Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuu seksuaaliterapeutilla?

Vierailija
28.12.2019 |

En tiedä kehtaako sinne mennä. Parisuhteessa on todella pahoja ongelmia (mies ei halua minua enää seksuaalisesti). Onko joku käynyt siellä tällaisen syyn takia? Mitä siellä puhuttiin ja auttoiko se mitään?

Kommentit (7)

1/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvemmin se haluja tuo takaisin, itse kävin ja tavallaan se auttoi selvittämään ongelman (kommunikointi ongelma toisella) mutta ei se suhdetta kuitenkaan pitänyt kasassa.

Vierailija
2/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se auttaa teitä puhumaan seksistä ja fantasioista. Saatte kotitehtäviä kuten toteuttaa yhden fantasian kummallekin. Itse sain sitoa vaimon sänkyyn ja vibrata, sekä naida niinkauan kuin halusin. Vaimo taas halusi tulla nuolluksi ja harrastaa 69 seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se auttaa teitä puhumaan seksistä ja fantasioista. Saatte kotitehtäviä kuten toteuttaa yhden fantasian kummallekin. Itse sain sitoa vaimon sänkyyn ja vibrata, sekä naida niinkauan kuin halusin. Vaimo taas halusi tulla nuolluksi ja harrastaa 69 seksiä.

Auttoiko harjoitteet, parantuiko seksielämänne pysyvästi, jatkuiko parisuhde seesteisempänä?

Vierailija
4/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei siis halunnut tehdä sinulle muuta kuin ottaa suihin?

Vierailija
5/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrasta seksiä asiakkaiden kanssa muuten kuin opetusmielessä. Olen "very personal trainer".

Vierailija
6/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyylistä kuin psykoterapia, mutta aiheena on seksi ja läheisyys. Käydään läpi kummankin seksuaalihistoriaa, mieltymyksiä ja ongelmia. Kyllä se auttaa, mutta voi auttaa eri tavalla kuin nyt toivot. Voi selvitä salaisuuksia, joiden jälkeen et enää halua jatkaa liitossa itsekään tai sitten voi selvitä joku miehen trauma, joka aiheuttaa haluttomuuden. Seksuaaliterapia on siis hyvin yllättävää, kumppanista paljastuu uusia asioita puolin ja toisin.

Vierailija
7/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että harrastatte ns. kolmen kimpan. Tällä toimella terapeutti pystyy määrittämään lähtötilanteen.