Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä ei kuulu treffien jälkeen

Vierailija
28.12.2019 |

Meillä synkkasi hyvin treffeillä ja oli kemiaa, mutta on mennyt jo yksi päivä eikä miehestä ole kuulunut mitään. Treffien päätteeksi vielä pussasi ja sanoi, että nähdään joku päivä. Oliko se siis vain kohtelias torjunta? 🙄 Terveisin: Kärsimätön

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpäs jos nyt ihan rauhassa odottaisit. Kuka nyt heti seuraavana päivänä soutaa tai ottaa muuten yhteyttä? Ei oikeassa elämässä. Jos ei viikkoon kuulu, niin sitten ei ole kiinnostunut. Nyt alat tekemään jotain mukavaa

Sinunkaan mielestäsi siis naisen ei tarvitse muuta kuin räpsyttää ripsiään norsunluutornissaan? 

Täytyy lähettää pussypic ja pyytää vaihtarina se kuuluisa dickpic.

Vierailija
42/64 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehestä kiinnostunut, laittaisin tuossa tilanteessa varmasti viestiä itse. Mies osaisi todennäköisesti olla vastaamatta tai kertoa suoraan jos ei jatko kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot liian ruma/liian pienet tissit. T. Itse molempia noista ja jokaiset treffit päättyneet noin

Jos kyseessä on tinder-/nettideitti, tämä selitys voisi toimia. Siellä ei välttämättä saa realistista kuvaa toisen ulkonäöstä. Muussa tapauksessa aika hölmö mies jos päätyy treffeille sellaisen naisen kanssa, jonka naama tai tissien koko ei miellytä. Nuo kuitenkin näkyvät tosielämässä päällepäin.

Vierailija
44/64 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan JOKA AINOA KERTA, kun tilanne on ollut se, että laitan itse viestiä, koska miehestä ei kuulu, olen saanut pakit. Joten sanokaa tasa-arvosta tai muusta mitä tahansa, mutta jos mies ei laita treffien jälkeen yleensä vuorokauden sisään viestiä, niin parasta vaan jatkaa matkaa. Näin se on.

Vierailija
45/64 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan JOKA AINOA KERTA, kun tilanne on ollut se, että laitan itse viestiä, koska miehestä ei kuulu, olen saanut pakit. Joten sanokaa tasa-arvosta tai muusta mitä tahansa, mutta jos mies ei laita treffien jälkeen yleensä vuorokauden sisään viestiä, niin parasta vaan jatkaa matkaa. Näin se on.

Alan vähän kallistua tähän. Mulla on yksi kokemus jossa laitoin ekana viestiä miehelle ja se johti tapailuun. Melko pian sitten selvisi, että ilmeisesti ei vaan ollut kehdannut sanoa ei.

Vierailija
46/64 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan vähän kallistua tähän. Mulla on yksi kokemus jossa laitoin ekana viestiä miehelle ja se johti tapailuun. Melko pian sitten selvisi, että ilmeisesti ei vaan ollut kehdannut sanoa ei.

Joo, jos mies on ns kiltti, hän voi suostua tapailemaan eikä anna suoria pakkeja. Mitään siitä ei kuitenkaan tule, vaan saatat satuttaa itsesi vain pahemmin. Uskokaa jo.

T. Treffikonkari

Vierailija
47/64 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos mies on ns kiltti, hän voi suostua tapailemaan eikä anna suoria pakkeja. Mitään siitä ei kuitenkaan tule, vaan saatat satuttaa itsesi vain pahemmin. Uskokaa jo.

T. Treffikonkari

Kiltti ei ehkä ollut ensimmäinen sana joka tuosta toiminnasta tuli mieleen. En ole koskaan muita pakkeja saanut mutta voin kuvitella että suorat sanat satuttavat paljon vähemmän kuin roikottaminen ja tahallinen harhaanjohtaminen.

Vierailija
48/64 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin toisaalta... Ota itse yhteyttä tähän mieheen. Miksi se on niin vaikeaa naisille. Pitkä ketju jankutusta.

Vierailija
49/64 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuitenkin toisaalta... Ota itse yhteyttä tähän mieheen. Miksi se on niin vaikeaa naisille. Pitkä ketju jankutusta.

Siksi koska siitä seuraa aina miehen roikottamista kun ei voi sanoa suoraan ettei kiinnosta. Toiminnanpuute kertoo ettei kiinnostusta ole, mitä sitä kysymään.

Vierailija
50/64 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä en vielä huolestuisi, eikös kolme päivää ole se kohtelias raja-aika ottaa yhteyttä. Mutta se on kyllä tosi, että jos ihmistä kiinnostaa, niin ei se aikaile. Mitä innokkaampi näkemään ja kuulemaan susta, sitä enemmän kuulet ja näet sitä. Ei siihen vaan auta mitkään selittelyt. Jos henkilö pitää toista kiinnostavana, se ei edes uskalla odottaa, koska joku toinenkin voi pitää samaa henkilöä kiinnostavana.

Ja tuo, kun monet sanoo edelläkin, että miehen pitäisi olla se joka ottaa yhteyttä… en haluaisi olla samaa mieltä, mutta olen. Kuten palstallakin aina kaikissa ketjuissa toitotetaan, miehet pyrkivät pariutumisasioissa menemään helpoimman kautta eli ottavat vastaan sen mitä saavat. Jos naisena haluaa suhteen, jossa toinen on oikeasti juuri sinusta ja tosissaan kiinnostunut, ei kannata itse alkaa mitenkään erityisesti jallittaa miestä, koska todennäköisesti se antautuu vaikkei olisi kovin kiinnostunutkaan. Tai sitten se ottaa siihen hetkeksi kepeäksi seuraksi vain seksiä ym varten ja katselee samalla parempaa.

Jos mies on kiinnostunut, se ei jää epäselväksi. Tätä mieltä olen. Ei sitä tarvitse miettiä vaan se on selvää.

Vierailija
51/64 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kohtelias torjunta.

Jos naiset pistäisivät puoletkin siitä efortista, mitä ne nyt laittavat somekuvien hiomiseen, oman kropan ja luonteen kehittämiseen niin tällaisia live-pettymyksiä ei tulisi ollenkaan niin taajaan.

Vierailija
52/64 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota rauhassa viikonlopun yli. Laita maanantaina lyhyt viesti tyyliin "Kiitoksia kivoista treffeistä. Olisi kiva nähdä uudestaankin." Tuollainen viesti kertoo että olet kiinnostunut mutta jättää pallon jatkosuunnitelmista miehelle. Jos tuohon viestiin ei kuulu vastausta parin päivän sisällä, unohda koko tyyppi.

Vierailija
53/64 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut torjuttiin, halu ja kyky. "Nähdään joku päivä" ei myöskään kuulosta kovin innostuneelta? Miten ihmiset ei tajua näitä? 

Vierailija
54/64 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Sinut torjuttiin, halu ja kyky. "Nähdään joku päivä" ei myöskään kuulosta kovin innostuneelta? Miten ihmiset ei tajua näitä? 

Halutaan elätellä toiveita, koska itse ollaan niin kiinnostuneita toisesta. Sepä se. Kukaan meistä ei taida olla immuuni noille tunteille.

Vierailija
55/64 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehestä kuulunut jo?

Vierailija
56/64 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehestä kuulunut jo?

Mies laittoi eilen viestiä ja sovittiin uudet treffit tälle viikolle 😁

Vierailija
57/64 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Treffikonkari

Mä kävin kiltin miehen kanssa treffeillä jonne itse pyysi minut. Kaikki tuntui sujuvan mallikkaasti ja olin aistivani kemiaakin välillämme, nauroimme ja katsoimme silmiin koko sen ajan. Deittien jälkeen kiitin miestä itse aktiivisena naisena. Tämän jälkeen häneltä on tullut satunnaisia viestejä ja aina somessakin peukuttelee kaikki julkaisuni läpi jos jotain laitan facebookkiin. Ehdotin uutta tapaamista, mutta tällöin hän oli juuri työmatkalla aasiassa. Nyt sitten jännityksellä odottelen, onko jatkoa... Toisaalta mietin onko hän vain niin kiltti ettei kehtaa sanoa ei vai onko todella nyt työstressiä ja muuta menossa ette aika vain riitä...

Vierailija
58/64 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivässä en vielä huolestuisi, eikös kolme päivää ole se kohtelias raja-aika ottaa yhteyttä. Mutta se on kyllä tosi, että jos ihmistä kiinnostaa, niin ei se aikaile. Mitä innokkaampi näkemään ja kuulemaan susta, sitä enemmän kuulet ja näet sitä. Ei siihen vaan auta mitkään selittelyt. Jos henkilö pitää toista kiinnostavana, se ei edes uskalla odottaa, koska joku toinenkin voi pitää samaa henkilöä kiinnostavana.

Ja tuo, kun monet sanoo edelläkin, että miehen pitäisi olla se joka ottaa yhteyttä… en haluaisi olla samaa mieltä, mutta olen. Kuten palstallakin aina kaikissa ketjuissa toitotetaan, miehet pyrkivät pariutumisasioissa menemään helpoimman kautta eli ottavat vastaan sen mitä saavat. Jos naisena haluaa suhteen, jossa toinen on oikeasti juuri sinusta ja tosissaan kiinnostunut, ei kannata itse alkaa mitenkään erityisesti jallittaa miestä, koska todennäköisesti se antautuu vaikkei olisi kovin kiinnostunutkaan. Tai sitten se ottaa siihen hetkeksi kepeäksi seuraksi vain seksiä ym varten ja katselee samalla parempaa.

Jos mies on kiinnostunut, se ei jää epäselväksi. Tätä mieltä olen. Ei sitä tarvitse miettiä vaan se on selvää.

Siis ymmärsinkö nyt oikein, että tässä pitää naisen ottaa yhteyttä ja laittaa mies kiinnostumaan?

Vierailija
59/64 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nähdään joku päivä"

Ihan selvällä suomenkielellä, ei nähdä enää ikinä. Kohteliaampi versio vain.

En laittaisi viestejä vaan yrittäisin jotakuta toista.

Vierailija
60/64 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö nyt oikein, että tässä pitää naisen ottaa yhteyttä ja laittaa mies kiinnostumaan?

Käsitin tuon tekstin just toisin eli nimenomaan naisen ei pitäisi ottaa yhteyttä vaan jättää se miehen tehtäväksi. Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä osoittaa aktiivisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi