin isojuttu ole, muut hoitaa homman.
Oijoi.
Itse oon 45, ja aina on kiinnostanut miehet ja seksi ja kiinnostaa edelleen. Onneks myös miehet tuntuu olevan kiinnostuneita minusta. :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta
Ole hyvä.
En ole koskaan ollut edes kihloissa.
Ap.
Miksi tällä palstalla samaan aikaan vollataan kun nelikymppiset naiset ei löydä miestä?
Ei minuakaan,
M.