Miehestä ei kuulu treffien jälkeen
Meillä synkkasi hyvin treffeillä ja oli kemiaa, mutta on mennyt jo yksi päivä eikä miehestä ole kuulunut mitään. Treffien päätteeksi vielä pussasi ja sanoi, että nähdään joku päivä. Oliko se siis vain kohtelias torjunta? 🙄 Terveisin: Kärsimätön
Kommentit (64)
Jotkut miehet eivät ota yhteyttä vaikka treffien pääteeksi vähän nusaisivatkin ja sanoo, nähdään joku päivä.
Mutta älä sinä nyt ainakaan missään tapauksessa ota mieheen yhteyttä, koska öööö...et vaan ota, koska olet juntti.
Pelaa sitä peliä juuri mistä naiset tykkää. Hän on kokoajan mielessäsi ja tietää tämän. Kaikki on manipulaatiota. Naisia saa olemalla etäinen ja cheeky.
Hänelle on varmaan sattunut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet katsonut joskus tv:n deittiohjelmia niin olet varmaan huomannut että joskus deiteillä on ihan eri käsitys oliko parilla kemiaa. Toinen saattaa olla sitä mieltä että parin välillä vallitsi mieletön yhteys ja vetovoima, toisen mielestä välillä ei ollut mitään kemiaa.
Odottele rauhassa kolme päivää, jos ei mitään kuulu niin laita miehelle treffiehdotus. Tuo nähdään jokupäivä ei kyl tarkota mitään. Jos olis ehdottanut jo tiettyä aikaa niin jo merkitsisi kiinnostusta.Ei välttämättä niinkään. Esimerkiksi minulle mies ehdotti tiettyä ajankohtaa, mutta sitten ajankohdan saavuttua muuttikin mielensä ja totesi, ettei ole kemiaa.
Ehkä olikin sillä hetkellä kiinnostunut, mut sit tuli kiinnostavampi kuvioihin? Ei ole kemiaa on vaan niin helppo heittää syyksi, ei vaadi mitään selittelyjä.
Pidän erittäin todennäköisenä. Tuli tyypistä muutenkin fiilis että pyörittää montaa yhtä aikaa.
Kyllähän sitä saa sinkkuna treffailla niin montaa ku haluaa.
Tietysti saa. Silloin tosin ei kannattaisi mennä lupailemaan mitään.
Oot liian ruma/liian pienet tissit. T. Itse molempia noista ja jokaiset treffit päättyneet noin
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoi "nähdään joku päivä" niin aika laimeasti oli kiinnostusta. Enemmän kiinnostunut olisi sopinut jo seuraavat treffit samantien tai ehdottanut näkemistä heti seuraavana päivänä.
Niinköhän on. Mä olen ainakin treffien jälkeen usein niin pöllähtänyt, etten osaa sanoa juuta enkä jaata, mitä jatkoon tulee. Tai voin sanoa, että haluan tavata uudelleen, mutta pitää vähän sulatella ensin. Tosin en ole enää teini, joka huumaantuu toisen ulkonäöstä tms.
Pieni aikarako on ihan hyväksi. Esim. viimeksi mies alkoi viestitellä treffien jälkeen täysin yliampuvia juttuja, joiden perusteella tajusin, etten haluakaan jatkaa tutustumista.
Kuulostaa karskisti siltä, että ei ole kiinnostunut. Pohjaan tän tulkinnan mun omiin kokemuksiin. Mulla on ollut aina sillä lailla, että jos mies on ollut aidosti kiinnostunut, niin hän on sen ilmaissut selkeästi treffien päätteeksi, tai ainakin samana päivänä viesteillyt perään. Joskus en tätä tajunnut, ja pari kertaa viestittelin itse miehen perään, ja mies oli vaan ok evvk mut suostui tapaamaan. :--D Waste of time. Mut poikkeuksiakin varmasti on monia! Voi olla et se mies ajattelee, ettei halua vaikuttaa liian kiinnostuneelta, ettet säikähtäisi. Tsemppiä! Deittailu on karseeta.
YKSI VITUN PÄIVÄ.
Nyt taas niitä valoja tauluun. Ja toki palstan miesvihaajat kehittelemässä sairaita teorioitaan, kuten aina
Ai deittaillessa tasa-arvo onkin naisille ylitsepääsemätöntä?
Maksoitko edes omaa osuuttasi treffeistä?
AV-logiikkaa parhaimmillaan, mies ei ota yhteyttä koska sitä ei kiinnosta. Nainen ei ota yhteyttä, koska se on miehen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypilliset jän-nämiehen pakit
Mistä tiedät? Oletko ollut minullakin treffeillä jänniksien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en, koska mies ei antanut minun maksaa 😁
Niin monia huonoja kokemuksia pohjalla, että olen tullut hyvin araksi laittamaan itse viestiä treffien jälkeen (ellen sitten ole täysin varma miehen tunteista).
Vierailija kirjoitti:
AV-logiikkaa parhaimmillaan, mies ei ota yhteyttä koska sitä ei kiinnosta. Nainen ei ota yhteyttä, koska se on miehen tehtävä.
Mies ei ota yhteyttä koska sitä ei kiinnosta. Nainen ei ota yhteyttä, koska sitten mies ahdistuu riippuvaisesta naisesta. Kummakaan kun syntyvyys laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ota yhteyttä koska sitä ei kiinnosta. Nainen ei ota yhteyttä, koska sitten mies ahdistuu riippuvaisesta naisesta. Kummakaan kun syntyvyys laskee.
"Vika on aina miehessä ja reikäni on maapallon keskipiste"
t. joka ikinen palstamamma
Entäpäs jos nyt ihan rauhassa odottaisit. Kuka nyt heti seuraavana päivänä soutaa tai ottaa muuten yhteyttä? Ei oikeassa elämässä. Jos ei viikkoon kuulu, niin sitten ei ole kiinnostunut. Nyt alat tekemään jotain mukavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monia huonoja kokemuksia pohjalla, että olen tullut hyvin araksi laittamaan itse viestiä treffien jälkeen (ellen sitten ole täysin varma miehen tunteista).
Hommaa suosiolla niitä kissoja. Onnea vanhan piian elämään
Vierailija kirjoitti:
Entäpäs jos nyt ihan rauhassa odottaisit. Kuka nyt heti seuraavana päivänä soutaa tai ottaa muuten yhteyttä? Ei oikeassa elämässä. Jos ei viikkoon kuulu, niin sitten ei ole kiinnostunut. Nyt alat tekemään jotain mukavaa
Sinunkaan mielestäsi siis naisen ei tarvitse muuta kuin räpsyttää ripsiään norsunluutornissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa suosiolla niitä kissoja. Onnea vanhan piian elämään
En pidä kissoista 🤷
Vierailija kirjoitti:
Ehkä uhraan vielä pari päivää odotteluun ja jos miehestä ei kuulu niin jatkan matkaa 😎
Kyllähän sitä saa sinkkuna treffailla niin montaa ku haluaa.